Едно уточнение да направя относно 3-те варианта 136, 140 и 150 коня. На 136 и 140 коня версиите, мап сезнора е 2,5 бара, а на 150 коня е 3 бара. Турбината на 150 коня варианта е GT2256 и 2-та бара които може да види ECU-то не са й никакъв проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 2.4 Jtd
Collapse
X
-
kiselo написа:Колега трябва да значеш, че съм си закачил темата ти да ми пише при всеки нов пост. Преди време и аз бях лумнал да правя подобна интервенция, но след като ми преслушаха двигателя и се оказа че е супер се отказах да хвърлям пари за няма нищо... това което разбрах тогава е, че най добрия вариант е двигател от алфа 2.4жтд 136кс да му се невиди ако се бях захванал щеше да стане хубаво Според мен тези ~56кг които коментирате няма да са никакъв проблем...сметката е ясна ако няма да сменяш окачване накарай някой 60кг-ов приятел да седне на предния капак и ще видиш колко ще клекне със стандартното...лично аз бих сложил спортни пружини и аморт. все пак особено както говориш да го направиш 170-80кс....на литкавото браво може да му дойдат в повечко.. поздрави и успех с начинанието
Коментар
-
ако искаш наистина такъв SWAP, то най-ефтино ще ти излезне с мареа 2.4 донорако вземеш 2.4 турбо дизела, ще има минимални интервенции по ел. инсталацията, граничещи само със замянаакообаче мотора е ЖТД ще имаш доста повече главоболиядруга кола която можеш да ползваш за донор е Ланча ЛИбраот алфа 156 може да ползваш само мотор със скоростна кутияот Алфа 166 и Ланча Капа можеш да ползваш само двигателмареа или либра в краен случай ти вършат най-добра работа и заради предното окачване, което е с доста по усилени шенкели и амортесьориопределено трябва да смениш и скоростната кутиятвоята няма да издържи на въртящият момент на двигателят, но и няма да намериш стойки и тампони за скоростната кутия и двигателят които да ти свършат работа без преправянепък и C530 кутията може да поеме един Q2 диференциал, или ако ти се занимава дори виско куплунгсъщо така максималният съединител които може да работи с твоята кутия е 230мм, докато всички 2.4 дизели ползват 235мм съединителпредполагам, че твоето браво е с лостов механизъм за скорстите, докато всички ЖТД-та независимо с 530 или 510 кутията са с жила за превключванеза полуоските пък положението е неспасяемота в едно изречения, най добре е донорзащото ако започнеш да събираш всичко по отделно ще се изприщишиначе такъв проект има, дори е по-извратен, но това е една друга тема
Коментар
-
vsd написа:Едно уточнение да направя относно 3-те варианта 136, 140 и 150 коня. На 136 и 140 коня версиите, мап сезнора е 2,5 бара, а на 150 коня е 3 бара. Турбината на 150 коня варианта е GT2256 и 2-та бара които може да види ECU-то не са й никакъв проблем.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
А по принцип възможно ли е да се сложи на типо платформа 1.9 мджет от гранде пунто примерно? И какви ще са главоболията при такава трансплантация?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Колеги до каде стигнахте с мисленето? Живо ме интересува въпроса понеже ми се въртят едни глупости в главата я кажете за филма 2.0 20в -> 2,4 ЖТД или да не си мисля такива работи ?Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Леле УЖАС колегата се е хванал в филм Моя съвет е да пробваш да сложиш 2.4 ЖТД ( нямам опит по качване на мотори инсталации и ОПЕРАЦИИ така че давам само набюдения ) .......... Та имам приятел с алфа 156 с въпросния двигател покрай него видях как Един пич от алфа форума се хвалеше че има КУ ВЕ правено вървящо и т.н. (познати исторя) след един старт на КУ ВЕ-то и 156 почна голямо мислене как толкова правена атмосферка немое да бие 2.4 ЖТД с чип и филтър и малко надуване (мисленето е било 2 часа ) Та така направи една резачка и да и се радваме че има някой дето е направил нещо красиво. А за кила и такива работи си има измислени методи .......... Колегите от немският клуб си имат рязаната стрелица наречена голф 2 защо да нямаме браво 200-250 коня и то дизелеНе е важно колко коня е колата важно е какво магаре я кара!
ex Tipo 1.6 90HP;ех Tipo 1.4 75 HP;ex Alfa 145 1.9TD 90HP;now Lancia Delta 1.6 16V 1.3HP
DREAMS: SEDICI !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар