ето снимка на моя кулер , можете да видите разликата[img][/img]а ето и китайчетата(така наречени) да откриете разликите[img][/img]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
gituli написа:Като стана въпрос за кулери,един челно монтиран от друга кола,няма ли да е по добър от тези китайските?При условие,че няма да се кара нат 1 бар,за да не се спукат пластмасите.
Коментар
-
хм, с тези заостряния на профилите нещата откъм улавяне на потока за през кулера са може би малко спорни.По принцип като се правят улавящи "фунии" примерно за радиатора или кулера се прави пресечена пирамида насочена с тясната си част напред, тоест въздуха навлиза през по тясна част и след това се разширява. Така най-добре се прекарва потока.При обратното от широко към тясно се получава едно аеродинамично затапване.За китайските кулери и силиконови колена тука нямаме никакви забележки
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:ето снимка на моя кулер , можете да видите разликатаа ето и китайчетата(така наречени) да откриете разликитеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:има ги - отиди в проспиид и им виш техните кулери виш шрината на ламелите и че ръбовете не са прави а обли демек като сложите един китайски и един макров се вижда разликата от 5 метра кой има повече флоу нзадне се хващай само за едно нещо , 1 ширината на ламелите е по голяма 2 те са заоблени и а не прави ръбове
Коментар
-
от горния пост на последния ясно се вижда шитината между ламелите колко е голямя за разлиака за цената няма да коментираме , това че го продават за 500 паундаили повече въобще не е показател за качестото и въобще не означава че са правили каквито и да били изследвания на потока ( а и може те просто да са прекупвачи на съответното убиритване и само да брандират )а ето и на Greddy i na Forge още 2 кулера и голяма междина между охлаждащите тръби и не правоъгълни ръбовепро хубавите кулери има разлика и тя е единсвено в потока въздъх пускан зад него да не забравяме че първо вече е леко загрят второ вече не бие директно във водния радиатор ( скоростта му е по малка ) и за един сериосно натегнат двигател всеки градус е от значениеефектовносста и качесвото на един кулер може да се докаже единсвено и само с тепературни датчици еми аз понеже се чудех кой от 2 та да си оставя , еми направих си теста и си оставих този с повече флоу към задния радиатор така или иначе в БГ има хубави кулери но на неприемливи за нас цениPower Under Pressure
Коментар
-
Ето тук има няколко картинки,може да са ви полезни в спора. :D http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htm
Коментар
-
От горния пост приятелю , нищо дет ти се иска, не се вижда, чисто и просто щото както казах снимките ги правих с телефон и са от различно разстояние и ъгъл :D На живо няма никва разлика между 3-те в разстояния между ламели и т.н. (единствено при Forge ръбовете са малко по-заоблени) Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :D А за разликата между хубав и смотан кулер, тя е единствено и главно в ефективността му (кой колко близко до околната температура сваля тази на входящия въздух) и пад-а на налягане, който се получава между входа и изхода :D (имам в предвид въздуха, който кулера охлажда, а не околния дето минава през него).Това са критериите за хубав кулер и мое си сигурен, че за тия със сериозно напънатите автомобили (в случая нито аз, нито ти караме такива ) тия критерии имат мноо по-големо значение от това дали въздуха към водния радиатор е с 2 градуса по-топъл или по-студен. (мноо ми е интересно на стандартни автомобили дето водния радиатор е след кулер и климатичен радиатор, как им се охлажда водата изобщо и не увират чайника на магистралата лятото с 200 :D ).Мма честно, не ми се спори повече за глупости-казахме си мненията май :D Радвам се, че твоя кулер ти дава по-ниска температура на водата и се надявам да е поне толко ефективен и спрямо въздуха дет требе да охлади Аи лека нощ от мен и вземи си прочети ЛС-то, мое те заинтересува
Коментар
-
gituli написа:Ето тук има няколко картинки,може да са ви полезни в спора. :D http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htmPower Under Pressure
Коментар
-
biser_as написа:Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :DPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :D
Коментар
-
бе то лош преден кулер няма , лошото е че когато вадим повече от 150 коня от литров обем , колата си иска и охлаждане на водата, обаче понеже сме бедни и последни ние не ъпгрейдваме водното охлаждане и от там идват неприятните моменти с загряването , а и пунтото не е от колите който да заковат 90 градуса и стрелката да не мърда и за тва съм доволен от моя вид заострен кулер щото ми е малко по хладно пунтото лятото в 35 градусувите жеги , иначе ако е хладно времето не се усеща разликатаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар