Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    От миналото лято колата е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.Ето как изглежда при един тест до 210.http://www.youtube.com/watch?v=_QH5G...ature=youtu.be... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя
    Прикачени файлове
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      След уличното мапване я доизпипах на диното на VRPerformance на 1.8 бара, вече е и с ЕКУ-бууст контрола, стана оптимално всичко Резултатите : 338 коня на гуми401 коня на мотора и почти 500 Нммалко от финалните ръновеhttp://www.youtube.com/watch?v=1b5uE...1&feature=plcp
      Прикачени файлове
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        и достигаме до днешна дата :D ......покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината...вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерениемеждувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фаловеи последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          ... и готова за сглабяне сменяме Мотула и минаваме на Кастрол 75/140 между другото нова металокерамика и огледален диск на притискателя
          Прикачени файлове
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт,и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.
            Прикачени файлове
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява :D Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията....тука една снимка с малко кабелчета за мапванетоскоро и някое онборд клипче ще има на уличен тест драйв, а диното ще е за по-нататък че му се прави профилактика сега
              Прикачени файлове
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                Yellow_Flash_Colorz_PDT_12
                Прикачени файлове
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  за сега само с консервативно улично мапване, чакаме час за диното летящ старт от 2-ра до почти изпълнена 5-та, 1.5 бара бууст http://www.youtube.com/watch?v=j8Pgv...ature=youtu.be
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    Kолата вече мина и диното Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди. Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри.Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия.Бууст преди/сега 1.8 бараКонски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин------------------------ сега 352 коня при 6530 покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ моментВъртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/минестествено, колата е много по-бърза от преди очакваме и видео от трима оператора
                    Прикачени файлове
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      видео от началните ръновеhttp://www.youtube.com/watch?v=h8iAt...ature=youtu.be
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        http://www.youtube.com/watch?v=PA8Y2...ature=youtu.be
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          тука тема имаше тая кола едно зимно http://www.youtube.com/watch?v=lhDKF...AC1Z2hlq8uDgА днес побягах сам в дъжда срещу хронометъра, 100-200 км/ч за 10.3 сек от летящ, с което и време се умъква между 997 Поршовете http://www.6speedonline.com/forums/9...ature=youtu.be
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            направих на Дедрата лека ревизия и съответно нов ремап и изкара около 460 коня на мотора, което за ГТ2871Р турбо си е дооста
                            Прикачени файлове
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар

                            Working...
                            X