marian2784 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
strip написа:карам един коуч произведен от рено и в момента имам такива проблеми с него. само дето той си няма парно в първите 20-ина минути. но когато е загряла колата и в режим на каране - над 2000 оборота духа топло, щом изключа от скорост до 5 сек. започва студеното, изфорсирам ли я пак започва топло и после пак духа студено след тия 5 секунди топлина :P
Коментар
-
ами както го описва че при подадена гас има парно следователно и помпатавърти водата добре,а когато я остави на оборот може да не стига налягането и водата си минава през големия кръг заради по-макото съпротивление.знам ли все пак никой не е ясновидец,поне аз не съм,но това е моето мнениеalfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
fiat bravo TD100-печката на брата
Коментар
-
bestlap написа:Значи не помня каква марка е радяточето 45лв дадох предложиха ми от 33 37 и 45 аз взех най скъпото.И значи като като се возя включвам на 2-ра степен вентилатора на парното и ми духа топло ... но е слабичко но е топло и като го включа вече на 3-та степен духа силно но вече става по хладък въздуха и вече на 4-та степен все едно си духа студено като се возя не съм спирал возя се 20 30 мин примерно и се така такава кола не съм виждал с такова умрело парно ? И не знам къде е проблема просто като усиля вентилатора до край почва да си духа студено
Коментар
-
marian2784 написа:ами както го описва че при подадена гас има парно следователно и помпатавърти водата добре,а когато я остави на оборот може да не стига налягането и водата си минава през големия кръг заради по-макото съпротивление.знам ли все пак никой не е ясновидец,поне аз не съм,но това е моето мнение
Коментар
-
шом радиатора е сменен ведъж не е небходимо пак ако не тече махаш 2 та маркуча който са зад двигателя един маркуч от чешмата завираш на едно място и пускаш крана водата трябва да минава спокойно и кладко през радиатора , демек с каквото налягане влиза с такова и да излиза , ако има лайна те ще излязатPower Under Pressure
Коментар
-
Дам и аз мисля че лечението е каквото Орлин е предложил, едва ли чисто нов радиатор ще има проблем с топлооддаването, по скоро след смяната се е запушил една промивка ще ми дойде добре, тръбите се достигат и без да се маха нищо по мотора малко ше се изкривиш но ако успееш да нанижеш маркуч от чешмата и да пуснеш малко налягане за да прочистиш и после пак и пак, после може да промиеш цялата система за антифриз няколко пъти и ако пак няма чак тогава ново радиаторче...
Коментар
-
Добре колеги сега ходих до враца с един приятел и на там я понъстъпвъх и си бях оставил на 2- започна да духа много топличко и изключих от скорост и включих на 3-та степен и започна да духа по студено и вече стана хладко и изфорсирах колата до 4000 борота и задържах 3-4 сек и започна да духа топло..... значи има сигурно такава въздушна възглавница ?Но как да обезвъздуша големия кръг най ефектно ? Преди колегата Jack Daniels ми каза че в горния ляв ъгъл на водния радиатор имало някаква пробка ?Кажете да пробвам ли да го обезвъздуша ? или ? Защото си спомням че когато го сменях (преди 2 месеца) си играх с него 10 тина мин и го надувах и въздуха ходеше спокойно и съм 100% сигурен че не е задръстено а и антифриза в казанчето ми е доста бистър... та кажете какво да пробвам освен това с чешмата това ще е в краен случай да пробвам да го обезваздуша ?
Коментар
-
Добре, що не напраиш следния експеримент: остаи колата да загрее на 1/4 поне и както си меля на празен ход, пипни входния и изходния маркуч към радиатора на парното дали са еднакво горещи. След това пусни вентилатора на 3 и изчакай докато вътре почне да духа студено и пак пипни 2-та маркуча :D После сподели къф е резултата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ако и 2-та маркуча са топли,а вътре духа студено, то за твое съжаление ще се окажа прав (радиатора ти е без спирали в тръбичките), ако пък единия е топъл а другия студен, то пак ще съм прав и начи новия ти радиатор е запушен по некъф начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А най-добре за теб ще е да имаш въздух, мма аз небих разчитал мнооо на тоз късмет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
biser_as написа:Добре, що не напраиш следния експеримент: остаи колата да загрее на 1/4 поне и както си меля на празен ход, пипни входния и изходния маркуч към радиатора на парното дали са еднакво горещи. След това пусни вентилатора на 3 и изчакай докато вътре почне да духа студено и пак пипни 2-та маркуча :D После сподели къф е резултата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Ако и 2-та маркуча са топли,а вътре духа студено, то за твое съжаление ще се окажа прав (радиатора ти е без спирали в тръбичките), ако пък единия е топъл а другия студен, то пак ще съм прав и начи новия ти радиатор е запушен по некъф начин Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А най-добре за теб ще е да имаш въздух, мма аз небих разчитал мнооо на тоз късмет Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар
-
що търсиш проблема в големия кръг като на тебе малкия не ти бачка единсвената тапа където може да се получи е на термостата , ама тогава колата прегрява и не върти водата иначе пробка има ама нали се сещаш че тя от отдаван е зигонила въздуха в казанчето щото то е най високоиначе пробвай каквото ти хрумнеPower Under Pressure
Коментар
-
на мен термостата неми рботи и няма парно нищо че го смених преди месец с VERNET от евро07 купих го от там защото в никой магазин в града го нямаха наличен... това е последното нещо което купувам от еуро07!!! като стои на едно място и като загрее до оптимална температура (до средара на уреда) парното е перфектно но тръгна ли да карам пада до средата на средата и там си стои и непомръдва при нормално каране... ако почна да и давам газта до доло си позагрява почти до средата ама нестига до средата и даже и перката несе включва... аз радиаторчето съм го сменял миналата зима и струваше 30лв. забравих марката но имаше спирали въпреки че е евтино. като бях със стария двигател и термостата беше ОК парното си работеше перфектно, но ся с тоя мотор и както термостана не работи няма савсем леко подухва топло колкото да махне потта от стъклото
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар