Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ето снимка на моя кулер , можете да видите разликата[img][/img]а ето и китайчетата(така наречени) да откриете разликите[img][/img]
    Power Under Pressure

    Коментар


      Като стана въпрос за кулери,един челно монтиран от друга кола,няма ли да е по добър от тези китайските?При условие,че няма да се кара нат 1 бар,за да не се спукат пластмасите.

      Коментар


        WhitePower написа:
        ето снимка на моя кулер , можете да видите разликатаа ето и китайчетата(така наречени) да откриете разликите
        Орлине, аз поне знам за кои заострания става дума, мма пък ми е интересно, що на маркови кулери ги няма тия аеродинамики

        Коментар


          gituli написа:
          Като стана въпрос за кулери,един челно монтиран от друга кола,няма ли да е по добър от тези китайските?При условие,че няма да се кара нат 1 бар,за да не се спукат пластмасите.
          Принципно, според мен, нема причина да не ти свърши добра работа един такъв кулер (стига да моеш за свестни пари да си намериш подходящ като размери и възможност за монтаж).

          Коментар


            хм, с тези заостряния на профилите нещата откъм улавяне на потока за през кулера са може би малко спорни.По принцип като се правят улавящи "фунии" примерно за радиатора или кулера се прави пресечена пирамида насочена с тясната си част напред, тоест въздуха навлиза през по тясна част и след това се разширява. Така най-добре се прекарва потока.При обратното от широко към тясно се получава едно аеродинамично затапване.За китайските кулери и силиконови колена тука нямаме никакви забележки
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              biser_as написа:
              WhitePower написа:
              ето снимка на моя кулер , можете да видите разликатаа ето и китайчетата(така наречени) да откриете разликите
              Орлине, аз поне знам за кои заострания става дума, мма пък ми е интересно, що на маркови кулери ги няма тия аеродинамики
              има ги - отиди в проспиид и им виш техните кулери виш шрината на ламелите и че ръбовете не са прави а обли демек като сложите един китайски и един макров се вижда разликата от 5 метра кой има повече флоу нзадне се хващай само за едно нещо , 1 ширината на ламелите е по голяма 2 те са заоблени и а не прави ръбове както споменах охлаждането на задния радиатор е по добре с този кулер но както споменах вече са много скъпо за внос така че пак оставаме на китайския вариант не виждам що на черното трябва да се каже бяло , като съм го тесвал с температурни датчици от отпред от отзад в кулера , преди него след него мога да кажа само едно че температурата и след 2 та кулера най много 2-3 градуса разлика да има
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                има ги - отиди в проспиид и им виш техните кулери виш шрината на ламелите и че ръбовете не са прави а обли демек като сложите един китайски и един макров се вижда разликата от 5 метра кой има повече флоу нзадне се хващай само за едно нещо , 1 ширината на ламелите е по голяма 2 те са заоблени и а не прави ръбове
                За да не излиза, че идеята ми видиш ли, е да си споря с Орлин и да казвам на черното-бяло ........... ето малко снимки (сори за качеството мма са с телефон) , които специално напраих тая вечер на 3 маркови куулера с цени започващи от 500+лв. (Spearco, Forge Motorsport UK и Hybrid Power Китай) :D :1. Spearco 2. Spearco 3. Hybrid Power 4. Forge Motorsport UK 5. Forge Motorsport UK Имайки в предвид, че всички мноо добре знаем как изглеждат питите на китайските кулери на нашия пазар (а и в 90% от обявите в ибей), аз лично не виждам неква съществена разлика личаща си от 5м. :D в конструкцията на кулера отвън между китайските и тези 3 маркови кулера Мма както казах и преди-май нема никво особено значение за потребителите на тоз форум тая дискусиика и едва ли им е мноо интересна и полезна.

                Коментар


                  от горния пост на последния ясно се вижда шитината между ламелите колко е голямя за разлиака за цената няма да коментираме , това че го продават за 500 паундаили повече въобще не е показател за качестото и въобще не означава че са правили каквито и да били изследвания на потока ( а и може те просто да са прекупвачи на съответното убиритване и само да брандират )а ето и на Greddy i na Forge още 2 кулера и голяма междина между охлаждащите тръби и не правоъгълни ръбовепро хубавите кулери има разлика и тя е единсвено в потока въздъх пускан зад него да не забравяме че първо вече е леко загрят второ вече не бие директно във водния радиатор ( скоростта му е по малка ) и за един сериосно натегнат двигател всеки градус е от значениеефектовносста и качесвото на един кулер може да се докаже единсвено и само с тепературни датчици еми аз понеже се чудех кой от 2 та да си оставя , еми направих си теста и си оставих този с повече флоу към задния радиатор така или иначе в БГ има хубави кулери но на неприемливи за нас цени
                  Прикачени файлове
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Ето тук има няколко картинки,може да са ви полезни в спора. :D http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htm

                    Коментар


                      От горния пост приятелю , нищо дет ти се иска, не се вижда, чисто и просто щото както казах снимките ги правих с телефон и са от различно разстояние и ъгъл :D На живо няма никва разлика между 3-те в разстояния между ламели и т.н. (единствено при Forge ръбовете са малко по-заоблени) Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :D А за разликата между хубав и смотан кулер, тя е единствено и главно в ефективността му (кой колко близко до околната температура сваля тази на входящия въздух) и пад-а на налягане, който се получава между входа и изхода :D (имам в предвид въздуха, който кулера охлажда, а не околния дето минава през него).Това са критериите за хубав кулер и мое си сигурен, че за тия със сериозно напънатите автомобили (в случая нито аз, нито ти караме такива ) тия критерии имат мноо по-големо значение от това дали въздуха към водния радиатор е с 2 градуса по-топъл или по-студен. (мноо ми е интересно на стандартни автомобили дето водния радиатор е след кулер и климатичен радиатор, как им се охлажда водата изобщо и не увират чайника на магистралата лятото с 200 :D ).Мма честно, не ми се спори повече за глупости-казахме си мненията май :D Радвам се, че твоя кулер ти дава по-ниска температура на водата и се надявам да е поне толко ефективен и спрямо въздуха дет требе да охлади Аи лека нощ от мен и вземи си прочети ЛС-то, мое те заинтересува

                      Коментар


                        gituli написа:
                        Ето тук има няколко картинки,може да са ви полезни в спора. :D http://www.are.com.au/techtalk/intecoolersMR.htm
                        мерси за линка , има още какво да се научи
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          biser_as написа:
                          Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :D
                          да това искам да кажа хванали са някакъв кор и правят кулери с различни формички за коли нищо чудно че не са засегнати като изследване в горния линк за кулерите но да не извъртаме темета . темата е ефективността между моя и китайските - нали ???ефективността и на 2 та е една и съща спрямо охлаждащия въздух но единия е с по голяма пропускливост към водния радиатор има ли 2 мнения по въпроса за да приключим 1 страница спор коя фирма била най добра и как гаргиле летели на югот тебе ЛС нямям
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            biser_as написа:
                            Нали не искаш да кажеш, че тия шемети от Spearco не знаят как да си правят кулерите? :D
                            да това искам да кажа хванали са някакъв кор и правят кулери с различни формички за коли нищо чудно че не са засегнати като изследване в горния линк за кулерите но да не извъртаме темета . темата е ефективността между моя и китайските - нали ???
                            Добре :D , ей ся сядам и почвам да им пиша на тия от Spearco, Forge, Turbo XS, AMS Performance, Extreme Turbo Systems, PERRIN Performance, Precision T&E, Turbo XS, Cosworth, XS Power (тия само като за начало :D ), че са пълни гламари и нищо не разбират, а само продават или ползват буклучави куулери с никъф дизайн и е време да променят нещата :D Напрао даже им се чудя на някой от тия как не им завират колите по 800+ коня кат ги карат по пистите и печелят състезания Човек, както ти казах-радвам се, че си доволен от твоя кулер и ти върши перфектна работа, мма позволи ми поне на мен да имам една идея повече доверие на фирми подобни на тия дето изброих и да не се задълбочавам повече в мислене, що да ги ева не са си заострили кулерите или не са ми сложили широките ламели А темата не е за ефективността на твоя и китайските, първо щот твоя и ти си знаеш, че макар и купен от щатския ибей примерно, произхода му е от жълтурковците, пък и както се видя, бая големи фирми, произвеждат, продават и ползват кулери с дизайн като на смотаните според теб Позволим им моля те и на тях да поназнайват някой неща де :D

                            Коментар


                              бе то лош преден кулер няма , лошото е че когато вадим повече от 150 коня от литров обем , колата си иска и охлаждане на водата, обаче понеже сме бедни и последни ние не ъпгрейдваме водното охлаждане и от там идват неприятните моменти с загряването , а и пунтото не е от колите който да заковат 90 градуса и стрелката да не мърда и за тва съм доволен от моя вид заострен кулер щото ми е малко по хладно пунтото лятото в 35 градусувите жеги , иначе ако е хладно времето не се усеща разликата
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                [quote="WhitePower"]ето снимка на моя кулер , можете да видите разликатаорлинка имам един въпрос на тази тръба която се вижда над кулера отгоре в ляво тя каква роля играе и за каде .. ? какво охлажда ? )
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X