Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.8 16в мотор (на турбо)??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.8 16в мотор (на турбо)??

    Здравейте колеги. Имам въпрос на двигател 1.8 16в, ако го преправя с турбо (някое малко от 1.5 дци примерно) и му слжа по дебела г-ра на главата ще се разреди ли достатъчно?Колко горе долу трябва да е компресията на бензинов турбо мотор?Вал, биели ,бутала и клапани мисля, че ще издържат някакъв малак надув 0.4 , 0.5?Не търся някакъв фрапантен ефект от мотора 20 30 коня примерно.Ако няко е запознат бих бил много благодарен да сподели опит с мен.

    #2
    Преправяне от атмосферен на турбо мотор с цел 20-30 коня отгоре, изобщо не си заслужава инвестициите, труда и нервите Турбо от 1,5dci никак не ти върши работа.

    Коментар


      #3
      biser_as написа:
      Преправяне от атмосферен на турбо мотор с цел 20-30 коня отгоре, изобщо не си заслужава инвестициите, труда и нервите Турбо от 1,5dci никак не ти върши работа.
      Дай съвет .... то цялата работа е много ми харесва като дадеш газ и като изсъска, а не да гоня някакви коне и Nm.Като вдигна капака и да казвам е на турбо сам съм го правил..

      Коментар


        #4
        Моя съвет - смени колата
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Щом, важното е съскането :D , моя личен съвет е да си караш колата така, както си е в момента и да преживееш липсата му И докато ти е криво, че твойта кола не издава странни за околните звуци, можеш спокойно да си събираш парички и като си готов, да я продадеш и да си купиш кола с турбо двигател :D Повярвай ми, тогава кефа от съскането (за вървенето изобщо няма го споменавам ) ще ти е много по-голям, нищо, че не е направено с твойте собствени ръце

          Коментар


            #6
            може да ви послушам , но на теория може ли да ми дадете някакви сведения относно компресията поне горе долу колко трябва да е ?

            Коментар


              #7
              Тръгнал си по грешната пътека повярвай ми.Накрая ще си продадеш колата на части от такива глупости.Не знаеш какъв е филма с турбо колите,захапе ли те веднъж кучето не пуска,като питбул е.По добре им се радвай само отстрани.Някъде по форумите гледах се продаваха турбо свирки,ама си е смешна история.
              Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

              Коментар


                #8
                Попринцип не мен не ми коства много защото имам много предимства работя в сервиз и то голям има шлайф база (струг,фреза,бор-щанга за тунели и мн др машини)занимавам се с двигатели, но големи 4000 6000 см3 V6 V8 V12 , но с фиатовите двигателн не сам се занимавал много... отварял сам 1 2 мотора и то 1.4 горе долу знам за какво иде реч.Така като гледам явно никои не е правил 1.8 на турбо та още повече се навивам да го тествам дали ще стане.Ще видя какво мога да намеря из нета явно тук няма да получа нужната информация.Мерси за съветите.

                Коментар


                  #9
                  Нещата стават лесно според MadCow Tuning - Антон , които не го познават така се почна неговата дилема :Имаше един АХ 1.4 , сложи турбо без маслен радиатор , прегря го отвори смени гарнитура на ду го на 0.7 счупи мотора , сложи друг - след което е уради 3 пъти щот се оказаха че спирачките малеят после намиети едн от ВТС един мотор , после и него щеше да го турбилира....филма иглежда така накраткоако ако трябва подробна техническа поддръжка можеш да разичташ на менена теория колкото е по разреден един мотор толкова повече надув понася та степен нещо от рода 8 :1 е добре да разредиш, само с гарнитура няма да стане ще ти трябва и плочка между 2 те гарнитури ( не особенно идръжлив вариант )после масленни магистрали радиатори кулери инжектори ....... по реда си и не на последно електрониката Успехп.с. не се захващай ако ти е единсвена кола
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Така правя списък с нещата които горе долу ми трябват (4,6 бутални апарати;кулера е ясен;маслен радиятор) и др.Г-рата мисля не да слагам 2 ами в Орландовци правели г-ри и може да си поръчам по-дебела г-ра.Апаратите с 3 см планка и яжки болтове мисля, че ще може да издържи..(шенкела няма да мога да го преработя някаква сплав е).Маслото за турбото ( стандартния начин датчика за маслото на струг си направих един троиник).Масления радиятор още се чудя нямаше ли тапи за маслен радиятор при масления ф-р едни шестограмни тапи( ако няма ще реша)За водата по голям ал радиятор с по яка перка.п.с. Колата е в гаража на части е цялата подготвям я за "тунинг"(външен) имам 2ра кола с нея си перкам насам натам на работа фиата седи и ме чака Много искам да си го направя само трябва време и акъл.Мерси ако намеря 2рото тук.Скоро ще има снимки от какво почвам и с течение на времето какво сам направил.Ето линк... Фиатката сега е 1.4 12в това е старата брония по надолу махам всичко защото искам всичко да си направя сам да пипна всяко винче по нея вярно проекта ми е голям, но мисля, че си струва ето линк на досегашната ми работа ще има и още ако на някои му е интересноhttp://darkspider.snimka.bg/tuning/f...08827.19147240

                    Коментар


                      #11
                      DarkSPIDER написа:
                      Г-рата мисля не да слагам 2 ами в Орландовци правели г-ри и може да си поръчам по-дебела г-ра.
                      Успех и мноооого, ама мнооооооого късмет ти пожелавам с тия гарнитури, made in Орланденбург :D

                      Коментар


                        #12
                        Ето какво свърших днес...не сам напаснал нищо просто сам ги сложил да си я представя и за по натам мисля да я раздуя отстрани и мисля над задна брония в момента.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          испускателните колектори от отпредели си ???не бих направил на капака цепката така да загреба а на опаки да овежда жегата от двигателния отсек все пак нали искаш бегачка да правиш или се отказащото при първия по голям дъжд ще си наводнил цялат инсталация
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            WhitePower написа:
                            испускателните колектори от отпредели си ???не бих направил на капака цепката така да загреба а на опаки да овежда жегата от двигателния отсек все пак нали искаш бегачка да правиш или се отказащото при първия по голям дъжд ще си наводнил цялат инсталация
                            то от долу ще правя като тунелче и водата ще отива към стъклото няма да пада в/у мотора просто ще продължа дупката под капака до края.Иначе как е на на пръв поглед?То аз съм я направил затворена сега,но ще махна ламаринката и ще сложа мрежа...

                            Коментар


                              #15
                              чесно казано бих направил нещата хем да са красиви хем да има файда от тях ако испускалетелите са си от отпреде бих я обърнал че като сложиш турбото да може да одвежда голямата жега от моторния отсек отвънка
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X