а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
bestlap написа:а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
Коментар
-
Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
biser_as написа:bestlap написа:а вместо да правя тези степени не може ли да си направя перката на копче ?и да си я пускам аз аз си наблюдавам винаги датчика за маслото и температурата ...
Коментар
-
BEX---GT написа:Въх, за пръв път виждам такова нещоhttp://prospeed.bg/bg/product/4454Върши ли работа
Коментар
-
bestlap написа:Колега благодаря ти много за информацията която ми даде... А тази течност дали се продава някъде по бензиностанции или трябва да я поръчвам от сайта който ми даде мерси много за помощта
Коментар
-
До колото знам и антифриза на мотул с тази добавка върши чудесна работа сваля с няколко градуса но като цяло имаш ли проблем заграва яко нямаш ли проблем и не я ли ръчкаш дълго време нямаш проблем и понеже моята турбина е втулкова си я охлаждам само с масалце с което още редуцирах загряването на мотора и сега тръгва да пуска перките примерно след втория як старт иначе има варианти 2 перки на Спал и ...... , има как да се охлажда а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорбаPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:а с махането на гуменото уплатнение Бисер дето спомена е много шибано щото като пуснеш духалката в купето и смърди да си ебе мамата и яко топул въздух влиза в купето и е супер некомфортнокато цяло ако не я ръчкаш на 35 градуса на вънка и всичко е в час колата не загрява толкова и на перки успява да си се охлади , само трябва да се наблюдава маслото да не минава 110 градуса щото става на чорба
Коментар
-
Струва ми се че много задълбахте проблема със загряването и на човека няма да му стане ясно та да кажа и аз кво мисля...Тука не говорим за каране на писта или някакви такива екстремални условия, става дума за нормално каране в града или извънградско със 120км/ч да речем.Та отговора на въпроса защо така ми загрява е следния... пунто гт греее атски много супер бързо загрява и е тотална печка защото турбото е на общо мазане освен със маслото на двигателя и със водното охлаждане. От там температурата на водата е страшно зависима от това дали си в боост или не, но дори и да не си в боост пак много горее колата.Също фактор е изключително набутания двигателен отсек на купето с какво ли не което води до висока температура, турбото е забито на много непроветриво място и пече яко и така се получава тази магия :D Относно степените за перките понеже имам същия проблем от година и половина карам само на втора степен, но докато имах климатик първата степен си работеше когато го пусна, та при мен проблема е в датчика който определя степените и се намира на самия радиатор.Проблем с температурата не съм имал толкова само най-топлите месеци, но от както сложих кулер-а от пред печем доста за това задължително ше си оправя първата степен много скоро.При мен никога не съм имал проблем с това втората степен на перката да не може да охлади и след 1 час ръчкане в квартала втората степен си охлажда без проблем, също и при 180 на магистралата за известно време си охлажда без проблем. Но все пак не е хубаво за двигателя да стои над средата стрелката на водата за това строго преоръчително е да се оправи първата степен.
Коментар
-
biser_as написа:Баце, аз лично кофти миризми като пуснем винтелатора неам Кофти миризми имам само понекога из отзадзе :D А ко е туй масло дето според теб стаа на чорба при 110 градуса, щот аз знам от хора доста по наясно от теб и мен, а и от потребителите на тоз форум (просто хората продават едни от най-известните и хубави масла от дооооста години, пък и имат къде и как да им изследват качествата), че всяка свестна синтетика SAE40 мое си джитка спокойно на 120 тта дори и на 130 градуса за известно време.Питам не за друго мма ако имаш проблеми при 110 градуса с твойто масло, според мен не е лошо му смениш марката (мое те посъветвам ква да е и споко не е италянска) :DPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Не се пали кат жигуна на смукач миризма има шото 90 % от изпускателните чугини са сцепени и понамерисва ,а и жегата която лъхва от там също е некомфортна особенно в дъждовно време когато си на светофар и почнеш да се потиш и си пуснеш на външен въздух и си с затворени стъкла щото капе , махал съм слагал съм , не е кеф , има по модерни методи от тоя а за масалцето ми то всичко се вижда с датчика на налягането на маслото , как дори и льомана около 110 градуса пада под 1 бар на празен ход а принципно аз италянски масла на ГТ не препоръчвам щото не се разбират с тоя мотор добре и,. 50% карат с 10/40 щото това пишело в книгата което за 110 градуса става на чорбаи налягането на празен ход клони към нула така да се каже ти с какво караштолкоз от мене де охлаждането и маслата !
Коментар
-
WhitePower написа:ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за налягане
Коментар
-
biser_as написа:WhitePower написа:ми моето е така на 1 бар , на моя френд е така - пак един бар , на брат ми е така и то е на 1 бар ( и трите с люман) тва за 2 та бара постоянно на празен ход съм го виждал на едно две дето са им прецакани датчиците за наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:говори ми в градуси , не в ръчки
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар