Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готов
    Power Under Pressure

    Коментар


      WhitePower написа:
      е на мене като не ми свети трелката как да я оправя ??? никак , 30 пъти го раглабях , ми явно е пукнак световода и тя не свети , но таблото го правих да свети яркоо бяло , да не дразни иначе да ти кажа имам един клиент дето е луд по плазмените километражи и ми е събрал очите и на мотора и на колата , стават уникално иветят супер приятно и даже си има изведена регулация от вънка да си сменяш цветовете на таблото и яркосттакоето ме уби вече
      Орлине мисля че за мен говориш. Значи момчетата които ми правиха таблото са от Xtuners.com много са добри и знам че само те в БГ ги правят уникално, можеш да си избереш каквото ти хрумне като осветление и цветово.И двамата са ми приятели защото са ми правили досега 2 коли и мотора ми.Аз съм много доволен и всичко си работи супер.Цената много зависи от това какво си избереш да ти бъде таблото.Успех Ето снимка как стана мойто табло изцяло с мои дизайн.http://xtuners.com/gallery/index.php...T-Plasma-dials
      Vremeto e Pari.

      Коментар


        WhitePower написа:
        без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готов
        Да без да го свалям я смених просто не исках да разбутвам много много по двг... и по добре да не почвам да обяснявам как го сменихме защото ще се спукате от смях... но беше много зор
        PUNTO GT LOVER
        http://muscle-damage.com/

        Коментар


          bestlap написа:
          WhitePower написа:
          без да махаш смукателя ли го смени ???и ако да как стана тва ??? ако беше махнал смукателя за 2 часа щеше да си готов
          Да без да го свалям я смених просто не исках да разбутвам много много по двг... и по добре да не почвам да обяснявам как го сменихме защото ще се спукате от смях... но беше много зор
          Я обесни :P :D
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            Абе беше ебати смеха и толкова не бях псувал никога :D викнах един мой много добър приятел (който е луд по ГТ иска много но му остават още 2-3 месеца до книжка ) на който са му много слаби ръцете и я вкарах на канала свалих акумулатора стойката на която стои филтърната кутия дебитомера и маркуча който върви от дебитомера до турбото и разкачих от него там блоу офа и от долу свалих турбо пътя който тръгва от турбото до кулера (той се държи на 2 скоби и 1 болче) и това беше от към разглобяване и взех 2 дълги удължения и 2 къси за голямата врътка на гидорията и то станаха 1 метър удължения :D :D :D :D и още някой приспособления ... и вече се започна моя приятел е в канала аз отгоре и той гледа от долу къде се показва гидорията и ми казва дръпни към теб към купето на горе малко на долу бутай и така нацелихме и 2-та пъти и аз отвивам мен ми се пада края на удълженията точно при акумулатора и ми беше удобно и така ги отвих ... и вече дойде ред да се сваля О пръстена... там колко мъки аз не мога да бръкна от никъде лягах от пред в коша на двигателя с главата на долу и каката на горе да гледам и да се опитвам да бръкна :D но уви не стана и моя приятел бръкна със ръка през турбото и го стигна от там 20 минути не можем да го свалим със пинсети пробвахме със остри дълги и тънки отверки и не и не ... и някъде той го свали (да не ви казвам че си удра ръцете на 100 места и му тече кръв... ) но го свали от там веднага купих нов и взех и силикон за гарнитури и той през това време беше почистил ИДЕАЛНО стените на тая тръба където ляга и сложи го за 5 6 мин намазахме го обилно със силикон и от там се почна шоуто да наместим болчтата :D но те направихме го със сума приспособления беше ужас но го сменихме без да бутам половината двигател :D не пожелавам на никой да му се налага да го сменя това.... на НИКОЙ И без него това нещо нямаше да е възможно по този начин да се смени!!!
            PUNTO GT LOVER
            http://muscle-damage.com/

            Коментар


              Отново моят хубав каръшки късмет умрел .......... днес се возих цел ден (до преди 2 часа де... ) и колата си вървеше съвсем нормално и идвам си аз в нас оставям за 20 -30 мин след това излизам паля я тя угасна пак я запалих изфорсирах я и си заработи нормално тръгнах до един мой приятел там стоях около 15 мин... и заваля супер силно ... и аз се качвам да паля да си тръгвам и едвам запали тръгна и почна да прекъсва и пресецва ..... и не може да се изфорсира и я угасих прегледах всички кабели на свещи абе всички кабели ... и пак влизам едвам запали и почнах леко да я намамвам форсирам и пускам леко съединителя тя почва да гърми от гърнето и леко ама много леко се движи и е готова да угасне... и много трудно се прибрах бях на около 1 км от нас.. и не успях да я вкарам във гаража просто както докосне бордюра той е около 3-4 см и тя гасне.. викнах приятели та я набутахме в гаража и легнах от долу всичко прегледах турбо пътища кабели маркучи каквото можеше да се види и всичко е както трябва но уви не иска да работи ? дебитомера го свалях и го гледах жичката вътре е здрава и не мирише на бакелит (защото имам един прецакан в нас и той мирише на изгоряло ) а този си мирише съвсем нормално давайте идей какво би могло да е
              PUNTO GT LOVER
              http://muscle-damage.com/

              Коментар


                Дебитомер или екукакто те питах турбината съска ли здраво докато се мъчиш да я паркираш
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  Дебитомер или екукакто те питах турбината съска ли здраво докато се мъчиш да я паркираш
                  Да чува се съска... на място с гасчица малко повече и съска
                  PUNTO GT LOVER
                  http://muscle-damage.com/

                  Коментар


                    утре вечер ще и кажа какво е дереджето
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      Колеги а сега се сетих има ли някакъв вариант да е бубината ? или няма никакъв шанс ?
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        това много ми намирисва на някой турбо път!!! но щом си го преверил хмм.... имал съм същия проблем със едно ГТ и проблема беше скъсан маркуч преди кулера... смених го и колата пак си запя...

                        Коментар


                          JacK`DanielS написа:
                          това много ми намирисва на някой турбо път!!! но щом си го преверил хмм.... имал съм същия проблем със едно ГТ и проблема беше скъсан маркуч преди кулера... смених го и колата пак си запя...
                          Освен да ги сваля всичките на земята и да ги прегледам обстойно защото аз ги прегледах да не са се откачили
                          PUNTO GT LOVER
                          http://muscle-damage.com/

                          Коментар


                            Имал съм доста подобен проблем, но не с гт а с друга кола и беше бубината пробила и като завалеше яко дъжд и се овлажни въздуха ставаше точно както го описваш...Ама може да е и дебитомера...

                            Коментар


                              случая е типичен за дебитомера и звеското предварение като се преебе ако е всичко друго турбината няма да се развърта като ненорманна на некви никви обороти , дори и да качиш един бордиур турбината съска като ненормална щото горенето не е в мотора а направо пред турбото
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                Имаш нежелан лънч
                                4 бири и турбината да свири

                                Коментар

                                Working...
                                X