Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

освободена генерация на bravo 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    освободена генерация на bravo 1.8 16V

    Интересува ме,ако знае някой да сподели,как стои въпроса със ламбда сондата.Има ли вероятност след махането на гърнетата изгорелите газове да излизат твърде бързо и в последствие л.сондата да бърка компютъра.И също така другата ми въпросителна е,звука твърде силен и непоносим ли става.В момента колата се кара само със средно гърне и това мъничкото,което е след катализатора,и е адски тиха.На мястото на задното гърне имам тръба неръждавейка ф55.Идеята ми е да заместя средното гърне със същия размер тръба,и да остана само със малкото,което е след катализатора.
    bravo 1.8 16V +

    #2
    може да се трие.
    bravo 1.8 16V +

    Коментар


      #3
      Кажи поне какво измисли, някой посъветва ли те нещо, или се отказа?
      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

      Коментар


        #4
        PaUnOff написа:
        Кажи поне какво измисли, някой посъветва ли те нещо, или се отказа?
        Не,не съм се отказал.Ще действам,пък каквото стане.
        bravo 1.8 16V +

        Коментар


          #5
          би трябвало да се прави последния начин .... 1. за сондата не се притеснявай ... тя е с независимо подгряване и не се влияе от това колко бързо ще ти излизат газовете2. взима се изпускателен колектор от купе 1,8 или от алфа 156 2.0 ТС (по епер можеш да видиш на кой още алфи са еднакви изпускателите)... взимаш и двуцевката с колектора .... колектора е от неръждавеика и е 4-2-1 не е като твоя оригиналния чугун.3. местиш сондата там където е и при алфта/купето4. след сондата продължаваш с неръждавейка до края като слагаш поне един резунатор и гледаш да има възможно най-малко кривки... ако искаш слагаш и крайно гърне ако нещеш си оставаш на тръбатапри кривините е хубаво да се използват колена а не машина за изкривяване на тръби защото тя малко ги мачка и се получават рестриктори... за тръба аз бих ти казал поне ф55 не по малко ако искаш да има някакъв смисъл ... ми това е... ако бъркам някъде моля някой да ме поправи ...
          ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
          [[ ]== //// ==[ ]] It
          |\-----------------/| Again
          |_|'-------------'|_| Tomorrow
          Подпис по правилата!

          Коментар


            #6
            tukbata написа:
            би трябвало да се прави последния начин .... 1. за сондата не се притеснявай ... тя е с независимо подгряване и не се влияе от това колко бързо ще ти излизат газовете2. взима се изпускателен колектор от купе 1,8 или от алфа 156 2.0 ТС (по епер можеш да видиш на кой още алфи са еднакви изпускателите)... взимаш и двуцевката с колектора .... колектора е от неръждавеика и е 4-2-1 не е като твоя оригиналния чугун.3. местиш сондата там където е и при алфта/купето4. след сондата продължаваш с неръждавейка до края като слагаш поне един резунатор и гледаш да има възможно най-малко кривки... ако искаш слагаш и крайно гърне ако нещеш си оставаш на тръбатапри кривините е хубаво да се използват колена а не машина за изкривяване на тръби защото тя малко ги мачка и се получават рестриктори... за тръба аз бих ти казал поне ф55 не по малко ако искаш да има някакъв смисъл ... ми това е... ако бъркам някъде моля някой да ме поправи ...
            Благодаря ти колега,и аз мисля в същата посока .И в този ред на мисли,ако има някой изп.колектор за продаване от гореспоменатите модели да свирка.
            bravo 1.8 16V +

            Коментар


              #7
              Бравото вече е с поставена тръба фи 57 на мястото на задното и средно гърне.Колата си остана само със малкото проходно гърненце.Резултата който наблюдавам е следния,че просто колата се развърта с една идея по-бързо.Разбира се разликата не е свръх голяма,но все пак се усеща.И е нормално да се усеща това отпушване,все пак ги няма вече тези съпротивления.Но и няма как да не споделя,че звука стана доста брутален .Доста силничко си бучи и трещи,както и при повечко газ изкарва огън :D Общо взето е маняшки ефекта,но аз лично ще мисля някаква схема да заглуша малко,че при дълъг преход определено ще е неприятно .
              bravo 1.8 16V +

              Коментар


                #8
                И така все пак да съм добър и да споделя.Звука стана дооооста хубав след поставянето на крайно спортно гърне.Вече сме с освободена генерацийка,и плътен басов саунд галещ ухото.
                bravo 1.8 16V +

                Коментар


                  #9
                  Ами да питам защо като тръбите на оригиналната генерация са фи 50 , ти сложи фи 57 на мястото на средното гърне и катализатора?
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Ами да питам защо като тръбите на оригиналната генерация са фи 50 , ти сложи фи 57 на мястото на средното гърне и катализатора?
                    На мястото на катализатора е фи 50,а на мястото на средното гърне е тръба фи 55 ,фи 57 е външния диаметър. Спортното гърне също е на фи 55.Ползвах този размер понеже имах такъв под ръка и ме убедиха,че няма ядове.
                    bravo 1.8 16V +

                    Коментар


                      #11
                      То и моето браво 1.6 16в беше на ф50 но в момента е на ф60. Нека споделя и моята конверсия, току виш свърши работа на някой с ограничен бюджет Катализатора го изтрамбушихме и от там нататък ф60 и накрая спортно гърне двуцевка. Имах малко проблеми с органите на реда и се налижи да върна малкото гърненце което си седеше след катализатора и сега е направо медно Звука е много хубав, на дълъг път не ми писва главата защото като се поизравнят оборотите си утихва малко. Разлика във вървеше както каза колега има не е чак фрашираща, но си я има
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                      Коментар


                        #12
                        а да питам, при тези интервенции върху генерацията, валовете пипате ли ги (раздвижни колела и наместване по новите гърнета) ? Щото ако не ги пипате... какъв е смисъла? те работят заедно.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Според теб при положение че се правят генераций с различни Ф тръби и огъвани и така нататък, мислиш ли че колегите ги интересува чак такъв вървеж че и валовете да си барат? А и раздвижните ролки са от 100 нагоре, което при сток валове според мен са неоправдано вложени средства

                          Коментар


                            #14
                            Synthy написа:
                            а да питам, при тези интервенции върху генерацията, валовете пипате ли ги (раздвижни колела и наместване по новите гърнета) ? Щото ако не ги пипате... какъв е смисъла? те работят заедно.
                            Колега,това си е леко отпушване в следствие на което не са наложителни подобни сериозни интервенции и чак перформанс проекти.
                            bravo 1.8 16V +

                            Коментар

                            Working...
                            X