Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    DogForLife написа:
    По-добре отиди направо в КАТ да си те спрат от движение, вместо да боядисваш фаровете и ми е мн интересно какво ще виждаш като ги пръснеш.Яко стои, но никак не е практично и законно
    До сега 2 пъти бяха готови да ми спрат колата от движение заради доста неща счупен преден джам ,с летни гуми от пред който са на галош , без броня , с наи тъмното фолио от пред, със невалидни стикери на прожзореца .... (аз имам и преглед и гражданска за 1 год я направих но ще сменям в понеделник предния джам и не исках да ги лепя и те да ги отлепват да ги прецакат нещо и не съм ги залепил ) просто ме спасява че познавам доста силен човек в околията който работи в МВР
    PUNTO GT LOVER
    http://muscle-damage.com/

    Коментар


      по добре си купи тъмни мигачи и фарове carello ot GT3 - те са тъмни заводско другия вариант е да си купиш тунинг тъмни мигачлета и фарове
      Power Under Pressure

      Коментар


        x

        Едни ангелски очи мисля че ще му стоят добре

        Коментар


          но опира до много пари
          Power Under Pressure

          Коментар


            продавам ейтакива фарове... http://www.madmotorsmalta.com/upload...ht_5810_yr.jpg 250лв.

            Коментар


              Мене ми харсеват тия но са доооооста по скъпи и все още не се чувствам готов за тях
              Power Under Pressure

              Коментар


                Колеги а тия лупи виждат ли нещо изобщо ??? Защото гледах един тук има с една калибра с фарове на хелаа и е с лупи сложи 55 вата ксенон кат моя като спре до мен все едно е на габарит сравнение с мойто пунто как свети
                PUNTO GT LOVER
                http://muscle-damage.com/

                Коментар


                  До колкото знам ксенона с лупа свети много по добре от колкото без лупа, може би нещо в тая калибра не е в ред

                  Коментар


                    ксенон с лупа светлината е строго насочена и свети точно там където трябва а ти ( с пунтовските фарове ) свети навсякъде , вкючително и в очите на хората от отсреща
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      Да ти кажа аз за музиката: да не би да си с някакви тънки ментажки кабели до ампа? Кондензатора не е кой знае колко добър вариант, стига да не е хубава марка и повечко фарада. Иначе музиката ти има ли киловат?
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        PaUnOff написа:
                        Да ти кажа аз за музиката: да не би да си с някакви тънки ментажки кабели до ампа? Кондензатора не е кой знае колко добър вариант, стига да не е хубава марка и повечко фарада. Иначе музиката ти има ли киловат?
                        Ем колега да си ти кажа не е кои знае колко дебел кабела 6 ил 8 квадрата е не е мн дебел а иначе за музиката не са повече от 450 500 вата ? :S освен да сложа още 1 плюс и - има едно момче един 10 кв мисля че е да го сложа и него до тоя
                        PUNTO GT LOVER
                        http://muscle-damage.com/

                        Коментар


                          Купи си един свястен кабел 20 кв примерно и подсили масата на автомобила.(Незнам за два кабела...може би пак ще е по-добре от сега) След това сложи възможно най-къс и дебел кабел за маса на самия усилвател и почисти добре купето от боя и мръсотии там където ти "ляга" кабела, стегни го много добре. Прегледай си всички връзки по усилвателя да са също добре стегнати. Ако пак ти мигат фаровете значи акумулатора ти си заминава или просто е прекалено малък Няма от какво друго да ти мигат фаровете с 450 вата музика, особенно с ксенон. Моите фарове мигаха леко (чак оборотомера не играеше) с 600-700 вата музика, но с ксенон не се осеща
                          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                          Коментар


                            PaUnOff написа:
                            Купи си един свястен кабел 20 кв примерно и подсили масата на автомобила.(Незнам за два кабела...може би пак ще е по-добре от сега) След това сложи възможно най-къс и дебел кабел за маса на самия усилвател и почисти добре купето от боя и мръсотии там където ти "ляга" кабела, стегни го много добре. Прегледай си всички връзки по усилвателя да са също добре стегнати. Ако пак ти мигат фаровете значи акумулатора ти си заминава или просто е прекалено малък Няма от какво друго да ти мигат фаровете с 450 вата музика, особенно с ксенон. Моите фарове мигаха леко (чак оборотомера не играеше) с 600-700 вата музика, но с ксенон не се осеща
                            Ок колега а иначе масата ми е около 20 см и оня ден хванах та направих този кабел който е + в средата нали услвателя има + + - и средния е едно тънко кабелче него го направих да минава през прекъсвач че като почнаха да ми премигват фаровете ми стана зле
                            PUNTO GT LOVER
                            http://muscle-damage.com/

                            Коментар


                              И моя кабел за remote е с ключе в пепелника. То по принцип ако не усилваш няма да има проблеми с мигането, но сега зимата не е препоръчително яка музика защото скапва акумулатора отвсякъде в комбинация с ниските темп.Не е лошо да надуваш само на запалена кола, но така или иначе изобщо не успява да се зареди акумулатора веднага.
                              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                              Коментар


                                значи първо да започнем от там коолко ампа е алтернатора , защото дори и акумулатора да е силен ако алтернатора е слаб , няма как да удържи на пиковете аз ви обясних че едно време с моята музика , която не е кой знае какво - пионерче 760W мигаха фаровете и всичко по колата дори и с страшни кабели , въпреки че алтернатора е 100А а акумулатора 76Аh , което е далеч по добро от това на пунтото пратиха ми един кондензатор от щатите е нещата се оправиха на 70% но си остана една малко премигване до колкото знам музиката е енапреднала доста от както не се занимавам с тези неща има капацитивни кондензатори и дигитални - който били по размер много по малки и много повече фаради , но за трях не мога д кажа нищоидеята на цялата работа е да има кой да убира пиковете без кондензатор напрежението ми падаше под 8 волта , с него не съм падал под 10, 10,5 при стабилен бассега вече съм без музика и усилвателя и кондензатора ми седят за красота в багажника , просто трябваше да се лиша от музиката заради бебешката количка
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X