Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 2.4 Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    да не се окаже да слагаш в багажника торби с пясък и акулуматор от ЗИЛ, определено допълнителното тегло ще окаже влияние ( няма ли няква алтернатива чрез компенсация на теглото - примерно след като е по-тежък мотора, да се махне нещо което ще го олекоти или най-малкото върне в предишното си тегло )
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #17
      vsd написа:
      Теглото на 2.4 jtd е 145 кг, а на 1.9 jtd е 95 кг. Скоростната кутия на 2.4 е 45 кг а на 1.9 е 36 кг. Общата разлика е 59 кг.
      Не мисля, че са сериозен проблем.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        slai написа:
        Много интересна информация колега благодаря Та до момента проекта в застой 1 вата причина е липса на средства (които набавям в момента ) до 2 месеца ще имам достатъчно средства за цялостно завършване на проекта 2 рата причина е тея 60 кг в повече доста ме притеснява това защото съм свикнал на поведението до момента на автомобила и искам да го запазя при всички случай дори да го подобря страшно много се чудя удачно ли е в крайна сметка на правите да съм бърз а в завойте да издишам до момента на правите ме биеха много коли ама докато не дойде завой от там я колата я кухата ми глава и дърпам :D като имам свободно време чета до колко ще повлиае това допълнително тегло на поведението и до момента не съм много ентусиазиран току виж докато събера средствата изкочи някое 1.9 мджетче :D
        60 кг е нищо - все едно имаш още един пасажер в колата.Помисли обаче над следното - полуоските на Мареите са по-дълги и от там и носачите са по-различни, а и захващането на щангата за напречна устойчивост е различно. Моят съвет е да се монтират носачи, пружини и амортисьори от Мареа, за предпочитане от 2.4, защото ще са си подсилени колкото трябва, за да държат колата достатъчно високо. Аз разполагам с предни амортисьори и тампоните с лагера над тях от JTD105 и ако не намираш от 2.4, мога да ти предложа моите на някаква символична цена все пак.

        Коментар


          #19
          колега не разбирам от присаждания и т.н, но защо точно на ЖТД си се спрял??струва ми се , че там ще има повече работа отколкото да присадиш един 2.4тд.а и като ти видях темата се разрових в ютуб и намерих това: http://www.youtube.com/watch?v=q5EOxyMEJF4&NR=1 .Това е гаранция , че става присаждането.

          Коментар


            #20
            Dimo_J написа:
            ...Това е гаранция , че става присаждането.
            В това си прав...поне до колкото ми е известно:блока на ТД130 и ЖТД130 е еднакъв. А предимствата на ЖТД срещу ТД са коментирани доста.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #21
              и ти си прав, но тук не става въпрос само за смяна на блок, с на цял мотор, което ще рече, че ще иска и ЕКУ, и всички тем подобни работи, който като части са много по-скъпи от частите за ТД 125. И в този бюджет, ще има много добро браво ТД125, което по лично мое мнение, ще е малък изтребител.

              Коментар


                #22
                Колата ще е или тд 100 с мод или Жтд алтернативата като 2.4 тд я няма като вариант в никакъв случай Та днес ми изникна въпроса за цялата инсталация стандартна ли е за всички или трябва да окабелявам всичко на ново Тоест става ли простата замяна на екуто на тд 100 (до колкото мое да се каже еку) с това от жтд или буксите и като цяло броя на кабелите е различен???Другото което също ми е изникнало като въпрос е колко помпи има жтд и като цяло има ли в резервоара горивна помпа ???Ясно е че ще се прави цялата манипулация с кола донор,така че за момента отделни части нямам намерение да копувам Благодаря за предложението на колегата но специално окачването на колата няма да се пипа Доста време ще се проточи тая тема за това ще ви помоля да няма излишни коментари Целта ми е ясна

                Коментар


                  #23
                  Само със смяна на ЕКУ-то няма да минеш,гаранция. Аз честно казано не разбрах в крайна сметка какво реши да правиш.Доста се чудиш.Последено какво ще присаждаш?2.4JTD,2.4TD или само мод на TD?(то не че има какво толкова да му се мод-не).Аз съм твърдо за 2.4JTD.Не се притеснявай толкова от 60-100кг(все едно да качиш някой 100-килогравом авер при теб) :D Каквото и да решиш действай смело.Успех.

                  Коментар


                    #24
                    janyboy написа:
                    Само със смяна на ЕКУ-то няма да минеш,гаранция. Аз честно казано не разбрах в крайна сметка какво реши да правиш.Доста се чудиш.Последено какво ще присаждаш?2.4JTD,2.4TD или само мод на TD?(то не че има какво толкова да му се мод-не).Аз съм твърдо за 2.4JTD.Не се притеснявай толкова от 60-100кг(все едно да качиш някой 100-килогравом авер при теб) :D Каквото и да решиш действай смело.Успех.
                    2.4 jtd Започвам да търся донор с читав двигател

                    Коментар


                      #25
                      slai написа:
                      2.4 jtd Започвам да търся донор с читав двигател
                      Супер.Само гледай да е 136,140 или 150 коня(от Алфа или Ланчиа).Марейският 130 коня е кофти и не си заслужава според мен.

                      Коментар


                        #26
                        slai написа:
                        ...и като цяло има ли в резервоара горивна помпа ???...
                        В резервоара ИМА помпа-горивоподкачваща!
                        janyboy написа:
                        slai написа:
                        2.4 jtd Започвам да търся донор с читав двигател
                        Супер.Само гледай да е 136,140 или 150 коня(от Алфа или Ланчиа).Марейският 130 коня е кофти и не си заслужава според мен.
                        Съгласен съм с колегата и стискам палци за успешната реализация на тунинговането на Бравото, успех!
                        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                        http://www.keepfighting.ms

                        Коментар


                          #27
                          janyboy написа:
                          slai написа:
                          2.4 jtd Започвам да търся донор с читав двигател
                          Супер.Само гледай да е 136,140 или 150 коня(от Алфа или Ланчиа).Марейският 130 коня е кофти и не си заслужава според мен.
                          Не съм уверен, че мотор от Алфа или Ланча ще пасне на монтажните възли. Трябва да се провери.

                          Коментар


                            #28
                            от алфа може но от ланчия стоиките на мотора са на обратно там са хванати за магарето

                            Коментар


                              #29
                              Колега трябва да значеш, че съм си закачил темата ти да ми пише при всеки нов пост. Преди време и аз бях лумнал да правя подобна интервенция, но след като ми преслушаха двигателя и се оказа че е супер се отказах да хвърлям пари за няма нищо... това което разбрах тогава е, че най добрия вариант е двигател от алфа 2.4жтд 136кс да му се невиди ако се бях захванал щеше да стане хубаво Според мен тези ~56кг които коментирате няма да са никакъв проблем...сметката е ясна ако няма да сменяш окачване накарай някой 60кг-ов приятел да седне на предния капак и ще видиш колко ще клекне със стандартното...лично аз бих сложил спортни пружини и аморт. все пак особено както говориш да го направиш 170-80кс....на литкавото браво може да му дойдат в повечко.. поздрави и успех с начинанието
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                #30
                                Защо ли си мисля, че най-безболезнено ще е с марейския мотор, на алфата съединителя е на издърпване ако се не лъжа.Ск. кутия, полуоски .... не знам де, не съм гледал в ЕПЕР.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X