Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензиновата помпа е много важно нещо аз не бих заложил също на китайка, защото истинските Wabro-та не са фрапантно много по скъпи... по добре 200-250лв. за истинска

    Коментар


      по добре оригинално иначе може да се случи случка на мотора хората са казали че с трици маймуни не се ловят ,
      Power Under Pressure

      Коментар


        Най-накрая съм с читав акумолатор 64 ампера вече не ми премигват фаровете като пусна ксенона и пали добре сутрин Ето една снимчица от днес. Утре ще ходим с един колега от форума да купувам боя за бронята и праговете и той ще купува за неговата кола и мисля другата седмица макс да е събрана че така е ужасно грозна
        PUNTO GT LOVER
        http://muscle-damage.com/

        Коментар


          До сега се занимавах с единия праг и вече е готов за боя просто докато затапя това от зад дето беше ABARTH то има и дупка и ужас пък са и много изподрани от долу но г/д го приведох в вид ето снимка :
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            Колеги как се монтират точно тия прагове за да прилепят платно от горната им страна лепят ли се или ? Значи аз имам 3 болчета от долу (където се хващат оригиналните) и имам едно от пред (трябва да се свали гумата и да се пробие под калника) и имам и едно от зад точно в края където прага става най-широк (пак трябва да се свали гумата ) но ме съмнява че от горе няма да прибере много добре и ще трябва да ги залепя с нещо ... ето видях на един колега от форума са лепнали доста добре >>.
            PUNTO GT LOVER
            http://muscle-damage.com/

            Коментар


              Мойте са залепени в горната част и то толкова яко че няма сваляне

              Коментар


                Tuning Mode написа:
                Мойте са залепени в горната част и то толкова яко че няма сваляне
                С какво ?
                PUNTO GT LOVER
                http://muscle-damage.com/

                Коментар


                  Приятел бояджия ми е казвал , че ги лепи с лепило за стъклопакети и става много кораво Разбира се трябва примерно с чук или трупче да подпреш горната част за някоя стена и да поседи поне ден така . Има и много добри лепила на Würth , но са скъпички
                  Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                  Коментар


                    Нямам представа майте с какво са залепени но е ужасно здраво и с нож и прочее дори не може да се среже и да се свалят праговете...Аз ти препоръчвам някво силиконче обикновенно хем държи хем ако го напънеш с макетно ношче ще се реже лесно и можеш да си ги свалят безпроблемно

                    Коментар


                      Ще проверя имаше някакъв черен силикон да видя какви пари беше да си купя беше здрав и ще ги точковам на 5-6 места и от пред и от зад винтове и от долу където си имат и са на ниво
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        bestlap написа:
                        Ще проверя имаше някакъв черен силикон да видя какви пари беше да си купя беше здрав и ще ги точковам на 5-6 места и от пред и от зад винтове и от долу където си имат и са на ниво
                        черния силикон ти е играга ние горе в сервиза като боядисваме сваляме лайсни и такива неща с това лепим мн здраво стяга... !
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          Колеги я ми кажете (става въпрос за колегите с гт-тата ) кажете ми на какво деление стой датчика за температрата примерно сега като се возите аз се возих 20 30 мин на сам на там и я гледам стой все около 2мм под средата... и като пусна парното на 2-ра степен духа топло (и съм натиснал копчето до това за климатика където май върви въздуха в колата или нз :D има една кола и полу кръгче в нея ) и като е на 2-ра духа топло но усиля ли го на 3-та или на 4-та степен почва да духа хладно почти студено ? На какво се дължи това оня ден го и карах по агресивно и се така на 4-та степен като го усиля почва да си духа студено
                          PUNTO GT LOVER
                          http://muscle-damage.com/

                          Коментар


                            bestlap написа:
                            Колеги я ми кажете (става въпрос за колегите с гт-тата ) кажете ми на какво деление стой датчика за температрата примерно сега като се возите аз се возих 20 30 мин на сам на там и я гледам стой все около 2мм под средата... и като пусна парното на 2-ра степен духа топло (и съм натиснал копчето до това за климатика където май върви въздуха в колата или нз :D има една кола и полу кръгче в нея ) и като е на 2-ра духа топло но усиля ли го на 3-та или на 4-та степен почва да духа хладно почти студено ? На какво се дължи това оня ден го и карах по агресивно и се така на 4-та степен като го усиля почва да си духа студено
                            да не ти е заминал термостата и да не може да загре.... ? често се случва даже на мойто едното ге- те май е духнал и не отваря и колата неможе да загрее хубаво долу хоре загрява колкото твойта малко под средата... което значи термостата е фал фира ;щ
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              bestlap написа:
                              Колеги я ми кажете (става въпрос за колегите с гт-тата ) кажете ми на какво деление стой датчика за температрата примерно сега като се возите аз се возих 20 30 мин на сам на там и я гледам стой все около 2мм под средата... и като пусна парното на 2-ра степен духа топло (и съм натиснал копчето до това за климатика където май върви въздуха в колата или нз :D има една кола и полу кръгче в нея ) и като е на 2-ра духа топло но усиля ли го на 3-та или на 4-та степен почва да духа хладно почти студено ? На какво се дължи това оня ден го и карах по агресивно и се така на 4-та степен като го усиля почва да си духа студено
                              да не ти е заминал термостата и да не може да загре.... ? често се случва даже на мойто едното ге- те май е духнал и не отваря и колата неможе да загрее хубаво долу хоре загрява колкото твойта малко под средата... което значи термостата е фал фира ;щ
                              кфи пари е един термостат за гт ?Аз първо си мислех да не е да има въздух в това радяторче но няма как просто на 2-ра степен духа топло на 3-та и 4-та не почва да си духа студено
                              PUNTO GT LOVER
                              http://muscle-damage.com/

                              Коментар


                                към 30лв-40лв
                                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                                Коментар

                                Working...
                                X