Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Stefan Hadjov написа:
    Колега,с тази личност е излишно да се спори-загубено време.Сам виждаш че е на светлинни години от тези неща.Спори се с човек,който с познанията си може да те разбере.Случая не е такъв.
    Колега Хаджов, моля те, загуби малко от ценното си време и не отбягвай, а отговори на въпросите, които ти зададох на няколко пъти в тази тема (това с отбягването на въпросите към теб съм забелязал, че ти е любим подход в спорове противоречащи на твоите твърдения). :D Отговори ми и ме убеди как съм на светлинни години години в познанията си от теб и покажи на всички, че съм пълен ламер (само да не стане както в няколко предишни наши спорчета)

    Коментар


      #47
      Извиняваам се на колегата ИЦИ (до колкото аз лично съм причина), че темата хвана посока, различна от първоначалната и!

      Коментар


        #48
        biser_as написа:
        hf hpe написа:
        biser_as написа:
        Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
        давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не може
        Колега hf hpe, предполагам знаеш много добре причините водещи до преигнишън, знаеш добре също, че и продължителни детонации, водят до екстремно повишаване на температурата на компонентите (свещи, бутала и клапани и нагара по тях) в горивната камера, тъй че не виждам проблем тези прегряти свещи да са причина за преигнишън. Не си ли съгласен с такова развитие на нещата?
        точно за това става дума, детонации - преигнишън - много висока температура и наченки на стапяне по буталата.Факт е че нещата са стартирали поради сериозните детонации понеже видях и чух тогава колата.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #49
          ici написа:
          biser_as написа:
          hf hpe написа:
          biser_as написа:
          Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
          давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не може
          Колега hf hpe, предполагам знаеш много добре причините водещи до преигнишън, знаеш добре също, че и продължителни детонации, водят до екстремно повишаване на температурата на компонентите (свещи, бутала и клапани и нагара по тях) в горивната камера, тъй че не виждам проблем тези прегряти свещи да са причина за преигнишън. Не си ли съгласен с такова развитие на нещата?
          точно за това става дума, детонации - преигнишън - много висока температура и наченки на стапяне по буталата.Факт е че нещата са стартирали поради сериозните детонации понеже видях и чух тогава колата.
          Сега за да сме достатъчно точни и изчерпателни в описанието на това явление е редно да се кажат причините за получаване на детонация.А те са:прекалено голямо предварение на запалване/аванса/,прекалено голяма степен на компресия в горивната камера,неподходящо гориво по октаново число за дадения двигател.При наличие на една или всички от тези предпоставки се появява детонационото изгаряне на горивната смес в горивната камера,придрижено с неконтрилируемо нарастване на температурата.Тогава е възможно да се появи преигнишън/предварително запалване на горивната смес т.е. преди искрата на свеща/.Но с наличие на преигнишън или без него,щом има детонационо горене настъпва разрушаване на бутало,сегменти,клапани и всичко възможно в горивната камера.Разбира се при по продължителна експлоатация в такъв режим на работа на двигателя.

          Коментар


            #50
            Stefan Hadjov написа:
            Сега за да сме достатъчно точни и изчерпателни в описанието на това явление е редно да се кажат причините за получаване на детонация.А те са:прекалено голямо предварение на запалване/аванса/,прекалено голяма степен на компресия в горивната камера,неподходящо гориво по октаново число за дадения двигател.При наличие на една или всички от тези предпоставки се появява детонационото изгаряне на горивната смес в горивната камера,придрижено с неконтрилируемо нарастване на температурата.Тогава е възможно да се появи преигнишън/предварително запалване на горивната смес т.е. преди искрата на свеща/.Но с наличие на преигнишън или без него,щом има детонационо горене настъпва разрушаване на бутало,сегменти,клапани и всичко възможно в горивната камера.Разбира се при по продължителна експлоатация в такъв режим на работа на двигателя.
            Колега Хаджов, ти хубаво ни разясни твоите разбирания, мма може ли понеже преди 2 страници ме обвини, че съм много незапознат и пълен лаик, тта сега да ми кажеш как тогава ми разясни много авторитетно на мен и на колегата hf hpe, че от преигнишън се получавали детонации, пък сега се оказа, че детонациите се причиняват от друго? :D Също в сегашното разяснение казваш, че като следствие от детонациите може да има преигнишън, а пък преди твърдеше, че от преигнишъна се получавали детонации?Кое последно е вярното и в кое аз бърках, че да ми стане кристално ясно? :D Между другото така като чета мнението ти, май нещо много не отдаваш значение и внимание на преигнишъна (има го-нема го, май не е много важно за целоста на мотора ни), мма аз като пълен лаик знам, че преигнишъна има много по-катастрофални последици за двигателя или бъркам пак?

            Коментар


              #51
              ето и викито какво е казалаи стига сте спорили Pre-ignitionPre-ignition (or preignition) in a spark-ignition engine is a technically different phenomenon from engine knocking, and describes the event wherein the air/fuel mixture in the cylinder ignites before the spark plug fires. Pre-ignition is initiated by an ignition source other than the spark, such as hot spots in the combustion chamber, a spark plug that runs too hot for the application, or carbonaceous deposits in the combustion chamber heated to incandescence by previous engine combustion events.The phenomenon is also referred to as after-run, or run-on when it causes the engine to carry on running after the ignition is shut off, or sometimes dieseling. This effect is more readily achieved on carbureted gasoline engines, as the fuel supply to the carburetor is typically regulated by a passive mechanical float valve and fuel delivery can feasibly continue until fuel line pressure has been relieved, provided the fuel can be somehow drawn past the throttle plate. The occurrence is rare in modern engines with throttle-body or electronic fuel injection, as the injectors will not be permitted to continue delivering fuel after the engine is shut off, and any occurrence may indicate the presence of a leaking (failed) injector.[3]In the case of highly supercharged or high compression multi-cylinder engines particularly ones that use methanol (or other fuels prone to preignition) preignition can quickly melt or burn pistons since the power generated by other still functioning pistons will force the overheated ones along no matter how early the mix preignites. Many engines have suffered such failure where improper fuel delivery is present. Often one injector may clog while the others carry on normally allowing mild detonation in one cylinder that leads to serious detonation, then preignition.[4]Preignition and engine knock both sharply increase combustion chamber temperatures. Consequently, either effect increases the likelihood of the other effect occurring, and both can produce similar effects from the operator’s perspective, such as rough engine operation or loss of performance due to operational intervention by a powertrain-management computer. For reasons like these, a person not familiarized with the distinction might describe one by the name of the other. Given proper combustion chamber design, preignition can generally be eliminated by proper spark plug selection, proper fuel/air mixture adjustment, and periodic cleaning of the combustion chambers.[1]
              Power Under Pressure

              Коментар


                #52
                Нищо ново под слънцето.Отдавна известни неща.

                Коментар


                  #53
                  WhitePower написа:
                  ето и викито какво е казалаи стига сте спорили
                  Орлине, спора е най-вече поради много голямото самочувствие демонстрирано постоянно от колегата Хаджов,което и в този случай излиза, че не е подплатено с особени знания (което хич не му пречи да дава оценка зазнанията на останалите), както и заради пълното неуважение, което показва към знанията на другите потребители на форума.

                  Коментар


                    #54
                    WhitePower написа:
                    In the case of highly supercharged or high compression multi-cylinder engines particularly ones that use methanol (or other fuels prone to preignition) preignition can quickly melt or burn pistons since the power generated by other still functioning pistons will force the overheated ones along no matter how early the mix preignites. Many engines have suffered such failure where improper fuel delivery is present. Often one injector may clog while the others carry on normally allowing mild detonation in one cylinder that leads to serious detonation, then preignition.[4]Preignition and engine knock both sharply increase combustion chamber temperatures.[1]
                    Ето за това си говорехме
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #55
                      Stefan Hadjov написа:
                      Нищо ново под слънцето.Отдавна известни неща.
                      Е като няма нищо ново за теб, как ще обясниш твърденията си отпреди 2 страници, че детонациите се получавали от преигнишън?В това дето Орлин е paste-нал и ти казваш, че ти е отдавна известно, има следното изречение: Often one injector may clog while the others carry on normally allowing mild detonation in one cylinder that leads to serious detonation, then preignition. :D А и какво ще кажеш за следното случващо се понякога в горивната камера : detonation induced pre-ignition? Ако за пръв път го чуваш, разрови се в твоите литератури и източници на информация и пак ми кажи, че преди 2 страници беше прав, в квалификациите си към мен :D

                      Коментар


                        #56
                        Аз на твои постове никога няма да отговарям повече,защото си изключително некоректен в представяне и цитиране на мои изказвания.Освен това си много заядлив и по всякакъв повод търсиш начин да се заядеш с някой който те дразнел с нещо си.

                        Коментар


                          #57
                          Е как да отговаряш на въпроси и постове, като отговора на тях ще противоречи на твоите изказвания и ще се окаже, че не знанията на другите (определени от теб, че са на светлинни години от твоите) са недостатъчни, а самия тиимаш пропуски в своите знания. :D За това дали съм заядлив и некоректен, точно ти пък имаш най-малко право да говориш Ако не си съгласен с това, ти препоръчвам спокойно да си прочетеш твоите мнения назад в темата и пак да прецениш дали ти самия си коректен и дали ти е чуждо заяждането с другите.

                          Коментар


                            #58
                            http://www.streetrodstuff.com/Articl.../Detonation/В тази статия, според моето лаишко мнение :D , добре е обяснено всичко свързано с детонациите и преигнишъна.За съжаление е на англииски език, но на който му е интересно, предполагам ще успее да си го преведе и да го разбере.

                            Коментар


                              #59
                              спираме до тук , ралтата е ясна , просто ми се случва за пръв път някой да използва този термин и не ми стана ясно какво точно искаше да каже ама то прерасна в една сага мисля че е добре да се почисти малко темата ама те модераторите си знат какво да правят ( да не ме обвинят пак че съм се правил на модератор в сянка)
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #60
                                WhitePower написа:
                                спираме до тук , ралтата е ясна , просто ми се случва за пръв път някой да използва този термин и не ми стана ясно какво точно искаше да каже ама то прерасна в една сага мисля че е добре да се почисти малко темата ама те модераторите си знат какво да правят ( да не ме обвинят пак че съм се правил на модератор в сянка)
                                Знам само че кога двама си ги мерят не си бутаи там дупето,не е лошо колегите да спрат пък ние сами можем да преценим на кои му е по голям от написаното

                                Коментар

                                Working...
                                X