Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 2.4 Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    Коментар


      #47
      KrAs написа:
      Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави
      Коя версия на JTD мотора ти предлагат?При самата основа на мотора. няма някаква съществена разлика. Разликите идват около самия мотор. Помпа, дюзи, турбо, управление, ЕКУ, начин на впръскване и тн.А съединител ( може би и маховик ) определено ще сменяш с подсилен на Валео. По спомен цената на комплекта съединител е 480 лв. Без това си за никъде.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        #48
        Кво става на каде е проекта?
        Fiat Marea 1.6 16v Bipower
        Citroen Saxo 1.6 VTS 90 k.c.
        Citroen Saxo 1.6 16v 118 k.c.

        Коментар


          #49
          KrAs написа:
          ... за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща ...
          Които са?С какво турбо е това JTD130?
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #50
            Jimy написа:
            KrAs написа:
            ... за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща ...
            С какво турбо е това JTD130?
            Марейското 2.4jtd е с IHI с фиксирана геометрия

            Коментар


              #51
              Ъ ... тъпо, значи същата шпинга, като на 2,4ТД , а "крепежния" фланец?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #52
                колега ако решиш да правиш браво 2.4JTD се мятай и ако има нещо ми званни с удоволствие ще ти помогна аз го направих вече моето 0897817254

                Коментар


                  #53
                  ExPeR7a написа:
                  колега ако решиш да правиш браво 2.4JTD се мятай и ако има нещо ми званни с удоволствие ще ти помогна аз го направих вече моето 0897817254
                  Това е нещо ,което наистина искам да направя! Кога ... ще видим, но съм сигурен в нещо: всяка една информация, свързана с успешна инсталация на 2,4ЖТД мотор в Браво ще е много полезна и интересна за всички "печки"!!! За това ще те помоля, ако ти е възможно да направиш снимки, клипчета и най-вече да ни споделиш ,като как е станала работата?! Какъв е бил донора? Какво си взел от него? Съответно какво си "изхвърлил" от Бравото? Нещо от 2,4-та да си сменил с нещо по-тунинг ... интеркулер, турбо, турбо пътища и тн? Как се държи колата след смяната? Имам предвид: окачване, спирачки, маневреност и разбира се ... как върви тва жувотно????Поздрави и дано видим този хибрид на ИТАЛФЕСТА!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #54
                    Ами малко по накратко донора е Алфа 156 2.4 136к.с + чип от нея взех целия двигател оборудван ск.кутия лостовия механизъм каретата с полуоските конзолата с педалите цялата се сменя помпата в резервоара и ЕКУ-то разбира се и започна големия филм 90% от хората с които сподилих какво мисля да направя ми казаха че нямало как да стане дане си го и помислям но уви колата е готова и всички мълчат полуоските май най мн ме зетрудниха че двапъти ги скъсявах :D от мързел да измеря точната дължина тампоните си идват абсолютно точно и на каретата(външните)им се отнема малко най външния ръб за да влезнат в главината ползвам си моя радиатор интеркулер и маркуча на всмукателния колектор и най-накрая преправяне на инсталацията на колата понеже моята беше ТД момчетата в АЛФА сервиза си играха 2 седмици да я правят ако някой реши да прави такова нещо ще стане мн по лесно ако бравото е JTD a не TD резултата мн ме радва те първа ще почвам да мисля за турбини дюзи помпи и т.н.За итал феста дано вс е нарет за да отида :P ето и малко снимки като се постопли ще има и още http://exper7a.snimka.bg/automobiles/alfa-bravo.623704

                    Коментар


                      #55
                      Защо вместо да скъсявате полуоските, просто не сложихте от по дългите носачи и шенкели от Купе, Мареа, Браво ХГТ ?По спирачките правен ли е ъпгрейд или не?

                      Коментар


                        #56
                        по спирачките още не е имам дискове и апарати от Алфа 145 QV търся си шенкели от Фиат купе турбо и заден мост с дискове

                        Коментар


                          #57
                          имам шенкели от фиат купе турбо

                          Коментар


                            #58
                            КОГА ЩЕ ИМА КЛИП?Дай малко да и се порадваме ве!Един въпрос, нещо в моторният отсек на Бравото, освен скъсяването на полуоските правил ли си? Имам предвид, преправяне на стойки, конзоли и тн. Предвид това, как мислиш - възможно ли е подобна трансплантация, но от АР 147JTDm /2005година/???
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #59
                              ами вий колега ням невъзможни неща стига да имаш желание нерви и някой лев естествено на мен мн хора ми казваха няма да стане откажи се това било онова било няма да издържи и тем подобни глупости колата стана почти перфектно и след няколко дена ще сменям съединител че този си замина и не съм я карал от 2 седмици като направя съединителя и генерацията тогава ще снимам иначе с заминалия съединител и генерацията оригиналната от бравото на 45мм която е последно се пуснах с БМВ 530д 193к.с. и го оплясках иначе моя съвет е да сложиш 2.4 150 или 175 к.с. и ще се насереш от кеф

                              Коментар

                              Working...
                              X