Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Снощи ми беше на гости! Покарах я! Мноу въри мамка и
    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

    Коментар


      bebito^^^ написа:
      Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
      няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        2000 20v turbo написа:
        Снощи ми беше на гости! Покарах я! Мноу въри мамка и
        да не си и запалил гумите :D ?
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          Нежничък беъ - питай ако не вярваш! Ма и с нежно отношение бидех впечатлен.... Опел сектата са чули пробичката ..... та ме разпитваха днес разни нища ..... отнасят се с недоверие нещо ...... ама нейсе
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            Да почнем типото да видят наща бмв секта кво иде от италия
            Прикачени файлове
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              ici написа:
              bebito^^^ написа:
              Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
              няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
              Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
              uno turbo 1.3 i.e' 86
              renault 19 1.8 16v
              uaz 469 4.0 turbo
              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
              trabant 601 69'

              Коментар


                S.W.A.T. написа:
                Да почнем типото да видят наща бмв секта кво иде от италия
                май трябва да си пуснеш тема
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  bebito^^^ написа:
                  ici написа:
                  bebito^^^ написа:
                  Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
                  няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
                  Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
                  има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желание с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    И, като се залепят лагерите кое точно се подобрява
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      ici написа:
                      bebito^^^ написа:
                      ici написа:
                      bebito^^^ написа:
                      Някакви интервенции с цел подобрение правихте ли на кутията.
                      няма как да се уякчат зъбните колела, те се ронят.Варианта е от дедра турбо интеграле, там са доста по-яки.
                      Може да сте поръчали ковани елементи ,прави зъби ,лепене на лагерите ,подмяна на тампоните едва ли оригиналните одържат а като омекнат -скъсат се влошава и превключването и работата на кутията.
                      има по-яки зъбни колела, за скромните 5 бона, има и правозъби дог бокс за още по-скромните 12 хил., за който има желание с тампоните няма грижи а и скоростите са със жила и не им влияе движението на кутията при превключванията.
                      е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.може да се пита за всички детайли в кутията цена както и поотделно за някой от по проблемните само да се усилят,но щом казваш ,че няма проблеми с кутията са излишни маниполации тогава,а за лагерите съм чел в други форуми за проблеми в леглата на кутията. но колегата ici казва ,че няма проблем и удържа което е добреп.п А иначе за подмяна и усилване на части по трансмисията има доста писано в офф роуд форума където имат проблеми с агресивни гуми 35-ци и така нататака.поръчват от русия на по добри цени от колкото на разни тунинг фирми.
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        bebito^^^ написа:
                        е чак за дог-бох кутии не говоря но за подмяна на зъбни колела,и едва ли ще са 5 бона за толкова мой приятел поръча всичките детайли по моста + 100 процентов блокаж за толкова, от завод в русия кадето изработват детайли със съответните гаранции за качество и всичко.
                        щом казвам, значи съм проверил А какви са тия всички детайли по моста и какъв е тоя 100% блокаж, за каква кола става дума?Щот едва ли е за Ланчиа, а и детайли по моста хич не е като зъбни предавки на кутия, също и блокажа е далеч по-просто нещо от едни скорости А и 5 бона за детайли по моста и блокаж, на мен ми звучи доста много, особено пък руско производство
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          никак не са много даже просто не си информиран в тази сфера! а и не е мястото тук в тази тема да се дискотира,щом нямате проблеми с кутията карате.а ако се интересуваш от ковани детайли има доста писано в офф роуд форума. успех с проекта.
                          uno turbo 1.3 i.e' 86
                          renault 19 1.8 16v
                          uaz 469 4.0 turbo
                          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                          trabant 601 69'

                          Коментар


                            Ето ги и дино резултатите, при нисък и висок бууст на външният бууст-контролер(китайче), ниският бууст е 1.2 бара както се държи и на пътя, обаче високият е само 1.35 бара, вместо 1.5-1.6 бара които прави на пътя.Както и да е, пак бууст-контролер капризи се получиха. Преизчислени 365 коня на мотора при 1.35 бара и 460-тина Нм при пика от 1.6 бараПак не е зле , при положение че тръбният колектор е "заварено положение" от 8 клапановата глава, с него беше внесена колата и е доста по-малък като диаметър от това което може да се желае
                            Прикачени файлове
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              а с ориг соленоид кво се получава
                              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                              Коментар


                                1912 написа:
                                а с ориг соленоид кво се получава
                                при нейното еку няма достъп за там
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X