Колеги май ще е това >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/647/ 2-бутален е може да се настой колко да разтоварва в атмосферата и колко след дебитомера ... мисля че ще ми върши работа ?
После кат го сложиш, ако не ти е проблем да ни споделиш дали лесно си го монтирал и дали си доволен
Колеги май ще е това >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/647/ 2-бутален е може да се настой колко да разтоварва в атмосферата и колко след дебитомера ... мисля че ще ми върши работа ?
После кат го сложиш, ако не ти е проблем да ни споделиш дали лесно си го монтирал и дали си доволен
Ем само да каже някой дали става и т.н и ще го поръчам че не знам дали ще ми върши работа уш пише че е лесен за монтиране при punto gt но..
Колеги кажете от къде вкарвате кабели от двг на вътре в купето ? че ми трябват едни кабели от акумолатора до вътре но не видях онзи ден от къде да ги прекарам
М/у другото ако незнаеш въпросния колега, който ти е препоръчал въпросния blow off от tuning.bg извършва безплатен монтаж за гр. София на артикулите от сайта http://tuning-parts.bg/, така че ако имаш идване към София можеш да го поръчаш директно на него и той да ти го монтира безплатно, това само като инфо :D Успех с подобряване на бегачката
М/у другото ако незнаеш въпросния колега, който ти е препоръчал въпросния blow off от tuning.bg извършва безплатен монтаж за гр. София на артикулите от сайта http://tuning-parts.bg/, така че ако имаш идване към София можеш да го поръчаш директно на него и той да ти го монтира безплатно, това само като инфо :D Успех с подобряване на бегачката
Колеги кажете от къде вкарвате кабели от двг на вътре в купето ? че ми трябват едни кабели от акумолатора до вътре но не видях онзи ден от къде да ги прекарам
Ако си завреш главата :D достатъчно навътре под педалите ще видиш една гумена далаверка, през която мое като я пробиеш си вкараш колко си искаш кабел в купето
Колеги кажете от къде вкарвате кабели от двг на вътре в купето ? че ми трябват едни кабели от акумолатора до вътре но не видях онзи ден от къде да ги прекарам
Ако си завреш главата :D достатъчно навътре под педалите ще видиш една гумена далаверка, през която мое като я пробиеш си вкараш колко си искаш кабел в купето
ахам мерси ще видя просто от пред при двг гледах от зад и никъде не се вижда да може да мине защото всичко е набутано супер яко .. :D :D
аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колектор
аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колектор
Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли? (поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли? (поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
Пич, качеството на звука според мен, щеше да е основен и най-важен критерии ако ставаше въпрос за аудио система, мма тук става въпрос за блоу офф и аз лично смятам, че най-важното е клапана да отваря и изпуска възможно най-бързо и на най-ниско налягане за да пази турбината (особено важно според мен имайки в предвид маняшката дебелина на оста на стандартното ИХИ-солетите с кашкавал май са по-дебели от въпросната ос ) и да държи без да изпуска под налягане (тия критерии не съм мноо убеден, че при китайските са винаги изпълнени и дали се запазват по време на експлоатацията им). Тва дали ще се обръщат пешеходците след колата ти според мен не е основното дет да се гледа в един блоу офф Друг е въпроса дали един рециркулационен клапан не е по-добър вариант за турбо кола (единствения му минус донекъде е, че връща отново загретия въздух в компресорната част, от там нататък има само плюсове спрямо изпускащия в атмосфера)
аз съм с dv 26 на бейли и повече никога не бил сложил китайски 1 - разтоварва на 0.1 бара 2 съска много яко и много качевсен звукпродадох си катйския щото разтоварваше над 0.4 никога повече китайче на блоуофф - първо нямат звук като хората , после разтоварват късно а за колектора ще проверя телефоните на хората но се приготви за едни 600 иии пари за колектор
Орлине звука на моя китаец е доста зловещ,не мислиш ли? (поне с ИХИ-то беше,сега няма нищо общо)Съскаше страшно силно,няма вариянт да нагазя ГТ-то и да няма погледи насочени към него :D
бе за ихи съска добре ама и аз като го мушнах на голямата турбина звъка изчезна а ти най добре можеш да кажеш как се кара кола без BOV ( с дървен чеп) и как вървеше ) преди да роди турбината и пак остта не се скъсаза мене бейлито е за сега е най-добрия шумен клапан който разтоварва на 0.1 бара на голяма турбина ( дето спира по бързо от ихито)всичко зависи на кой колко пари му се дават
аз карам с двуботалния на Forge звука верно не е като на Bonalume (според мен това са клапаните с най-якия звук), но съм доста доволен от клапана и не мисля, че въобще може да се говори за някакво сравнение между китайчетата ... освен в цената разбира се ето как работи на моята кола http://www.vbox7.com/play:36eb2b6e
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow Подпис по правилата!
мен точно това ме кефи на бонолуме-то ... това е въпрос на вкус ... доволен съм от моя и не мисля да го сменям ... просто съвета ми беше, че китайчетата не си заслужат при положение, че най вероятно след време да дадеш пари за нещо друго ... както ти си направил, Орлине...
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow Подпис по правилата!
ее незабравяй че аз си купух китайски за 140 лева , щото моя беше повреден и нямах кинти за по скъпне ми хареса как съскаше и за това по къстъмизирах малко ( той митко за това му се кефи ) и след монтажа на марковата част - бейлито се оказа че нямат база за сравнение
Коментар