Здравейте колеги,Имам нужда от помощ. Имам Фиат Уно 1.3 Турбо и реших да си сменя турбината, която е ИХИ РХБ5, защото се появиха големи луфтове.Намерихме ИХИ РХБ4 от Исузо(дизелова).След големи преправяния и фланци и гарнитури успяхме да я нагласим.Обаче проблема е, турбото не иска да надуе преди 5000 оборота.Тоест не му стига "огъня".Отвора на колектора ми е по голяма от входа на турбото.Дали тая "стена" която се образува спира газовете и не може да го развърти по рано???Ако някой е запознат, моля за помощ.Предварително благодаря!!!ПоздравиНиколай Вътев Велико ТърновоДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбина от Исузо дизел на Фиат Уно 1.3 Турбо
Collapse
X
-
Еми дизеловата турбина е нормално да не можеш да я завъртиш толкова лесно! Тая турбина ще стане само на някой баварец над 2800 кубика!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
xctr написа:Еми дизеловата турбина е нормално да не можеш да я завъртиш толкова лесно! Тая турбина ще стане само на някой баварец над 2800 кубика!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Турбината е малко по-голяма от оригиналната.Дават и да върви на 0.8 - 0.9 бара.Оригиналната върви на 0.7 бар.Казаха ми да сменя дизеловия с бензинов гейт. Другия проблем май е, че правихме тестове на колата без гърнета.Само по права тръба. И може би най-голямия проблем е, че отвора на моя колектор е с 1 см (диаметър) по-голям от този на новата турбина.Сега ще я вадим да и правим фаска и да я полираме.Да се изравнят отворите.Би трябвало да стане.Благодаря са съветите.Задължен съм ви.Ако някой се сети още нещо - казвайте.Поздрави!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар