Нежничък беъ - питай ако не вярваш! Ма и с нежно отношение бидех впечатлен.... Опел сектата са чули пробичката ..... та ме разпитваха днес разни нища ..... отнасят се с недоверие нещо ...... ама нейсе
Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желание с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.
Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желание с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.
е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.може да се пита за всички детайли в кутията цена както и поотделно за някой от по проблемните само да се усилят,но щом казваш ,че няма проблеми с кутията са излишни маниполации тогава,а за лагерите съм чел в други форуми за проблеми в леглата на кутията. но колегата ici казва ,че няма проблем и удържа което е добреп.п А иначе за подмяна и усилване на части по трансмисията има доста писано в офф роуд форума където имат проблеми с агресивни гуми 35-ци и така нататака.поръчват от русия на по добри цени от колкото на разни тунинг фирми.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.
щом казвам, значи съм проверил А какви са тия всички детайли по моста и какъв е тоя 100% блокаж, за каква кола става дума?Щот едва ли е за Ланчиа, а и детайли по моста хич не е като зъбни предавки на кутия, също и блокажа е далеч по-просто нещо от едни скорости А и 5 бона за детайли по моста и блокаж, на мен ми звучи доста много, особено пък руско производство
никак не са много даже просто не си информиран в тази сфера! а и не е мястото тук в тази тема да се дискотира,щом нямате проблеми с кутията карате.а ако се интересуваш от ковани детайли има доста писано в офф роуд форума. успех с проекта.
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Ето ги и дино резултатите, при нисък и висок бууст на външният бууст-контролер(китайче), ниският бууст е 1.2 бара както се държи и на пътя, обаче високият е само 1.35 бара, вместо 1.5-1.6 бара които прави на пътя.Както и да е, пак бууст-контролер капризи се получиха. Преизчислени 365 коня на мотора при 1.35 бара и 460-тина Нм при пика от 1.6 бараПак не е зле , при положение че тръбният колектор е "заварено положение" от 8 клапановата глава, с него беше внесена колата и е доста по-малък като диаметър от това което може да се желае
Коментар