Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    малко да вдигна темичката, турбото от ево8 ще се продава, ако има желаещи за 750лвЩе се скача на доста по-сериозно съчмено
    Прикачени файлове
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #62
      и продължаваме с новия ъпгрейд http://turbobygarrett.com/turbobygar...Започва да става страшно
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #63
        ... скромни 470 коня капацитет :P
        Прикачени файлове
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #64
          ici написа:
          ... скромни 470 коня капацитет :P
          А бе хора вие сте ного луди

          Коментар


            #65
            Аве Ици,земете турете и по-големи гуми чи да мои да оди по нивити да оре с тоз повер дя
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #66
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #67
                и едни крилца да литва по отрано
                EX DELTA 1.9TDS
                ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

                Коментар


                  #68
                  ...малко старо ъпдейтче, преди да махна ево8 турбото си поиграх с електронния бууст контролер понеже се оказа че има утечка през филтърчето му, настройките му си дойдоха на място един вид и колата почна да надува доста по-чевръсто от преди и като резултат - съединителя почна да буксува.Първо на четвърта го усетих и след няколко ускорения още почна от втора.Даже и на ниско ниво бууст 0.7 бара вече не можеше да държи.Притискателя е усилен Закс, диска също.Решение за спасяване на положението - металокерамичен диск.Причината за тоталното избуксуване е набит в притискателя прах от изгорялото феродо, който създава фин изолиращ слой.Излезлият прах се вижда след изтриването на притискателя със хартия.
                  Прикачени файлове
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #69
                    ... подбрани фотоси
                    Прикачени файлове
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #70
                      този жълтурко изглежда много добре , и не само той де ...............извинявам се за спама !
                      ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                      Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                      Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                      Коментар


                        #71
                        E ся си еба мишка фара
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #72
                          мдаа, нещата лъхат респект а за вторият план е просто без коментар
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #73
                            Дедрата е вече в ежедневна употреба http://vbox7.com/play:4f749458Пак има проблем със буксуване на съединителя от 3-та нагоре, оставих я на 1.5 бара при положение че може и на 2 бара да се надуе понеже я ремапнах с 3 баров МАП сензор М.Марели който се ползва от Косуърт по принцип.Има едно затапване след 5000 и на 5500 вече почва да тъпче, с раздвижни колела за валовете може да се подобрят нещата но за сега е предостатъчно и така.А и 16 клапанова глава може да се сложи за в бъдеще за да развие още максималната мощност.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #74
                              хареса ми , само неразбрах с газя как се оправяш на 1.5 бара щото тука в софия не успяха да направят едно Гт на гас да бачна на 1.6 както си му е по книга
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                WhitePower написа:
                                хареса ми , само неразбрах с газя как се оправяш на 1.5 бара щото тука в софия не успяха да направят едно Гт на гас да бачна на 1.6 както си му е по книга
                                с газта се оправят във Варна, сега в момента не се кара на газ но преди когато беше само чипосана на 1.2 бара със заводското турбо беше добре на газ като не броим прегорелите изп. клапани
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X