Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 2.4 Jtd
Collapse
X
-
KrAs написа:Имам въпрос към по разбиращите ЖТД или старото 2,4 като цени ми обявиха 1200 за ЖТД и 1000 за ТД или както се водеше стария двигател в цената влизат двигател + ск.кутия+ окабеляване като разликата в цената не е голяма, но моля за съвет защо да избера ЖТД освен 50-те допълнителни н.м. и по малкия разход с около литър. ? за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща, а за ТД маховика е проблемен. Също така това дали всичко ще си влезе на мястото някой има ли наблюдения. Поздрави'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
KrAs написа:... за 2,4 жтд не съм чувал хубави неща ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ъ ... тъпо, значи същата шпинга, като на 2,4ТД , а "крепежния" фланец?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ExPeR7a написа:колега ако решиш да правиш браво 2.4JTD се мятай и ако има нещо ми званни с удоволствие ще ти помогна аз го направих вече моето 0897817254Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ами малко по накратко донора е Алфа 156 2.4 136к.с + чип от нея взех целия двигател оборудван ск.кутия лостовия механизъм каретата с полуоските конзолата с педалите цялата се сменя помпата в резервоара и ЕКУ-то разбира се и започна големия филм 90% от хората с които сподилих какво мисля да направя ми казаха че нямало как да стане дане си го и помислям но уви колата е готова и всички мълчат полуоските май най мн ме зетрудниха че двапъти ги скъсявах :D от мързел да измеря точната дължина тампоните си идват абсолютно точно и на каретата(външните)им се отнема малко най външния ръб за да влезнат в главината ползвам си моя радиатор интеркулер и маркуча на всмукателния колектор и най-накрая преправяне на инсталацията на колата понеже моята беше ТД момчетата в АЛФА сервиза си играха 2 седмици да я правят ако някой реши да прави такова нещо ще стане мн по лесно ако бравото е JTD a не TD резултата мн ме радва те първа ще почвам да мисля за турбини дюзи помпи и т.н.За итал феста дано вс е нарет за да отида :P ето и малко снимки като се постопли ще има и още http://exper7a.snimka.bg/automobiles/alfa-bravo.623704
Коментар
-
КОГА ЩЕ ИМА КЛИП?Дай малко да и се порадваме ве!Един въпрос, нещо в моторният отсек на Бравото, освен скъсяването на полуоските правил ли си? Имам предвид, преправяне на стойки, конзоли и тн. Предвид това, как мислиш - възможно ли е подобна трансплантация, но от АР 147JTDm /2005година/???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ами вий колега ням невъзможни неща стига да имаш желание нерви и някой лев естествено на мен мн хора ми казваха няма да стане откажи се това било онова било няма да издържи и тем подобни глупости колата стана почти перфектно и след няколко дена ще сменям съединител че този си замина и не съм я карал от 2 седмици като направя съединителя и генерацията тогава ще снимам иначе с заминалия съединител и генерацията оригиналната от бравото на 45мм която е последно се пуснах с БМВ 530д 193к.с. и го оплясках иначе моя съвет е да сложиш 2.4 150 или 175 к.с. и ще се насереш от кеф
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар