Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ето го клипчето и във вимео http://vimeo.com/13767194
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #77
      А с какъв блоу оф е колата?
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #78
        ici написа:
        WhitePower написа:
        хареса ми , само неразбрах с газя как се оправяш на 1.5 бара щото тука в софия не успяха да направят едно Гт на гас да бачна на 1.6 както си му е по книга
        с газта се оправят във Варна, сега в момента не се кара на газ но преди когато беше само чипосана на 1.2 бара със заводското турбо беше добре на газ като не броим прегорелите изп. клапани
        демек не става за повече от 0.8 газя
        Power Under Pressure

        Коментар


          #79
          На 1.2бара вървеше преди на газ ама и това е пак много, най си е добре да се кара до 0.и нещо на газ и нагоре да обръща автоматично на бензин за да смъква температурата в горивната камера че както се вижда на клипчето от онборда едни 850 градуса на входа на турбото при настъпване са факт, а на газ мисля ще са повечко което вече ще е доста рисково за изп. клапани и бутала.Блоуофа е китайче предполагам, така дойде с него колата от Австрия.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #80
            ици какви са тия градуси бе човек аз с много зор едвам вдигам 750 на изхода на турбинатаебаси колко е врела ( а къде мериш , на колектора или на даунпайпа )
            Power Under Pressure

            Коментар


              #81
              WhitePower написа:
              ици какви са тия градуси бе човек аз с много зор едвам вдигам 750 на изхода на турбинатаебаси колко е врела ( а къде мериш , на колектора или на даунпайпа )
              е, ти за това правиш ниски градуси, реалистичното измерване е в пирамидата преди входа на турбото.пък при добро финансово желание може да се сложи по една термо-сонда и на всеки рънър на колектора както при хай-тек бегачките.иначе след турбото не е пряко свързано и много ясно какво се случва в цилиндрите, едни 150 градуса е по-ниска температурата там вече.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #82
                ici написа:
                WhitePower написа:
                ици какви са тия градуси бе човек аз с много зор едвам вдигам 750 на изхода на турбинатаебаси колко е врела ( а къде мериш , на колектора или на даунпайпа )
                е, ти за това правиш ниски градуси, реалистичното измерване е в пирамидата преди входа на турбото.пък при добро финансово желание може да се сложи по една термо-сонда и на всеки рънър на колектора както при хай-тек бегачките.иначе след турбото не е пряко свързано и много ясно какво се случва в цилиндрите, едни 150 градуса е по-ниска температурата там вече.
                тожа за 150 градуса го знам , аз за това те питах куде мериш иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люман така ще е хи-хи тек но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #83
                  датчика да хвръкне има вероятност ако температурата отиде на към 1200 градуса ама тогава и мотор няма да има Като я гледам сондата на Дедрата, просто няма никакви следи от "износване" а се ползва от десетки хиляди километри още от когато си е била в чужбина.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #84
                    WhitePower написа:
                    иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люман така ще е хи-хи тек но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
                    Орлине, тия 4 широколентови сонди според мен кат ги сложиш преди турбото и нема много дълго да им се радваш на показанията :D На тия температури там, сензорите нема изкарат много И аз съм на мнението на Ици, че ЕГТ-то трябва се мери преди турбината (за да имаме най-добър ориентир ко се случва) и с читави сензори не би трябвало да има грижи с чупене на турбина :D

                    Коментар


                      #85
                      biser_as написа:
                      WhitePower написа:
                      иначе ако трябва да бъдем точни 4 широколентови с 4 ЕГТа и отивам на 24 на люман така ще е хи-хи тек но за сега така не съм я сложил преди турбото знаеш зашо , щото ако фръкне датчика по незнайни причини , си ебавам мамата на турбината
                      Орлине, тия 4 широколентови сонди според мен кат ги сложиш преди турбото и нема много дълго да им се радваш на показанията :D На тия температури там, сензорите нема изкарат много И аз съм на мнението на Ици, че ЕГТ-то трябва се мери преди турбината (за да имаме най-добър ориентир ко се случва) и с читави сензори не би трябвало да има грижи с чупене на турбина :D
                      да питам кой в БГ слага 4 ЕГТ-та , ние нема да ходим в наскари пак си имам едно на ум ,че може да литне сондата или част от нея все пак рабтим с китайски содни
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #86
                        Епизод 3 :D Колата дойде за леко оптимизиране, идеята беше да се отпуши във високите с атмосферен всм. вал от Фиат 2.0 8вТака между другото се наложи да сменя и изпускателния вал, че беше му се поизяла една от гърбиците доста сериозно.Сложих и раздвижни колела за прецизно настройване на валовете и ... колата пощуря значително :D лошото е че съединителя се предава още от първа при силен старт от място.Обявяваме го за продаване:Закс усилен притискател 228мм за 180лв и металокерамичен диск с 5 лъча и демпфери както е видно в снимките по-отпреди за 280лв.Ще се минава на двудисков. От зелената графика се вижда за какво плаване на скоростта става дума при буксуването на съединителя, съответно времето на 400м страда сериозно.
                        Прикачени файлове
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #87
                          Сега като сравних горивната карта преди и след оптимизирането с валовете последвано с мапване, са видни едни 15-тина % увеличаване на горивото във високите за да се вкарат смесите в норма.Това значи че само с един всм. вал с лифт 0.5мм повече и 20-тина градуса удължени фази се вкарват съответно и 15-тина % повече въздух - респективно мощност.Жалко само, че няма по-големи сток валове от този на 2.0 8в
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #88
                            а,с каква кутия е тази дедра питам защото аз с Т3/Т4 турбо и винтиловата глава на 1-н бар немам проблеми със съединитела,а е оригинален на валео от крома турбо 230мм,верно че моита кутия е много къса от 1,6хф и най-вероятно колата ми е доста по лека(делта хф) от дедрата...
                            успеха цена няма.

                            Коментар


                              #89
                              мене 2 те графики не ми се връзват никак дори на едната сте с 166 км на 400 метра а на другата се под 150 км на 400 метра
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #90
                                WhitePower написа:
                                мене 2 те графики не ми се връзват никак дори на едната сте с 166 км на 400 метра а на другата се под 150 км на 400 метра
                                зелената линия на скоростта виж къде се пресича със синята вертикална, която е края на 402м освен ако не се бъркаш със жълтата графика, тя е изминатия път и стойността и е долу дадена със жълтите цифри.А кутията на Дедрата е с типично дълъг диференциал за турбо, с виско-шпер.На 5-та при 3000 об/мин мисля е със 120 км/чТоя усиления Закс притискател + металокерамиката трябва да удържат 400Нм, ама явно идват повечко от мотора :DЕто я графиката с докаран червения репер в края на 402м, данните на времето и скоростта са същите като в таблицата с разликата, че в таблицата скоростта излиза закръглена на цяло число.Има и още няколко ръна, но с влошаващи се последователно времена заради увеличеното буксуване на съединителя, понеже не му стига времето да се охлади въобще.Интересното при тия по-слабите рънове е че има с доста по-висока терминална скорост от този, просто зависи кога и как ще оттърве съединителя.
                                Прикачени файлове
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X