Ти охлаждаш турбината с вода и с масло , при положение че колата има и маслен радиатор трудно стига 110 градуса но аз охлаждам турбините само с масло и то загрява много много по бързо при раздаване на гас , тъй като нямам закачена вода към турбините ( за по добро охлаждане на мотора а и за да не се цепят тубините ) и за това гледам около 110 градуса какво му се случва на масалцето , и ЕГТ то .колкото по вряла е турбината ( това не знаи че мотора ми е загрял много ) толкова и маслото е по вряло но нялягането пада прогресивно , даже веднъж на едно то пунтарите блокна плунжера на помпата на маслото и на празен ход нямаше никой ( като по изстина се оправи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Здравейте фиат маняци съжалявам че не влизам често но няма как имам сума задължения утре съм и на сватба и си е ебал.... майка... но още 7-8 дена и ще съм свободен вчера взех турбината и нов радиатор за парното (мъка ми е като знам колко разглобяване е ) но няма как... аз говорих с говорих с колегата вчера WhitePower и така турбото е Volvo td04 14 ето такова >> http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:y...574d_1.jpg&t=1 само че няма как да сваля снимките от телефона да покажа реални.. и вчера се загледах в задния мост значи има разлики от 2-те страни от ляво ми влиза пръста показалеца и има малко разстояние може да го мърдам а от дясно влиза плътно малко с около 0.5 см може би нз точно е по близко от едната страна гумата до задната броня от колкото от другата а от тази страна дето е по близко имам изпуснал амортесиьор но мисля че няма как да е от него иначе вече оправих първа степен на перката и сега всичко е ток предложете какъв интеркулер да търся за това турбо ? направо да го поръчвам и него и да ходя при орлинчо да го монтира
Коментар
-
WhitePower написа:Ти охлаждаш турбината с вода и с масло , при положение че колата има и маслен радиатор трудно стига 110 градуса но аз охлаждам турбините само с масло и то загрява много много по бързо при раздаване на гас , тъй като нямам закачена вода към турбините ( за по добро охлаждане на мотора а и за да не се цепят тубините ) и за това гледам около 110 градуса какво му се случва на масалцето , и ЕГТ то .колкото по вряла е турбината ( това не знаи че мотора ми е загрял много ) толкова и маслото е по вряло но нялягането пада прогресивно , даже веднъж на едно то пунтарите блокна плунжера на помпата на маслото и на празен ход нямаше никой ( като по изстина се оправи
Коментар
-
А бе уж сте големи хора,пък като децата...и какво като Орлин ще го монтира,там си е решил човека Аз те съветвам да не си купуваш от китайските за да не страдаш после.Същата работа е и със силиконовите колена дай по-добре 60 лева за хубави, от колкото няколко пъти по 30 лева за китайски.Недей да правиш компромиси,хубава турбина си взел погрижи се да си надува с кеф Орлине,какво им правиш на тия хора незнам...първо Сашко, сега и колегата Бисер.То е ясно,че WhitePower "нищо не разбира" и "не му върви колата" , ама айде сега имайте си уважение някакво.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
А за Сашко . там без коментар дано му щракнат белезниците , Иначе Бисер си е пич според мене , това че ни се разминават понякога вижданията за нещата е друга тема , иначе вече с щатските кулери нещата утекоха , така че на пазара само китайски останаха и няма алтернатива иначе един от тези 2 е подходящ за пунтоhttp://tuning-parts.bg/browse/produc...uct/id/80/аз само да питам тази турбина с какви фланци е и как ще я навреш на оригиналния колектор , или милиш да правиш къстъм колекторPower Under Pressure
Коментар
-
DogForLife написа:А бе уж сте големи хора,пък като децата...и какво като Орлин ще го монтира,там си е решил човека Аз те съветвам да не си купуваш от китайските за да не страдаш после.Същата работа е и със силиконовите колена дай по-добре 60 лева за хубави, от колкото няколко пъти по 30 лева за китайски.Недей да правиш компромиси,хубава турбина си взел погрижи се да си надува с кеф Орлине,какво им правиш на тия хора незнам...първо Сашко, сега и колегата Бисер.То е ясно,че WhitePower "нищо не разбира" и "не му върви колата" , ама айде сега имайте си уважение някакво.
Коментар
-
Нищо лично колега няма към теб съжелявам,че така си приел мнението ми...не те познавам за да мога да те критикувам и не го правя.А за кулерчето може да се потърси в и бей примерно да си намери някое по свестно...относно китайчетата според мен потока на въздух във и през него не е качествен.А относно това ,че Орлин ще го слага, защо ако някой може да помогне с хубав кулер, да не помогне и да не каже от каде?Все пак тоя форум е да си помагаме един на друг, а това, че има хора дето са тук да си мерат работите е друг въпрос.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
на българския пазар няма хубави кулери в момента да приемливи цени , иначе проблема на тези китайчета е че имат челно съпротивление на хладилник и не пускат много въздух зад него - към водния и е малко по топла колицата но както казах мандата с щатските кулери изтече ( който може би пак са китайски но от хубавите), вече не могат да дойдат на цената на китайче иначе може ли да не се карате , ще дойде времето ще се съберем на една писта и ще ги мерим , не е тука мястото за меренеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:А за Сашко . там без коментар дано му щракнат белезниците , Иначе Бисер си е пич според мене , това че ни се разминават понякога вижданията за нещата е друга тема , иначе вече с щатските кулери нещата утекоха , така че на пазара само китайски останаха и няма алтернатива иначе един от тези 2 е подходящ за пунтоhttp://tuning-parts.bg/browse/produc...uct/id/80/аз само да питам тази турбина с какви фланци е и как ще я навреш на оригиналния колектор , или милиш да правиш къстъм колектор
Коментар
-
DogForLife написа:Нищо лично колега няма към теб съжелявам,че така си приел мнението ми...не те познавам за да мога да те критикувам и не го правя.А за кулерчето може да се потърси в и бей примерно да си намери някое по свестно...относно китайчетата според мен потока на въздух във и през него не е качествен.А относно това ,че Орлин ще го слага, защо ако някой може да помогне с хубав кулер, да не помогне и да не каже от каде?Все пак тоя форум е да си помагаме един на друг, а това, че има хора дето са тук да си мерат работите е друг въпрос.
Коментар
-
този разбирач съм аз , имах 2 китайски кулера и тепературата на водния ми раздиатор беше с една идея по висока проверявах я с температурен датчик между двата как се променя с китайския и с другите след като сложиш щатските (наричам ги така щото са от там ) ребрата са заострени и ламелите са доста по широки , температурата спаднаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:този разбирач съм аз , имах 2 китайски кулера и тепературата на водния ми раздиатор беше с една идея по висока проверявах я с температурен датчик между двата как се променя с китайския и с другите след като сложиш щатските (наричам ги така щото са от там ) ребрата са заострени и ламелите са доста по широки , температурата спадна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар