без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готов
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
WhitePower написа:е на мене като не ми свети трелката как да я оправя ??? никак , 30 пъти го раглабях , ми явно е пукнак световода и тя не свети , но таблото го правих да свети яркоо бяло , да не дразни иначе да ти кажа имам един клиент дето е луд по плазмените километражи и ми е събрал очите и на мотора и на колата , стават уникално иветят супер приятно и даже си има изведена регулация от вънка да си сменяш цветовете на таблото и яркосттакоето ме уби вечеVremeto e Pari.
Коментар
-
WhitePower написа:без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готов
Коментар
-
bestlap написа:WhitePower написа:без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готовТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Абе беше ебати смеха и толкова не бях псувал никога :D викнах един мой много добър приятел (който е луд по ГТ иска много но му остават още 2-3 месеца до книжка ) на който са му много слаби ръцете и я вкарах на канала свалих акумулатора стойката на която стои филтърната кутия дебитомера и маркуча който върви от дебитомера до турбото и разкачих от него там блоу офа и от долу свалих турбо пътя който тръгва от турбото до кулера (той се държи на 2 скоби и 1 болче) и това беше от към разглобяване и взех 2 дълги удължения и 2 къси за голямата врътка на гидорията и то станаха 1 метър удължения :D :D :D :D и още някой приспособления ... и вече се започна моя приятел е в канала аз отгоре и той гледа от долу къде се показва гидорията и ми казва дръпни към теб към купето на горе малко на долу бутай и така нацелихме и 2-та пъти и аз отвивам мен ми се пада края на удълженията точно при акумулатора и ми беше удобно и така ги отвих ... и вече дойде ред да се сваля О пръстена... там колко мъки аз не мога да бръкна от никъде лягах от пред в коша на двигателя с главата на долу и каката на горе да гледам и да се опитвам да бръкна :D но уви не стана и моя приятел бръкна със ръка през турбото и го стигна от там 20 минути не можем да го свалим със пинсети пробвахме със остри дълги и тънки отверки и не и не ... и някъде той го свали (да не ви казвам че си удра ръцете на 100 места и му тече кръв... ) но го свали от там веднага купих нов и взех и силикон за гарнитури и той през това време беше почистил ИДЕАЛНО стените на тая тръба където ляга и сложи го за 5 6 мин намазахме го обилно със силикон и от там се почна шоуто да наместим болчтата :D но те направихме го със сума приспособления беше ужас но го сменихме без да бутам половината двигател :D не пожелавам на никой да му се налага да го сменя това.... на НИКОЙ И без него това нещо нямаше да е възможно по този начин да се смени!!!
Коментар
-
Отново моят хубав каръшки късмет умрел .......... днес се возих цел ден (до преди 2 часа де... ) и колата си вървеше съвсем нормално и идвам си аз в нас оставям за 20 -30 мин след това излизам паля я тя угасна пак я запалих изфорсирах я и си заработи нормално тръгнах до един мой приятел там стоях около 15 мин... и заваля супер силно ... и аз се качвам да паля да си тръгвам и едвам запали тръгна и почна да прекъсва и пресецва ..... и не може да се изфорсира и я угасих прегледах всички кабели на свещи абе всички кабели ... и пак влизам едвам запали и почнах леко да я намамвам форсирам и пускам леко съединителя тя почва да гърми от гърнето и леко ама много леко се движи и е готова да угасне... и много трудно се прибрах бях на около 1 км от нас.. и не успях да я вкарам във гаража просто както докосне бордюра той е около 3-4 см и тя гасне.. викнах приятели та я набутахме в гаража и легнах от долу всичко прегледах турбо пътища кабели маркучи каквото можеше да се види и всичко е както трябва но уви не иска да работи ? дебитомера го свалях и го гледах жичката вътре е здрава и не мирише на бакелит (защото имам един прецакан в нас и той мирише на изгоряло ) а този си мирише съвсем нормално давайте идей какво би могло да е
Коментар
-
JacK`DanielS написа:това много ми намирисва на някой турбо път!!! но щом си го преверил хмм.... имал съм същия проблем със едно ГТ и проблема беше скъсан маркуч преди кулера... смених го и колата пак си запя...
Коментар
-
случая е типичен за дебитомера и звеското предварение като се преебе ако е всичко друго турбината няма да се развърта като ненорманна на некви никви обороти , дори и да качиш един бордиур турбината съска като ненормална щото горенето не е в мотора а направо пред турботоPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар