Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 2.4 Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Едно уточнение да направя относно 3-те варианта 136, 140 и 150 коня. На 136 и 140 коня версиите, мап сезнора е 2,5 бара, а на 150 коня е 3 бара. Турбината на 150 коня варианта е GT2256 и 2-та бара които може да види ECU-то не са й никакъв проблем.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Ск. кутия, полуоски .... не знам де, не съм гледал в ЕПЕР.
      Скоростите ще се сложат от другия мотор, това не е проблем, чудно ми е какво става с полуоските.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #33
        kiselo написа:
        Колега трябва да значеш, че съм си закачил темата ти да ми пише при всеки нов пост. Преди време и аз бях лумнал да правя подобна интервенция, но след като ми преслушаха двигателя и се оказа че е супер се отказах да хвърлям пари за няма нищо... това което разбрах тогава е, че най добрия вариант е двигател от алфа 2.4жтд 136кс да му се невиди ако се бях захванал щеше да стане хубаво Според мен тези ~56кг които коментирате няма да са никакъв проблем...сметката е ясна ако няма да сменяш окачване накарай някой 60кг-ов приятел да седне на предния капак и ще видиш колко ще клекне със стандартното...лично аз бих сложил спортни пружини и аморт. все пак особено както говориш да го направиш 170-80кс....на литкавото браво може да му дойдат в повечко.. поздрави и успех с начинанието
        Колата е с изцяло сменено окачване пружините са червени (за марка не знам но са доста по твърди и къси) амортисьорите са Закс супертуринг двойнодеистващи (нещо нормално) късоходови газови за това няма да се сменя нищо по окачването Относно каретата и полуоските всичко ще се смени от колата донор Смятам да трансплантирам абсолютно всичко което не става за това отделни части не търся само ако някой разполага с цял автомобил помлян с сдрав двигател да свирка :D

        Коментар


          #34
          ако искаш наистина такъв SWAP, то най-ефтино ще ти излезне с мареа 2.4 донорако вземеш 2.4 турбо дизела, ще има минимални интервенции по ел. инсталацията, граничещи само със замянаакообаче мотора е ЖТД ще имаш доста повече главоболиядруга кола която можеш да ползваш за донор е Ланча ЛИбраот алфа 156 може да ползваш само мотор със скоростна кутияот Алфа 166 и Ланча Капа можеш да ползваш само двигателмареа или либра в краен случай ти вършат най-добра работа и заради предното окачване, което е с доста по усилени шенкели и амортесьориопределено трябва да смениш и скоростната кутиятвоята няма да издържи на въртящият момент на двигателят, но и няма да намериш стойки и тампони за скоростната кутия и двигателят които да ти свършат работа без преправянепък и C530 кутията може да поеме един Q2 диференциал, или ако ти се занимава дори виско куплунгсъщо така максималният съединител които може да работи с твоята кутия е 230мм, докато всички 2.4 дизели ползват 235мм съединителпредполагам, че твоето браво е с лостов механизъм за скорстите, докато всички ЖТД-та независимо с 530 или 510 кутията са с жила за превключванеза полуоските пък положението е неспасяемота в едно изречения, най добре е донорзащото ако започнеш да събираш всичко по отделно ще се изприщишиначе такъв проект има, дори е по-извратен, но това е една друга тема

          Коментар


            #35
            vsd написа:
            Едно уточнение да направя относно 3-те варианта 136, 140 и 150 коня. На 136 и 140 коня версиите, мап сезнора е 2,5 бара, а на 150 коня е 3 бара. Турбината на 150 коня варианта е GT2256 и 2-та бара които може да види ECU-то не са й никакъв проблем.
            136 коня е освен с 250kps map sensor, също така е с по-малки дюзи от това на 150 коня, турбото е TD2503, управлението на турбото е механично посредством налягане ( което значи, че надува не се контролира от еку-то ), ЕКУ-то също така е друго, въздуховодите също са по-малки.140 коня е вече с GT2256V, управлението на турбото е посредством соленоид и друго ЕКУ, дюзите мисля, че нямаха разлика.150 коня освен 300kps сензора и турбото които спомена е с по-модерно ЕКУ и по-големи дюзи.За тунинг силно ти препоръчвам 150 коньовия вариант или МИНИМУМ този 140 заради турбото и самото му управление. 136 не ти трябва....
            '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
            Powered by VRPerformance

            Коментар


              #36
              И аз съм за 150-те коня с две ръце
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #37
                колега какво стана ще има ли някакво развитие по проекта?
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #38
                  kiselo написа:
                  колега какво стана ще има ли някакво развитие по проекта?
                  Няма кола донор все още побърках се да търся имам още 2 ма души на които разчитам но за момента всичко чака както и аз

                  Коментар


                    #39
                    А по принцип възможно ли е да се сложи на типо платформа 1.9 мджет от гранде пунто примерно? И какви ще са главоболията при такава трансплантация?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #40
                      http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd/23082010(001).mp4

                      Коментар


                        #41
                        hf hpe написа:
                        http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd/23082010(001).mp4
                        ова какво е да не би да направихте трансплантация?
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          #42
                          Колеги до каде стигнахте с мисленето? Живо ме интересува въпроса понеже ми се въртят едни глупости в главата я кажете за филма 2.0 20в -> 2,4 ЖТД или да не си мисля такива работи ?
                          Fiat punto 1,1
                          Fiat bravo 1,6 16v
                          Fiat bravo 2,0 20v
                          Honda civic 1,5
                          BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

                          Коментар


                            #43
                            KrAs написа:
                            Колеги до каде стигнахте с мисленето? Живо ме интересува въпроса понеже ми се въртят едни глупости в главата я кажете за филма 2.0 20в -> 2,4 ЖТД или да не си мисля такива работи ?
                            Ако имаш нужните средства си мисли.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #44
                              Леле УЖАС колегата се е хванал в филм Моя съвет е да пробваш да сложиш 2.4 ЖТД ( нямам опит по качване на мотори инсталации и ОПЕРАЦИИ така че давам само набюдения ) .......... Та имам приятел с алфа 156 с въпросния двигател покрай него видях как Един пич от алфа форума се хвалеше че има КУ ВЕ правено вървящо и т.н. (познати исторя) след един старт на КУ ВЕ-то и 156 почна голямо мислене как толкова правена атмосферка немое да бие 2.4 ЖТД с чип и филтър и малко надуване (мисленето е било 2 часа ) Та така направи една резачка и да и се радваме че има някой дето е направил нещо красиво. А за кила и такива работи си има измислени методи .......... Колегите от немският клуб си имат рязаната стрелица наречена голф 2 защо да нямаме браво 200-250 коня и то дизеле
                              Не е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
                              ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
                              DREAMS: SEDICI !!!

                              Коментар


                                #45
                                kiselo написа:
                                hf hpe написа:
                                http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd/23082010(001).mp4
                                ова какво е да не би да направихте трансплантация?
                                http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=20567&start=18

                                Коментар

                                Working...
                                X