Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    marian2784 написа:
    намирисва на разбита перка на водната помпа,ама то ще се чуе,и това за коли от майстори е абсолютно така.
    Е ако е прецакана водната помпа не смяташ ли, че тая кола така ше прегрее, че на собственика и последния проблем ще му е липсата на парно Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      strip написа:
      карам един коуч произведен от рено и в момента имам такива проблеми с него. само дето той си няма парно в първите 20-ина минути. но когато е загряла колата и в режим на каране - над 2000 оборота духа топло, щом изключа от скорост до 5 сек. започва студеното, изфорсирам ли я пак започва топло и после пак духа студено след тия 5 секунди топлина :P
      Мми за Рено си е съвсем в реда на нещата да има проблем като твоя Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Сигурно и казанчето за антифриза ти е в симаптичен кафяв цвят а? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Като свалиш радиаторчето ще видиш защо колата ти има проблем с отоплението , просто е запушено почти напълно от гняс.Сменяй го с качествено ново, сипваш качествен антифриз и няколко години няма да имаш подобни проблеми Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

      Коментар


        ами както го описва че при подадена гас има парно следователно и помпатавърти водата добре,а когато я остави на оборот може да не стига налягането и водата си минава през големия кръг заради по-макото съпротивление.знам ли все пак никой не е ясновидец,поне аз не съм,но това е моето мнение
        alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
        fiat bravo TD100-печката на брата

        Коментар


          bestlap написа:
          Значи не помня каква марка е радяточето 45лв дадох предложиха ми от 33 37 и 45 аз взех най скъпото.И значи като като се возя включвам на 2-ра степен вентилатора на парното и ми духа топло ... но е слабичко но е топло и като го включа вече на 3-та степен духа силно но вече става по хладък въздуха и вече на 4-та степен все едно си духа студено като се возя не съм спирал возя се 20 30 мин примерно и се така такава кола не съм виждал с такова умрело парно ? И не знам къде е проблема просто като усиля вентилатора до край почва да си духа студено
          Мми според мен, ако искаш да имаш топло в тая кола ще трябва отново да извършиш "приятната" процедура по смяна на радиатор на пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мма тоя път гледай си купиш некои по-истински радиатор (поне Нисенс или нещо такова, само че цената е към 80-90лв.) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Радиатора дет си сложил или се е запушил скоропостижно (което мен лично мноо ме съмнява) или просто е от тия дет немат вътре в тръбичките спирали за да топлоотдават по-ефективно и вентилатора на парното го охлажда на високите скорости Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Друго логично обяснение за проблема ти аз поне не виждам (стига обаче описанието ти да е точно и вярно) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

          Коментар


            marian2784 написа:
            ами както го описва че при подадена гас има парно следователно и помпатавърти водата добре,а когато я остави на оборот може да не стига налягането и водата си минава през големия кръг заради по-макото съпротивление.знам ли все пак никой не е ясновидец,поне аз не съм,но това е моето мнение
            Проблема на колегата е, че няма парно, когато пусне вентилатора на 3-та и 4-та скорост без значение дали е в движение или на едно място

            Коментар


              шом радиатора е сменен ведъж не е небходимо пак ако не тече махаш 2 та маркуча който са зад двигателя един маркуч от чешмата завираш на едно място и пускаш крана водата трябва да минава спокойно и кладко през радиатора , демек с каквото налягане влиза с такова и да излиза , ако има лайна те ще излязат
              Power Under Pressure

              Коментар


                Дам и аз мисля че лечението е каквото Орлин е предложил, едва ли чисто нов радиатор ще има проблем с топлооддаването, по скоро след смяната се е запушил една промивка ще ми дойде добре, тръбите се достигат и без да се маха нищо по мотора малко ше се изкривиш но ако успееш да нанижеш маркуч от чешмата и да пуснеш малко налягане за да прочистиш и после пак и пак, после може да промиеш цялата система за антифриз няколко пъти и ако пак няма чак тогава ново радиаторче...

                Коментар


                  Добре колеги сега ходих до враца с един приятел и на там я понъстъпвъх и си бях оставил на 2- започна да духа много топличко и изключих от скорост и включих на 3-та степен и започна да духа по студено и вече стана хладко и изфорсирах колата до 4000 борота и задържах 3-4 сек и започна да духа топло..... значи има сигурно такава въздушна възглавница ?Но как да обезвъздуша големия кръг най ефектно ? Преди колегата Jack Daniels ми каза че в горния ляв ъгъл на водния радиатор имало някаква пробка ?Кажете да пробвам ли да го обезвъздуша ? или ? Защото си спомням че когато го сменях (преди 2 месеца) си играх с него 10 тина мин и го надувах и въздуха ходеше спокойно и съм 100% сигурен че не е задръстено а и антифриза в казанчето ми е доста бистър... та кажете какво да пробвам освен това с чешмата това ще е в краен случай да пробвам да го обезваздуша ?
                  PUNTO GT LOVER
                  http://muscle-damage.com/

                  Коментар


                    Добре, що не напраиш следния експеримент: остаи колата да загрее на 1/4 поне и както си меля на празен ход, пипни входния и изходния маркуч към радиатора на парното дали са еднакво горещи. След това пусни вентилатора на 3 и изчакай докато вътре почне да духа студено и пак пипни 2-та маркуча :D После сподели къф е резултата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ако и 2-та маркуча са топли,а вътре духа студено, то за твое съжаление ще се окажа прав (радиатора ти е без спирали в тръбичките), ако пък единия е топъл а другия студен, то пак ще съм прав и начи новия ти радиатор е запушен по некъф начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А най-добре за теб ще е да имаш въздух, мма аз небих разчитал мнооо на тоз късмет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                    Коментар


                      biser_as написа:
                      Добре, що не напраиш следния експеримент: остаи колата да загрее на 1/4 поне и както си меля на празен ход, пипни входния и изходния маркуч към радиатора на парното дали са еднакво горещи. След това пусни вентилатора на 3 и изчакай докато вътре почне да духа студено и пак пипни 2-та маркуча :D После сподели къф е резултата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ако и 2-та маркуча са топли,а вътре духа студено, то за твое съжаление ще се окажа прав (радиатора ти е без спирали в тръбичките), ако пък единия е топъл а другия студен, то пак ще съм прав и начи новия ти радиатор е запушен по некъф начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А най-добре за теб ще е да имаш въздух, мма аз небих разчитал мнооо на тоз късмет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                      Ок утре ще видя а иначе как се обезвъздушава ? Да я запаля да позагрее и тогава да отвия тази пробка на водния радятор ? или как ?и колата трябва ли да работи когато я отвивам ? та ако има въздушна възглавница за излезе ?
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        що търсиш проблема в големия кръг като на тебе малкия не ти бачка единсвената тапа където може да се получи е на термостата , ама тогава колата прегрява и не върти водата иначе пробка има ама нали се сещаш че тя от отдаван е зигонила въздуха в казанчето щото то е най високоиначе пробвай каквото ти хрумне
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          на мен термостата неми рботи и няма парно нищо че го смених преди месец с VERNET от евро07 купих го от там защото в никой магазин в града го нямаха наличен... това е последното нещо което купувам от еуро07!!! като стои на едно място и като загрее до оптимална температура (до средара на уреда) парното е перфектно но тръгна ли да карам пада до средата на средата и там си стои и непомръдва при нормално каране... ако почна да и давам газта до доло си позагрява почти до средата ама нестига до средата и даже и перката несе включва... аз радиаторчето съм го сменял миналата зима и струваше 30лв. забравих марката но имаше спирали въпреки че е евтино. като бях със стария двигател и термостата беше ОК парното си работеше перфектно, но ся с тоя мотор и както термостана не работи няма савсем леко подухва топло колкото да махне потта от стъклото

                          Коментар


                            кво се тормозите кой има парно кой няма....от всички тука в темата никой не си кара пунтото зимата хахахах
                            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                            Коментар


                              punto_gt_turbo написа:
                              кво се тормозите кой има парно кой няма....от всички тука в темата никой не си кара пунтото зимата хахахах
                              аз си го карам нон стоп "хахахахахах"

                              Коментар


                                КО рече , че аз в момента само с пунто се придвижвам ( не бегачката а другото черното)иначе и аз съм с вернет и никога повече Бер .щото моя бер пък заводски бил преебан и не отваряше как си треба , , докато не блокна затворен
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X