От миналото лято колата е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.Ето как изглежда при един тест до 210.http://www.youtube.com/watch?v=_QH5G...ature=youtu.be... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
След уличното мапване я доизпипах на диното на VRPerformance на 1.8 бара, вече е и с ЕКУ-бууст контрола, стана оптимално всичко Резултатите : 338 коня на гуми401 коня на мотора и почти 500 Нммалко от финалните ръновеhttp://www.youtube.com/watch?v=1b5uE...1&feature=plcp
Коментар
-
и достигаме до днешна дата :D ......покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината...вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерениемеждувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фаловеи последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете
Коментар
-
ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт,и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.
Коментар
-
След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява :D Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията....тука една снимка с малко кабелчета за мапванетоскоро и някое онборд клипче ще има на уличен тест драйв, а диното ще е за по-нататък че му се прави профилактика сега
Коментар
-
за сега само с консервативно улично мапване, чакаме час за диното летящ старт от 2-ра до почти изпълнена 5-та, 1.5 бара бууст http://www.youtube.com/watch?v=j8Pgv...ature=youtu.be
Коментар
-
Kолата вече мина и диното Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди. Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри.Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия.Бууст преди/сега 1.8 бараКонски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин------------------------ сега 352 коня при 6530 покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ моментВъртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/минестествено, колата е много по-бърза от преди очакваме и видео от трима оператора
Коментар
-
-
тука тема имаше тая кола едно зимно http://www.youtube.com/watch?v=lhDKF...AC1Z2hlq8uDgА днес побягах сам в дъжда срещу хронометъра, 100-200 км/ч за 10.3 сек от летящ, с което и време се умъква между 997 Поршовете http://www.6speedonline.com/forums/9...ature=youtu.be
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар