Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ти охлаждаш турбината с вода и с масло , при положение че колата има и маслен радиатор трудно стига 110 градуса но аз охлаждам турбините само с масло и то загрява много много по бързо при раздаване на гас , тъй като нямам закачена вода към турбините ( за по добро охлаждане на мотора а и за да не се цепят тубините ) и за това гледам около 110 градуса какво му се случва на масалцето , и ЕГТ то .колкото по вряла е турбината ( това не знаи че мотора ми е загрял много ) толкова и маслото е по вряло но нялягането пада прогресивно , даже веднъж на едно то пунтарите блокна плунжера на помпата на маслото и на празен ход нямаше никой ( като по изстина се оправи
    Power Under Pressure

    Коментар


      Здравейте фиат маняци съжалявам че не влизам често но няма как имам сума задължения утре съм и на сватба и си е ебал.... майка... но още 7-8 дена и ще съм свободен вчера взех турбината и нов радиатор за парното (мъка ми е като знам колко разглобяване е ) но няма как... аз говорих с говорих с колегата вчера WhitePower и така турбото е Volvo td04 14 ето такова >> http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:y...574d_1.jpg&t=1 само че няма как да сваля снимките от телефона да покажа реални.. и вчера се загледах в задния мост значи има разлики от 2-те страни от ляво ми влиза пръста показалеца и има малко разстояние може да го мърдам а от дясно влиза плътно малко с около 0.5 см може би нз точно е по близко от едната страна гумата до задната броня от колкото от другата а от тази страна дето е по близко имам изпуснал амортесиьор но мисля че няма как да е от него иначе вече оправих първа степен на перката и сега всичко е ток предложете какъв интеркулер да търся за това турбо ? направо да го поръчвам и него и да ходя при орлинчо да го монтира
      PUNTO GT LOVER
      http://muscle-damage.com/

      Коментар


        WhitePower написа:
        Ти охлаждаш турбината с вода и с масло , при положение че колата има и маслен радиатор трудно стига 110 градуса но аз охлаждам турбините само с масло и то загрява много много по бързо при раздаване на гас , тъй като нямам закачена вода към турбините ( за по добро охлаждане на мотора а и за да не се цепят тубините ) и за това гледам около 110 градуса какво му се случва на масалцето , и ЕГТ то .колкото по вряла е турбината ( това не знаи че мотора ми е загрял много ) толкова и маслото е по вряло но нялягането пада прогресивно , даже веднъж на едно то пунтарите блокна плунжера на помпата на маслото и на празен ход нямаше никой ( като по изстина се оправи
        Щом те устройва тва обяснение за нещата....... :D

        Коментар


          bestlap написа:
          предложете какъв интеркулер да търся за това турбо ? направо да го поръчвам и него и да ходя при орлинчо да го монтира
          Мми ..... щом Орлинчо :D щи го монтира, най-добре си го питай него къф е най-подходящ :D

          Коментар


            А бе уж сте големи хора,пък като децата...и какво като Орлин ще го монтира,там си е решил човека Аз те съветвам да не си купуваш от китайските за да не страдаш после.Същата работа е и със силиконовите колена дай по-добре 60 лева за хубави, от колкото няколко пъти по 30 лева за китайски.Недей да правиш компромиси,хубава турбина си взел погрижи се да си надува с кеф Орлине,какво им правиш на тия хора незнам...първо Сашко, сега и колегата Бисер.То е ясно,че WhitePower "нищо не разбира" и "не му върви колата" , ама айде сега имайте си уважение някакво.
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              А за Сашко . там без коментар дано му щракнат белезниците , Иначе Бисер си е пич според мене , това че ни се разминават понякога вижданията за нещата е друга тема , иначе вече с щатските кулери нещата утекоха , така че на пазара само китайски останаха и няма алтернатива иначе един от тези 2 е подходящ за пунтоhttp://tuning-parts.bg/browse/produc...uct/id/80/аз само да питам тази турбина с какви фланци е и как ще я навреш на оригиналния колектор , или милиш да правиш къстъм колектор
              Power Under Pressure

              Коментар


                DogForLife написа:
                А бе уж сте големи хора,пък като децата...и какво като Орлин ще го монтира,там си е решил човека Аз те съветвам да не си купуваш от китайските за да не страдаш после.Същата работа е и със силиконовите колена дай по-добре 60 лева за хубави, от колкото няколко пъти по 30 лева за китайски.Недей да правиш компромиси,хубава турбина си взел погрижи се да си надува с кеф Орлине,какво им правиш на тия хора незнам...първо Сашко, сега и колегата Бисер.То е ясно,че WhitePower "нищо не разбира" и "не му върви колата" , ама айде сега имайте си уважение някакво.
                Кажи симпатяга :D , къф ти е проблема на теб лично? Нещо не фанах ти в ролята на кой се намеси в разговорчето (спорчето) ни с Орлин и почна ме коментираш, нещо адвокат на Орлин ли се яви или........ просто не те кефя :D Посъветвах колегата, се допита до Орлин къф кулер си взима щом той ше му го монтира или според теб тва не е правилен подход, а? :D Аи посъветвай го ти къф да си купи и да не е китайски, може би даде 500+лв за Forge или още повече за Spearco, a? :D А между другото (че ми стана интересно), къф им е проблема на китайските кулери (освен че са им лети казаните и тежат малко повече)? :D

                Коментар


                  Нищо лично колега няма към теб съжелявам,че така си приел мнението ми...не те познавам за да мога да те критикувам и не го правя.А за кулерчето може да се потърси в и бей примерно да си намери някое по свестно...относно китайчетата според мен потока на въздух във и през него не е качествен.А относно това ,че Орлин ще го слага, защо ако някой може да помогне с хубав кулер, да не помогне и да не каже от каде?Все пак тоя форум е да си помагаме един на друг, а това, че има хора дето са тук да си мерат работите е друг въпрос.
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    на българския пазар няма хубави кулери в момента да приемливи цени , иначе проблема на тези китайчета е че имат челно съпротивление на хладилник и не пускат много въздух зад него - към водния и е малко по топла колицата но както казах мандата с щатските кулери изтече ( който може би пак са китайски но от хубавите), вече не могат да дойдат на цената на китайче иначе може ли да не се карате , ще дойде времето ще се съберем на една писта и ще ги мерим , не е тука мястото за мерене
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      А за Сашко . там без коментар дано му щракнат белезниците , Иначе Бисер си е пич според мене , това че ни се разминават понякога вижданията за нещата е друга тема , иначе вече с щатските кулери нещата утекоха , така че на пазара само китайски останаха и няма алтернатива иначе един от тези 2 е подходящ за пунтоhttp://tuning-parts.bg/browse/produc...uct/id/80/аз само да питам тази турбина с какви фланци е и как ще я навреш на оригиналния колектор , или милиш да правиш къстъм колектор
                      Ем с къстям колектор ще е и това щеше да е следващия ми въпрос кой да търся да го прави ? Иначе сега разглобих цялото табло и само ми се опре там под волана дето са ръчките за чистачките и за фаровете няма сваляне просто..... иначе цялото табло съм го освободил но само ръчките тря да сваля но ще се мъча
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        имаш 2 варианта , в асеновград и в асеновград ( третия не драго но е цифроман ) неръждавейката не е ефтина ,ще ти дам координатите на хората да се разбереш с тях
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          DogForLife написа:
                          Нищо лично колега няма към теб съжелявам,че така си приел мнението ми...не те познавам за да мога да те критикувам и не го правя.А за кулерчето може да се потърси в и бей примерно да си намери някое по свестно...относно китайчетата според мен потока на въздух във и през него не е качествен.А относно това ,че Орлин ще го слага, защо ако някой може да помогне с хубав кулер, да не помогне и да не каже от каде?Все пак тоя форум е да си помагаме един на друг, а това, че има хора дето са тук да си мерат работите е друг въпрос.
                          :D Така мое и да се разберем Тва кулерче дет ше го търсиш в ибей почти сигурно и то ше е китайско кат тия тук в БГ :D А за потока на въздуха дет не е качествен през китайските кулери-това го твърдиш от личен опит ли (мерил си пад на налягането след такъв кулер и примерно температура на въздуха преди и след кулера-ефективността му) или просто некой разбирач ти е казал, че не стаат :D Между другото да знаеш, че и марковите кулери за цифра пари-има некой дет са на цена 1/3 от цената на Пунто ГТ :D пак идват от далечен китай :D

                          Коментар


                            този разбирач съм аз , имах 2 китайски кулера и тепературата на водния ми раздиатор беше с една идея по висока проверявах я с температурен датчик между двата как се променя с китайския и с другите след като сложиш щатските (наричам ги така щото са от там ) ребрата са заострени и ламелите са доста по широки , температурата спадна
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              Лично аз нямам опит...все още съм млад и зелен (ако мога така да го кажа),тепърва ми предстои да си троша главата с тия коли.А относно това,че вече всичко идва от Китай,да и аз съм съгласен,но не е задължително.Намират се и свестни стига да се потърси с желание.
                              4 бири и турбината да свири

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                този разбирач съм аз , имах 2 китайски кулера и тепературата на водния ми раздиатор беше с една идея по висока проверявах я с температурен датчик между двата как се променя с китайския и с другите след като сложиш щатските (наричам ги така щото са от там ) ребрата са заострени и ламелите са доста по широки , температурата спадна
                                Странното е, че като гледам питите на китайски кулер ( от Топспеед ) и такъв на Forge Motorsport или Spearco (слагал съм ги 3-те един до друг), аз лично неква съществена разлика не виждам :D И при 3-те няма никви заострания на ребрата (а аз съм далеч от мисълта, че тия от Forge и Spearco не знаят как да си направят кулерите :D ). Основната разлика е в теглото на китайчето и Forge примерно (просто на китаеца казаните са му отливки) ....... аааа щех да забравя, че и в цената има ’малко’ разлика :D .Мма както и да е-щом си по-доволен от заострения, аз немам против (при мен нямаше никва промяна в температурата на водата след слагане на челен кулер-може би съм го уцелил на късмет и съм го монтирал правилно :D ).

                                Коментар

                                Working...
                                X