Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
    PUNTO GT LOVER
    http://muscle-damage.com/

    Коментар


      bestlap написа:
      а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
      Принципно резистора за 1-ва степен на перката е хубаво си го оправиш (ако е изгоряло)-не е много скъпо (мисля към 20-ина лева беше) и е лесно за подмяна Тва с копчето дет го мислиш, също щи върши работа, мма тогава винаги я има вероятността някой ден да не обърнеш поради няква причина внимание на стрелката за температура на водата и пак да я попрегрееш :D Друг по-лесен според мен вариант е ако си сигурен, че на датчика за включване на перката (забит е в радиатора) му работят коректно контактите, е да му преправиш инсталацията и вместо през резистора да ти включва 1-ва степен да го направиш да пуска директно 2-ра скорост още от ниската температура на включване на датчика Хубаво е и ся след като ще сменяш радиаторче на парното (понеже ще се лее антифриз на поразия :D така или иначе) да си попрочистиш и промиеш и големия радиатор (лесно се маха и можеш да го извадиш и промиеш, както и да му продухат с пароструйка и цялата пита за да се махнат набития прахоляк и боклуци), да си провериш или направо смениш (ако не те бъркат 100-ина лв.) и термостата с хубав такъв (Behr примерно), да си сипеш свестен антифриз (гледай да не е за много ниска температура, по-гъст от за -25-30 според мен не ти е необходим). Ако имаш желание мое си закупиш и следната мания :D http://prospeed.bg/bg/product/4454 , ще ти помогне да свалиш още некои градус надоле температурата в охладителната система :D Друго дето малко помага да поспадне температурата в двигателния отсек като цяло и по-ефективно да се охлажда всичко е поне за лятото да махаш гуменото уплътнение, което е между предния капак и пластмасата на чистачките Но като цяло трябва си се съобразяваш, че туй нящо пунто ГТ не е от най-държеливите на продължително ръчкане, има склонност (поради ред причини още от завода) да си загрява харашо :D и общо взето всяко едно прегряване при него води до кофти ремонти по моторетката (имай в предвид, че температурата в главата е с около 7-10 градуса по-височка от тази дето виждаш на таблото :D ).

      Коментар


        Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работа
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          biser_as написа:
          bestlap написа:
          а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
          Принципно резистора за 1-ва степен на перката е хубаво си го оправиш (ако е изгоряло)-не е много скъпо (мисля към 20-ина лева беше) и е лесно за подмяна Тва с копчето дет го мислиш, също щи върши работа, мма тогава винаги я има вероятността някой ден да не обърнеш поради няква причина внимание на стрелката за температура на водата и пак да я попрегрееш :D Друг по-лесен според мен вариант е ако си сигурен, че на датчика за включване на перката (забит е в радиатора) му работят коректно контактите, е да му преправиш инсталацията и вместо през резистора да ти включва 1-ва степен да го направиш да пуска директно 2-ра скорост още от ниската температура на включване на датчика Хубаво е и ся след като ще сменяш радиаторче на парното (понеже ще се лее антифриз на поразия :D така или иначе) да си попрочистиш и промиеш и големия радиатор (лесно се маха и можеш да го извадиш и промиеш, както и да му продухат с пароструйка и цялата пита за да се махнат набития прахоляк и боклуци), да си провериш или направо смениш (ако не те бъркат 100-ина лв.) и термостата с хубав такъв (Behr примерно), да си сипеш свестен антифриз (гледай да не е за много ниска температура, по-гъст от за -25-30 според мен не ти е необходим). Ако имаш желание мое си закупиш и следната мания :D http://prospeed.bg/bg/product/4454 , ще ти помогне да свалиш още некои градус надоле температурата в охладителната система :D Друго дето малко помага да поспадне температурата в двигателния отсек като цяло и по-ефективно да се охлажда всичко е поне за лятото да махаш гуменото уплътнение, което е между предния капак и пластмасата на чистачките Но като цяло трябва си се съобразяваш, че туй нящо пунто ГТ не е от най-държеливите на продължително ръчкане, има склонност (поради ред причини още от завода) да си загрява харашо :D и общо взето всяко едно прегряване при него води до кофти ремонти по моторетката (имай в предвид, че температурата в главата е с около 7-10 градуса по-височка от тази дето виждаш на таблото :D ).
          Колега благодаря ти много за информацията която ми даде... А тази течност дали се продава някъде по бензиностанции или трябва да я поръчвам от сайта който ми даде мерси много за помощта
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            BEX---GT написа:
            Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работа
            Мми върши в няква степен (по-малка при добавянето му към антифриз, в сравнение с добавянето му в система пълна с вода, за където му е и основното предназначение) :D , но принципно ако колата има някъв технически проблем водещ до прегряване, таз добавка не е в никой случай решение на проблема При мойта кола температурата спадна с 4-5 градуса след добавянето му (имам доста точен цифров уред на който следя температурата на водата в главата).Мое лично мнение е, че ползването на такава добавка (подобни са и на Red Line WATER WETTER-доста популярна на запад има я и в БГ от Хеед91, Silkolene Pro-Cool също върши работа, но в БГ ненам отгде мое да се вземе) в кола като пунто ГТ, може да има само положителен ефект, а и не е кой знае колко голяма инвестиция :D

            Коментар


              bestlap написа:
              Колега благодаря ти много за информацията която ми даде... А тази течност дали се продава някъде по бензиностанции или трябва да я поръчвам от сайта който ми даде мерси много за помощта
              Ами по бензиностанции си немам на идея дали се продава.Несъм виждал продуктите на Мотул да се продават в някоя от БГ веригите бензиностанции.Аз лично си я купувам от Вносителя на Мотул. :D Ти ако я искаш си я поръчай или от сайт-а дет ти дадох или им звънни и ги питай в твоя район къде мое да я намериш.Тази на Ред Лайн мое си я поръчаш от тук www.heed-auto.com

              Коментар


                До колото знам и антифриза на мотул с тази добавка върши чудесна работа сваля с няколко градуса но като цяло имаш ли проблем заграва яко нямаш ли проблем и не я ли ръчкаш дълго време нямаш проблем и понеже моята турбина е втулкова си я охлаждам само с масалце с което още редуцирах загряването на мотора и сега тръгва да пуска перките примерно след втория як старт иначе има варианти 2 перки на Спал и ...... , има как да се охлажда а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорба
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорба
                  Баце, аз лично кофти миризми като пуснем винтелатора неам Кофти миризми имам само понекога из отзадзе :D А ко е туй масло дето според теб стаа на чорба при 110 градуса, щот аз знам от хора доста по наясно от теб и мен, а и от потребителите на тоз форум (просто хората продават едни от най-известните и хубави масла от дооооста години, пък и имат къде и как да им изследват качествата), че всяка свестна синтетика SAE40 мое си джитка спокойно на 120 тта дори и на 130 градуса за известно време.Питам не за друго мма ако имаш проблеми при 110 градуса с твойто масло, според мен не е лошо му смениш марката (мое те посъветвам ква да е и споко не е италянска) :D

                  Коментар


                    Струва ми се че много задълбахте проблема със загряването и на човека няма да му стане ясно та да кажа и аз кво мисля...Тука не говорим за каране на писта или някакви такива екстремални условия, става дума за нормално каране в града или извънградско със 120км/ч да речем.Та отговора на въпроса защо така ми загрява е следния... пунто гт греее атски много супер бързо загрява и е тотална печка защото турбото е на общо мазане освен със маслото на двигателя и със водното охлаждане. От там температурата на водата е страшно зависима от това дали си в боост или не, но дори и да не си в боост пак много горее колата.Също фактор е изключително набутания двигателен отсек на купето с какво ли не което води до висока температура, турбото е забито на много непроветриво място и пече яко и така се получава тази магия :D Относно степените за перките понеже имам същия проблем от година и половина карам само на втора степен, но докато имах климатик първата степен си работеше когато го пусна, та при мен проблема е в датчика който определя степените и се намира на самия радиатор.Проблем с температурата не съм имал толкова само най-топлите месеци, но от както сложих кулер-а от пред печем доста за това задължително ше си оправя първата степен много скоро.При мен никога не съм имал проблем с това втората степен на перката да не може да охлади и след 1 час ръчкане в квартала втората степен си охлажда без проблем, също и при 180 на магистралата за известно време си охлажда без проблем. Но все пак не е хубаво за двигателя да стои над средата стрелката на водата за това строго преоръчително е да се оправи първата степен.

                    Коментар


                      biser_as написа:
                      Баце, аз лично кофти миризми като пуснем винтелатора неам Кофти миризми имам само понекога из отзадзе :D А ко е туй масло дето според теб стаа на чорба при 110 градуса, щот аз знам от хора доста по наясно от теб и мен, а и от потребителите на тоз форум (просто хората продават едни от най-известните и хубави масла от дооооста години, пък и имат къде и как да им изследват качествата), че всяка свестна синтетика SAE40 мое си джитка спокойно на 120 тта дори и на 130 градуса за известно време.Питам не за друго мма ако имаш проблеми при 110 градуса с твойто масло, според мен не е лошо му смениш марката (мое те посъветвам ква да е и споко не е италянска) :D
                      Не се пали кат жигуна на смукач миризма има шото 90 % от изпускателните чугини са сцепени и понамерисва ,а и жегата която лъхва от там също е некомфортна особенно в дъждовно време когато си на светофар и почнеш да се потиш и си пуснеш на външен въздух и си с затворени стъкла щото капе , махал съм слагал съм , не е кеф , има по модерни методи от тоя а за масалцето ми то всичко се вижда с датчика на налягането на маслото , как дори и льомана около 110 градуса пада под 1 бар на празен ход а принципно аз италянски масла на ГТ не препоръчвам щото не се разбират с тоя мотор добре и,. 50% карат с 10/40 щото това пишело в книгата което за 110 градуса става на чорбаи налягането на празен ход клони към нула така да се каже ти с какво караштолкоз от мене де охлаждането и маслата !
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        Не се пали кат жигуна на смукач миризма има шото 90 % от изпускателните чугини са сцепени и понамерисва ,а и жегата която лъхва от там също е некомфортна особенно в дъждовно време когато си на светофар и почнеш да се потиш и си пуснеш на външен въздух и си с затворени стъкла щото капе , махал съм слагал съм , не е кеф , има по модерни методи от тоя а за масалцето ми то всичко се вижда с датчика на налягането на маслото , как дори и льомана около 110 градуса пада под 1 бар на празен ход а принципно аз италянски масла на ГТ не препоръчвам щото не се разбират с тоя мотор добре и,. 50% карат с 10/40 щото това пишело в книгата което за 110 градуса става на чорбаи налягането на празен ход клони към нула така да се каже ти с какво караштолкоз от мене де охлаждането и маслата !
                        Ммма аз не се палим ич даже :D Прооосто ти споделих, че аз немам никви миризми кат пуснем духалката, но тва е може би чиста проба късмет :D -може би аз съм единствения дет не му е спукан чугуня :D за мен тва с махането на уплътнението действа и аз лично немам никъф дискомфорт от тва (то нали тва пунто ГТ е да си еве и комфортния автомобил :D )А за маслата пич, след това което ми споделяш за налягането дет имаш с 20В60 ЛюМан и то при такава не особено засилена кола кат твоита (без да се обиждаш) и най-вече ако тва налягане под 1 бар не е след час каране на писта с целата газ-определено според мен имаш некъф проблем с моторя ти Мноо би ми било чудно на мен и определено бих се позамислил доста, ако с масло кат Люман-а при температура около 110 градуса имам 1 барналягане Само щи споделя, че аз лично с 15В50 компетишън налягане под 2 бар-а несъм виждал при квито и да е издевателства, а повярвай ми мъчил съм си доста колицата и то в гадни жегички от 35+ градуса :D

                        Коментар


                          ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане
                            Значи требе се запознаеш с мойто ГТ :D Държи 2 бар-а безгрижно с 15В50 компетишън, а с 10В40 хроно падаше на 1,5 бар-а некъде след издевателства в големи жеги :D ( и моеш си сигурен, че датчика ми си бачка изрядно-имам как да го проверя и съм я правил тая проверка )В момента даже карам с Silkolene Pro-S 10W50 (естерна синтетика подобна на 300В серията на Мотул) и пак не се оплаквам от липса на налягане - една идея под 2 бар-а е след яки ръчки, демек държи се малко по-зле от компетишъна

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              WhitePower написа:
                              ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане
                              Значи требе се запознаеш с мойто ГТ :D Държи 2 бар-а безгрижно с 15В50 компетишън, а с 10В40 хроно падаше на 1,5 бар-а некъде след издевателства в големи жеги :D ( и моеш си сигурен, че датчика ми си бачка изрядно-имам как да го проверя и съм я правил тая проверка )В момента даже карам с Silkolene Pro-S 10W50 (естерна синтетика подобна на 300В серията на Мотул) и пак не се оплаквам от липса на налягане - една идея под 2 бар-а е след яки ръчки, демек държи се малко по-зле от компетишъна
                              говори ми в градуси , не в ръчки
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                говори ми в градуси , не в ръчки
                                За съжаление (най-вече мое) температура на масло е единствения параметър дет в мойта кола не го следя Имах идея и тва да следя мма при положение, че при сякви условия до ся несъм имал грижи с налягането сметнах, че неми требе температура на маслото, пък и винаги карам с най-доброто възможно :D

                                Коментар

                                Working...
                                X