Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбина от Исузо дизел на Фиат Уно 1.3 Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбина от Исузо дизел на Фиат Уно 1.3 Турбо

    Здравейте колеги,Имам нужда от помощ. Имам Фиат Уно 1.3 Турбо и реших да си сменя турбината, която е ИХИ РХБ5, защото се появиха големи луфтове.Намерихме ИХИ РХБ4 от Исузо(дизелова).След големи преправяния и фланци и гарнитури успяхме да я нагласим.Обаче проблема е, турбото не иска да надуе преди 5000 оборота.Тоест не му стига "огъня".Отвора на колектора ми е по голяма от входа на турбото.Дали тая "стена" която се образува спира газовете и не може да го развърти по рано???Ако някой е запознат, моля за помощ.Предварително благодаря!!!ПоздравиНиколай Вътев Велико ТърновоДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Еми дизеловата турбина е нормално да не можеш да я завъртиш толкова лесно! Тая турбина ще стане само на някой баварец над 2800 кубика!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      xctr написа:
      Еми дизеловата турбина е нормално да не можеш да я завъртиш толкова лесно! Тая турбина ще стане само на някой баварец над 2800 кубика!
      Тъкмо щях да напиша същото! Колега слагай турбина от бензинова кола ,махни я тази дизелова турбина ,няма от какво друго да е!!!
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #4
        Турбината не е голяма, за да тръгва толкова лъсно.. Провери да нямаш някой спукан маркуч. Колектора погледни да не е спукан, провери гарнитурата между колектора и турбото, провери гейта да не е хлабав или да ипуска.
        Uno Turbo RulZz

        Коментар


          #5
          да не издиша някъде от колекторите фланците и .....
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            Турбината е малко по-голяма от оригиналната.Дават и да върви на 0.8 - 0.9 бара.Оригиналната върви на 0.7 бар.Казаха ми да сменя дизеловия с бензинов гейт. Другия проблем май е, че правихме тестове на колата без гърнета.Само по права тръба. И може би най-голямия проблем е, че отвора на моя колектор е с 1 см (диаметър) по-голям от този на новата турбина.Сега ще я вадим да и правим фаска и да я полираме.Да се изравнят отворите.Би трябвало да стане.Благодаря са съветите.Задължен съм ви.Ако някой се сети още нещо - казвайте.Поздрави!!!

            Коментар

            Working...
            X