WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
JacK`DanielS написа:едните са +/- за осветлението (тия които са нагоре) другите +/- са си за уреда. а зеления го връзваш на черния кабел на сондата (ако си с 4 кабела на сондата)
Коментар
-
Днес се захванах да правя уредите да са на гредата обаче много стърчеше тази поставка която имах.Някой казват със топъл въздух но аз исках да го направя по добре и отделих кръкчетата от поставката и се започна с напасване правене на дупки и смола и стъклопласт Утре ще е с кит и шкурене и накрая ще вида дали ще я тапицирам с кожа или ще я пръсна черна >>>>
Коментар
-
bestlap написа:Колеги кажете какви перки да взимам ..... нз или според мен тази кола загрява бързо кажете вашите калинки примерно като ги настъпвате на 2-3 спирачка първа газ до долу 2-ра 3-та ... градско каране какви градуси държи ? Като примерно на вън въздуха е 30 градуса ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:bestlap написа:Колеги кажете какви перки да взимам ..... нз или според мен тази кола загрява бързо кажете вашите калинки примерно като ги настъпвате на 2-3 спирачка първа газ до долу 2-ра 3-та ... градско каране какви градуси държи ? Като примерно на вън въздуха е 30 градуса ?
Коментар
-
bestlap написа:Еми от България някъде може ли да си взема ?И колко инча ми тряя за пунтовеца
Коментар
-
Колега нали по горе в темата ти писахме, че е характерно за пунто гт че колата загрява доста и доста бързо, поради ред причини.Но стандартния радиатор и стандартната перка си смогва напълно с охлаждането дори и при предноразположен китайски кулер... вярно по честично работи перката но се пак това и е работата.Направи си проверка дали ти работи първа степен на перката защото тя е много важна за поддържане на добрата температура...Запали колата на место студена и изчаквай да загрее без да я караш на вдигнат капак и слушай перката, трябва мине ли съвсем малко средата да се включи първа степен на перката и да върне температурата малко под средата. Ако не стане така а се включи чак на 70% от скалата значи ти включва направо втора степен, което не е добре и е много препоръчително да си я оправиш.А възможните причини да не включва първа степен на перката са един реостат за първа степен или температурния датчик на радиатора
Коментар
-
bestlap написа:Гледам в сайта на Castrol дават за ГТ това нещо >>> Castrol Magnatec 5W-40 а един пич от vw клуба ги продава по на тънкана и 5 Л ми е 75 лв :Dpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар