Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ici написа:
    1912 написа:
    а с ориг соленоид кво се получава
    при нейното еку няма достъп за там
    Оставихте оригиналното еку ли? Аз съм го разглеждал обстойно втре и съм се чудил за един допълнителен мощен транзистор, който липства на платката на атмосферно еку и мисля че хардуерно е заложено управление и ако се направи нещо по софтуера може и при него да се направи контрола от екуто. Говоря за един от двата оградени. Не помня кой със сигурност. Единия е за клапана за празния ход, а другия е въпросния. Мислил ли си по тоя въпрос?
    Прикачени файлове
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      Илиане със стоковото турбо, 2.0 атмосферните валове и еку от дедра 8в с чип и големи дюзи и 16в главата дали ще имам големи ядове със смесите
      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
      '97 Coupe 16VT 262WHP+

      Коментар


        Joro написа:
        ici написа:
        1912 написа:
        а с ориг соленоид кво се получава
        при нейното еку няма достъп за там
        Оставихте оригиналното еку ли? Аз съм го разглеждал обстойно втре и съм се чудил за един допълнителен мощен транзистор, който липства на платката на атмосферно еку и мисля че хардуерно е заложено управление и ако се направи нещо по софтуера може и при него да се направи контрола от екуто. Говоря за един от двата оградени. Не помня кой със сигурност. Единия е за клапана за празния ход, а другия е въпросния. Мислил ли си по тоя въпрос?
        То Дедровото ЕКУ си има електронен контрол на бууста, номера е че няма разработен софтуера с който се правят таблиците за бууста видими.
        S.W.A.T. написа:
        Илиане със стоковото турбо, 2.0 атмосферните валове и еку от дедра 8в с чип и големи дюзи и 16в главата дали ще имам големи ядове със смесите
        Ооо, даже и не си мечтай, различията и в смеси и в аванси са от порядъка на 25%, дори и да сложиш еку от 16в и съответните дюзи, пак не може да я подкараш добре само от това че главата е с атмосферни валове.А и много куцо се ограничаваш със стоков чип за 8в еку, понеже може да надуваш само до 1 бар заради 200кПа МАП Дедровия сензор.Слага се МАП сензор 250кПа, прави се ремап из основи и се дава газ вече с едни 230-тина коня, това ако останеш с 8в еку-то.Не знам дали си обърнал внимание, че Дедрата я направих с 300кПа МАП, тоест може да се надува до 2 бара а преди я бях направил с 250кПа МАП.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Значи екуто е дедрово със някакъв чип и мап-а е по-голям. Ясна е работата, ще се ходи до Русе :D Майстора спомена нещо, че блока на 2.0 е по-висок с около 1 см и грале всмукателния може да опира в капака ама ще се реже какво да се прави :D
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            Ici, разгледай това, може да ти свърши някаква работа (може и да си го срещал вече) Сайта май са го свалили от нета, но го бях запазил преди 4-5 години. Има споменато за корегиране на турбо надува за 8 кл. делта.
            Прикачени файлове
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Днес попаднах на един интересен клип : http://www.youtube.com/watch?v=yOp1rjaLaQQ и гледам на този звяр капака на клапаните е същият като моя, а майстора ми говореше че моя нямал вентилация и трябвало турбо капак а до колкото гледам в клипа и тоя чарджнат и турбиниран звяр няма капак с вентилация В този ред на мисли се чудя мога ли и аз да направя нещо по въпроса за да съм си с моя капак
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                Хм,Стояне,тоя капак на клапаните на това Интеграле най-вероятно е от Ланча Тема 2.0 16 или Фиат Крома 2.0 16.Тука имаме един такъв матор и капака е абсолютно същия като на Маури на Интегралето и също няма вентилация
                Прикачени файлове
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  Идеята ми е ще имам ли след турбо конверсията проблеми с тея вентилации Че капака ми е джижан
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    Joro написа:
                    Ici, разгледай това, може да ти свърши някаква работа (може и да си го срещал вече) Сайта май са го свалили от нета, но го бях запазил преди 4-5 години. Има споменато за корегиране на турбо надува за 8 кл. делта.
                    и аз имам спомени за тоя сайт, но на практика сега няма какво да се направи, дори и Дедрата като дойде от Австрия чипосана на 1 бар беше с механична корекция на надува.
                    S.W.A.T. написа:
                    Днес попаднах на един интересен клип : http://www.youtube.com/watch?v=yOp1rjaLaQQ и гледам на този звяр капака на клапаните е същият като моя, а майстора ми говореше че моя нямал вентилация и трябвало турбо капак а до колкото гледам в клипа и тоя чарджнат и турбиниран звяр няма капак с вентилация В този ред на мисли се чудя мога ли и аз да направя нещо по въпроса за да съм си с моя капак
                    То тоя звяр е със сух картер и помпата му прави даже вакуум, тя върши работа и като картерна вентилация.Но ти и само с вентилация от картера няма да имаш грижи, ако ще вадиш коне над 400 може вече да се замислиш и за горна :D
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      Аз на 250 се надявам да хвана
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        ей, забравил съм я тази тема, а тя колата е вече с Интеграле трансмисия от сумати време просто се случи да гледам това клипче и се сетих http://vbox7.com/play:edd6c1bf#commentTopда ъпдейтна сега набързо :D Над 100 Дедрата е доста бърза, причината е че надува се качва прогресивно заради външният бууст контролер, на 1-ва е около 1.2 бара, 2-ра към 1.3, 3-та 1.4, 4-та 1.6 и 5-та 1.8 бараВремената могат да се свалят забележимо ако се мине на еку бууст контрол, тоест ако се сложи Фиат Купе ЕКУ, тогава още от 3-та мога да я подкарам на 1.8 бара и ще стане чудо Тя и така с тоя бавно покачващ се бууст над 100 е доста по-бързичка от Типото.Времената са:60 фута 2.15 сек, не е лошо, но си пали гумите при старт ако се даде цялата газ, тоест иска още по-яки гуми1/4 миля 12.4 сек при 183 км/ч терминална, има и 187 терминална в зависимост при какви обороти съм превключвал и как е идвал бууста0-100 км/ч 4.18 сек0-200 км/ч реално можеше да е за 14.2 сек, вижда се на графиката, че ако не бях включил 5-та при 199.2 км/ч щеше да стане ей тука от любимият ми списък къде се вмества с 14.2 сек 0-200 http://sportscarforums.com/f13/0-200...29417.html13.8 - BMW E60 M5 (507 ps)13.8 - Dodge Viper SRT-10 Roadster (506 ps)13.9 - Brabus SL SV12 (640 ps)13.9 - Porsche 997 GT3 (415 ps)13.9 - Alpina B6 (500 ps)14.0 - Ferrari 575M Maranello (515 ps)14.0 - Lamborghini Murcielago (580 ps)14.0 - Mercedes Benz C63 AMG (457 ps)14.0 - Mercedes Benz CLK63 AMG BS (507 ps)14.0 - Porsche 997 GT3 RS (415 ps)14.1 - Audi RS6 Avant (580 ps)14.1 - Mercedes Benz CL65 AMG (612 ps)14.2 - Mercedes Benz E63 AMG (514 ps)14.2 - TTP Cayman BiTurbo (471 ps)14.3 - Lamborghini Gallardo (520 ps)14.3 - MTM Audi RS6 Avant (568 ps)14.4 - Lamborghini Gallardo SE (520 ps)14.4 - Mercedes SL 63 AMG (525 ps)14.5 - Alpina B5 (500 ps)14.6 - Bentley Continental GT MTM (650 ps)14.6 - Ferrari 550 Maranello (485 ps)14.8 - Caterham CSR 260 (260 ps)14.9 - Alpina B5 S Touring (530 ps)14.9 - Bentley Continental GT Speed (610 ps)14.9 - Maserati Coupé di Modena (551 ps)14.9 - Porsche 911 Carrera S PDK (385 ps)15.0 - BMW M6 Cabriolet (507 ps)15.0 - Mercedes Benz CL600 (517 ps)15.4 - BMW E90 M3 Coupe (420 ps)15.4 - Mercedes Benz CLS55 AMG (476 ps)15.4 - MTM Audi S4 Cabrio (450 ps)15.5 - Alpina B7 (500 ps)[/quote]ето как изглежда онборда http://www.youtube.com/watch?v=AvsGKPOPOLUи няколко ръна докато я настройвах на нисък и висок буустhttp://youtu.be/eaJlIn-i5-4
                        Прикачени файлове
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          Прикачени файлове
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Прикачени файлове
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              Прикачени файлове
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Баси звера чесно...

                                Коментар

                                Working...
                                X