Искам да представя един проект на Ланчиа Дедра турбо и мисля че се получи интересна комбинация межу нейният мотор, турбото и инжекторите на едно Митсубиши Лансер ево 8 Мотора е със сток вътрешностиелиминирани баланс валовехонингован с нови сегментипортвана главафаски на легла и клапанинови бронзови изп. водачинови изп. клапаниметална гарнитура Кометикперформанс биелни лагери Клевит 77 с доработени биелиалуминиева сплав основни лагери Гликотурбо пътища на 60.3 ммпреден кулер 550х180х65 вход/изход на 57 ммгенерация 71 ммтръбен хром-никелов изпускателен колектортурбо Митсубиши от ево 8 с капацитет 340 конябенз. помпа Валбро 255 л/ч с директно захранванеинжектори 560 кубика от ево 8МАП сензор М.Марели 250кПаелектронен бууст контролер с програмируем нисък и висок буустпълен ремап на ЕКУ-то бууст 1.5 бара и предполагаеми коне около 300-те Ето и едно видео от тестовете http://www.youtube.com/watch?v=eYVtTA3I_yA
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
БРАВО ....... а така ли ще си е на 300 кс или ще се прави ощеex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
устана само външно да я видим че като идваме към Русе да се пазим от неяex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
ще ми е много драго да я видя !!!!! П.С. извинявам се за спама !ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар