Някой знае ли какви са крушките в халогените на тия пунтовци ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
bestlap написа:Някой знае ли какви са крушките в халогените на тия пунтовци ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:за конито , от 6 комплекта кони до сега има само едно испуснало и 2 омаслени от регжана демек мойте те за 4 години , скачах на един бодюр с единия и нище му нямаконито има едно огормно предимсво - регулацията , ако ги караш постоянно надърввени бързо ги преебаваш висчко е как ще ги пазиш,ако ги лашкаш като за последно нема начин да не се преебат иначе + на пунтото от всички други е че е много леко и конитата не можаш да ги натовариш другото пунто вече 5 година е с кони и не са мръднали за разликата от алфата дето за 4 години и вече течат от регулацията но за сметка не се сещам други амортесиори да изкарат толкова дълго по нашите разкобки по принцип и горния клас на ФК и на апекс използват пълнители на кони холандците като бяха в БГ се хванаха за главата и доживотната гаранция на конитата не важи само за БГ тука е 1 година
Коментар
-
biser_as написа:Бе честно ти кажа нема смисъл се опитваш ме убеждаваш ква мания е Кони-то продавано в БГ-и двамата си имаме някво мнение и убеждение на база опит (свой или чужд). Пък и нема вариант да ме убеди някой в нещо само с твърдение, че видиш ли Кони си било Кони Моите наблюдения водят до не толко ентусиазирано и възбудено мнение относно Кони Ааа и ти пък голема експлоатация си им напраил на твойта кола-4 години, пък тя година и кусур се прави и не се движи и след това от година се кара само събота и неделя до Бояна най-мноо :D Тва не ми звучи като некъф маняшки тест на окачването (без да се обиждаш) :D Хората си имат глави на раменете, сами си преценят кво да си купят (ако си купят изобщо) -ние с теб си казахме кой кво мисли :D~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
bestlap написа:От къде мога да си купя желязна гарнитура за главата и на каква цена е ?
Коментар
-
tukbata написа:колега до колкото разбрах орлин е карал кони-то на алфата 4 години всеки ден , а не на пунтото ... преди няколко месеца го е прехвърлил на пунтото и за това го хвали ...
Коментар
-
Колеги имах 2-3 турбини в нас от доста време и сега ги загледах и взех най-голямата дето имах те всичките са за ремонт но са ми без пари и ако тази турбина която ще ви покажа в снимките по надолу може да ми върши работа да повиша мощноста на пунтарата имам познати в софия в сервиз за турбини и ще измислим нещо да я направим за по тънки пари Та нека някой си каже мнението защото аз не разбирам много ето>>>
Коментар
-
Принципно пич, всяка турбина по-голяма от стандартното ИХИ ще ти даде възможност да изкараш повечко коне (естесвено с всичките му допълнителни доработки, инак много верояно е да докараш вместо коне, некое стопено бутало в картера :D ), въпроса е до колко ще са оправдани преправките само за да наместиш счупеното турбо дет ти се мота из вкъщи в коша на пунтото :DТая турбина дет си я наснимал, ненам от кво е точно (освен че е от некъф ФВ или Авуди), мма като виждам от снимките, нема ти стане нито на изпускателния колектор без преправки или направа на нов колектор, нито на стандартния даун-пайп на ГТ-то А и нещо от снимките неможах да видя къде и разтоварва гейт-а?
Коментар
-
bestlap написа:От къде мога да си купя желязна гарнитура за главата и на каква цена е ?
Коментар
-
bestlap написа:WhitePower написа:тая турбина не е за тебе , вземи си хубава турбина щото ще си скусаш нервите и освен от вървяща да я направиш невървяща друго няма да постигнешPower Under Pressure
Коментар
-
biser_as написа:bestlap написа:Демек продължавам търсенето на турбина от Fiat cupe 2.0 turbo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар