ясно , аз гледам жълтата и нещо все не ми се връзва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Интересното при тия по-слабите рънове е че има с доста по-висока терминална скорост от този, просто зависи кога и как ще оттърве съединителя.[/quote]ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...успеха цена няма.
Коментар
-
veskol написа:ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...
Коментар
-
biser_as написа:veskol написа:ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...успеха цена няма.
Коментар
-
Поради разразилият се спор покрай гонката с Пежото и разни изводи че Дедрата не въряла Се сетих за една таблица 0-200км/ч която съм виждал тук, но не намерих сега.Та ето една другаhttp://sportscarforums.com/f13/0-200...4-a-29417.html данните на Дедрата 0-160 за 13.66сек , 0-170 за 14.88, 0-180 за 16.17 сек, за съжаление така и не съм вдигал 200 с нея но съдейки по прогресията 0-200 ще са за 19 и малко сек което за буксуващ съединител е нещо впечатляващо като време и с такъв небуксуващ би дала около 18 сек до 200км/ч.Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто
Коментар
-
да пусна дино-графиката на колата от времето когато беше внесена от Австрия, сток мотор само с тръбен колектор и чип на 1.05 бараКоригирана мощност на вала на мотора 209 коня, пик на въртящият момент 334Нм и плато почти 310НмЧипът се продава между другото.Чувствам се длъжен да поясня за невярващите че разликата от тогава и сега с новия сетъп е буквално плашеща :D
Коментар
-
Днес ме изненадаха с дино графика, оказало се е че съединителя не е буксувал на диното и жалко че не ми се обади собственика на момента, щях да му кажа да надуе бууст контролера докато не почне да изтърва съединителя :D Че сега тоя скромен резултат е на 1.4 бара холд а колата съм я мапнал до 2 бара.При 15% загуби излизат 270 коня на вал и 424Нм Недостатъкът е че не може да се задържи постоянен нагоре в оборотите момент, трудно диша мотора във високите заради 8V главата.Може да се качи още малко мощността ако се заиграят и авансите на дино, но за сега е това.Жалко че не понадухме заради съединителя, че да се мине над границата от 300 кс
Коментар
-
WhitePower написа:не е ли леко бедна колата 12.7 , 12.5 смеси , тва с кофти бензин май ще има детнации
Коментар
-
ici написа:WhitePower написа:не е ли леко бедна колата 12.7 , 12.5 смеси , тва с кофти бензин май ще има детнацииPower Under Pressure
Коментар
-
Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто [/quote] Абе,има тук в Пловдив едно Ево 10.Зор ще ти даде.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Red Storm написа:Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото простоWhitePower написа:о.к. меджу другото май на Златков на диното разлика с сондата в ауспуха и АЕМ то нямаше или 0.1 най много , а все пак тя влиза 30 -40 санитиметра на вътре , там въздух нема от къде да влезе , еле па при 4000 оборота на бустп.с. преди замерванто калибрира ли иновейта ??? щото имат дарбата да се разкалибрират
Коментар
-
зачудих се след като излезе дино-графиката, колко повече се разгръща във високите тоя мотор, но със 16 клапановата глава.Едната горивна карта е на Дедрата, другата е на моето Типо.Както се вижда, разликата във количеството гориво и съответно въздух във високите е огромна, мисля си че с една 16 клапанова глава дотичват близо още към 100 коня във високите при тия сетъпи
Коментар
-
Айй, чак на 4-та страница отишла темичката Тука от известно време се кроят едни макс пауър 400+ планове и вече е време да се почне реализирането им - конверсия към 16V А и Дядо Мраз мина и остави едни ковани JE бутала и рейсинг свещи NGK злато-паладий също така Новата 16V глава е напълно портната, с пипнати фаски на леглата и клапаните и атмосферни валове.Ще има изпускателни клапани от Инконел които се очакват скоро заедно с Н-профил рейсинг биели.Направих и един двойно усилен съединител дето да държи 600Нм
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар