Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    тия притискатели дето са къстъм как ги балансирате ????
    по принцип не се разбутват от към баланс, стига да се сглоби огледалният диск към корпуса в същото положение.Иначе може да се балансира по принцип, монтира се на маховика и така.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      Така, след няколкодневна развойна дейност и тестове, двойно усиленият притискател работи и е в колата.Като натиск на педала е доста тежичък, но е приемливо, при положение че един двудисков Тилтън или Екседи са може би със съвсем малко по-леки на педала, но за сметка пък на цената Та какво по-хубаво от един шлайфан по новите бутала блок с пресен хонинг от Флекс Хон Коляновият вал мина през модифициране за усилване мазането на биелните лагери, в блока е вече и чакаме Н-биелите и клапаните от Инконел за да се продължи сглабянето.
      Прикачени файлове
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        ici написа:
        Коляновият вал мина през модифициране за усилване мазането на биелните лагери,.....
        Ici,допустимо ли е съвсем леко заглаждане на шийките на вала с много ситна шкурка от сорта на 1500-2000?
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          Joro написа:
          ici написа:
          Коляновият вал мина през модифициране за усилване мазането на биелните лагери,.....
          Ici,допустимо ли е съвсем леко заглаждане на шийките на вала с много ситна шкурка от сорта на 1500-2000?
          Полиране се прави когато има нужда, почва се от 500 и повече от 1000 няма смисъл.Дори на 500 да се остави е заводско качество.Тоя вал на снимката е полиран във Варна при хора дето се занимават със шлайф.На струг се върти бавно вала и с въртяща се лента на рамка задвижвана от моторче се води шкурката по шийките, ръчен лентов шлайф един вид.Спазва се посоката на въртене на вала за да се получи микрорелеф който да не стърчи срещу лагерите при въртенето.В краен случай може и с една дълга лента шкурка да си ги полираш на ръка.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            и възможно най-подходящият термостат на 83*Ц за Делта Интеграле
            Прикачени файлове
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              че сега на колко е
              Power Under Pressure

              Коментар


                Какви пари е моя е същата марка, но на 78...
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  S.W.A.T. написа:
                  Какви пари е моя е същата марка, но на 78...
                  от де го намери на толкова ниска температура, сигурен ли си че е толкова реално, понеже в каталога 83 градуса беше най - ниската, другите са 87, 88, от тоя сорт.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    ами почти 99% съм сигурен, беше залежал в магазина ...
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      S.W.A.T. написа:
                      ами почти 99% съм сигурен, беше залежал в магазина ...
                      интересно, точно по номера на твоя мотор ли го извадихте?на печата с мастило дето е ударен с многото номера на капака на кутията, предпоследната двойка цифри е температурата.
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        Кутията със стария термостат мисля, че е в жоро..
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          Ще проверя из боклуците в мазата, ама май кутийката стана на гарнитурки за едно мотопедче
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            по самия термостат няма ли някъде отвън да видя номер ? :]
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              S.W.A.T. написа:
                              по самия термостат няма ли някъде отвън да видя номер ? :]
                              по корпуса няма, само едно набито 9B има
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                ей я тука как се гледа с другата секта
                                Прикачени файлове
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X