Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    ясно , аз гледам жълтата и нещо все не ми се връзва
    Power Under Pressure

    Коментар


      #92
      Интересното при тия по-слабите рънове е че има с доста по-висока терминална скорост от този, просто зависи кога и как ще оттърве съединителя.[/quote]ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...
      успеха цена няма.

      Коментар


        #93
        veskol написа:
        ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...
        Колега, кой рекрод в драга е на Тенчо Тенев по-точно? Тва 227км негова терминална скорост ли е? Щот най-доброто му време е наистина 12-ка мма толкоз висока, че си е жива 13-ка и аз не помня някой от А клас да е давал терминална дори близка до 200 км/ч камо ли 227км/ч, което си е терминална за най-силните коли на драг в БГ , демек с времена в ниските 10-ки :D Инак за тва с терминалните и времената си прав принципно

        Коментар


          #94
          biser_as написа:
          veskol написа:
          ами то терминалната скорост,не е правопропорционална на времето,може с по малка терминална да дадеш по добро време,както примерно до минала година рекорда в драга беше на Тенчо Тенев с кола от А клас 227км, и 12,... а десетки времена има от преди тва...
          Колега, кой рекрод в драга е на Тенчо Тенев по-точно? Тва 227км негова терминална скорост ли е? Щот най-доброто му време е наистина 12-ка мма толкоз висока, че си е жива 13-ка и аз не помня някой от А клас да е давал терминална дори близка до 200 км/ч камо ли 227км/ч, което си е терминална за най-силните коли на драг в БГ , демек с времена в ниските 10-ки :D Инак за тва с терминалните и времената си прав принципно
          Ами колата е ситроен zx ли се води нз,точно как беше на божурище излизаше с опорна пета гума и даваше 187км терминална ,а не 227 грешката е в мен явно не съм чул петела тази сутрин:D ,,,
          успеха цена няма.

          Коментар


            #95
            Поради разразилият се спор покрай гонката с Пежото и разни изводи че Дедрата не въряла Се сетих за една таблица 0-200км/ч която съм виждал тук, но не намерих сега.Та ето една другаhttp://sportscarforums.com/f13/0-200...4-a-29417.html данните на Дедрата 0-160 за 13.66сек , 0-170 за 14.88, 0-180 за 16.17 сек, за съжаление така и не съм вдигал 200 с нея но съдейки по прогресията 0-200 ще са за 19 и малко сек което за буксуващ съединител е нещо впечатляващо като време и с такъв небуксуващ би дала около 18 сек до 200км/ч.Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #96
              да пусна дино-графиката на колата от времето когато беше внесена от Австрия, сток мотор само с тръбен колектор и чип на 1.05 бараКоригирана мощност на вала на мотора 209 коня, пик на въртящият момент 334Нм и плато почти 310НмЧипът се продава между другото.Чувствам се длъжен да поясня за невярващите че разликата от тогава и сега с новия сетъп е буквално плашеща :D
              Прикачени файлове
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #97
                Днес ме изненадаха с дино графика, оказало се е че съединителя не е буксувал на диното и жалко че не ми се обади собственика на момента, щях да му кажа да надуе бууст контролера докато не почне да изтърва съединителя :D Че сега тоя скромен резултат е на 1.4 бара холд а колата съм я мапнал до 2 бара.При 15% загуби излизат 270 коня на вал и 424Нм Недостатъкът е че не може да се задържи постоянен нагоре в оборотите момент, трудно диша мотора във високите заради 8V главата.Може да се качи още малко мощността ако се заиграят и авансите на дино, но за сега е това.Жалко че не понадухме заради съединителя, че да се мине над границата от 300 кс
                Прикачени файлове
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #98
                  не е ли леко бедна колата 12.7 , 12.5 смеси , тва с кофти бензин май ще има детнации
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #99
                    WhitePower написа:
                    не е ли леко бедна колата 12.7 , 12.5 смеси , тва с кофти бензин май ще има детнации
                    Това е което отчита сондата на диното поставена в края на ауспуха, а по думите на Келеша тя показва с 0.5 АФР повече от това което е реалната смес, понеже в края на ауспуха има леко разреждане с околният въздух.Смесите когато мапвах колата със иновейта завит след меката връзка се държаха под 12-ки
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      ici написа:
                      WhitePower написа:
                      не е ли леко бедна колата 12.7 , 12.5 смеси , тва с кофти бензин май ще има детнации
                      Това е което отчита сондата на диното поставена в края на ауспуха, а по думите на Келеша тя показва с 0.5 АФР повече от това което е реалната смес, понеже в края на ауспуха има леко разреждане с околният въздух.Смесите когато мапвах колата със иновейта завит след меката връзка се държаха под 12-ки
                      о.к. меджу другото май на Златков на диното разлика с сондата в ауспуха и АЕМ то нямаше или 0.1 най много , а все пак тя влиза 30 -40 санитиметра на вътре , там въздух нема от къде да влезе , еле па при 4000 оборота на бустп.с. преди замерванто калибрира ли иновейта ??? щото имат дарбата да се разкалибрират
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто [/quote] Абе,има тук в Пловдив едно Ево 10.Зор ще ти даде.
                        Octavia RS
                        Evo 10-служебната играчка.

                        Коментар


                          Red Storm написа:
                          Една любопитна извадка от списъка:23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто
                          Абе,има тук в Пловдив едно Ево 10.Зор ще ти даде. [/quote]ако е онова вашето, или друго от неговото ниво на тунинг там са ми ясни работите
                          WhitePower написа:
                          о.к. меджу другото май на Златков на диното разлика с сондата в ауспуха и АЕМ то нямаше или 0.1 най много , а все пак тя влиза 30 -40 санитиметра на вътре , там въздух нема от къде да влезе , еле па при 4000 оборота на бустп.с. преди замерванто калибрира ли иновейта ??? щото имат дарбата да се разкалибрират
                          ами при Келеша е така, при Златков не съм бил на дино и не знам подробности по отчитанията.Иначе Иновейта си го калибрирам
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            зачудих се след като излезе дино-графиката, колко повече се разгръща във високите тоя мотор, но със 16 клапановата глава.Едната горивна карта е на Дедрата, другата е на моето Типо.Както се вижда, разликата във количеството гориво и съответно въздух във високите е огромна, мисля си че с една 16 клапанова глава дотичват близо още към 100 коня във високите при тия сетъпи
                            Прикачени файлове
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              Айй, чак на 4-та страница отишла темичката Тука от известно време се кроят едни макс пауър 400+ планове и вече е време да се почне реализирането им - конверсия към 16V А и Дядо Мраз мина и остави едни ковани JE бутала и рейсинг свещи NGK злато-паладий също така Новата 16V глава е напълно портната, с пипнати фаски на леглата и клапаните и атмосферни валове.Ще има изпускателни клапани от Инконел които се очакват скоро заедно с Н-профил рейсинг биели.Направих и един двойно усилен съединител дето да държи 600Нм
                              Прикачени файлове
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                тия притискатели дето са къстъм как ги балансирате ????
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X