Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
    Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното. Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели Помисли хубаво над това :D

    Коментар


      #32
      biser_as написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
      Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното. Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели Помисли хубаво над това :D
      Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.

      Коментар


        #33
        Stefan Hadjov написа:
        biser_as написа:
        Stefan Hadjov написа:
        Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
        Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното. Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели Помисли хубаво над това :D
        Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.
        И кое от това дето твърдя не е вярно? :D И може ли някак да ни разясниш на мен и на другите колеги, какво предствляват детонациите при бензиновите двигатели, какво ги предизвиква и какви са последствията от тях и какво е преигнишъна и причините за появата му, както и последствията от него? Има ли също връзка между двете и каква е по-точно? Ще е много полезно за всички нас заблудените и неразбиращи, да видим къде бъркаме :D П.П. Сега очаквам, че най-вероятния ти отговор ще е: Няма какво да обяснявам на хора дето са под нивото ми и най-добре е да приемем твърденията ти за 100% истина и т.н. в тоз дух и нищо конкретно, нали? :D

        Коментар


          #34
          biser_as написа:
          Stefan Hadjov написа:
          biser_as написа:
          Stefan Hadjov написа:
          Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.
          Единственото, в което съм сигурен е, че за пореден път имаш самочувствието за много знаещ, но и в този случай, мойто лично мнение за знанията ти е точно обратното. Бъркаш явленията детонация и преигнишън в смисъла в които се ползват при бензинови двигатели Помисли хубаво над това :D
          Твое право е да имаш лично мнение.Това ни най малко не ме засяга и още по малко,че това което твърдиш е верно.
          И кое от това дето твърдя не е вярно? :D И може ли някак да ни разясниш на мен и на другите колеги, какво предствляват детонациите при бензиновите двигатели, какво ги предизвиква и какви са последствията от тях и какво е преигнишъна и причините за появата му, както и последствията от него? Има ли също връзка между двете и каква е по-точно? Ще е много полезно за всички нас заблудените и неразбиращи, да видим къде бъркаме :D П.П. Сега очаквам, че най-вероятния ти отговор ще е: Няма какво да обяснявам на хора дето са под нивото ми и най-добре е да приемем твърденията ти за 100% истина и т.н. в тоз дух и нищо конкретно, нали? :D
          Не,няма да ти отговоря по този начин,защото аз никога така не отговарям.Просто повече обяснения няма да ти давам.За това има книжки,учебници,литература,интернет и т.н.В случая,все едно не съм ти прочел последния пост.

          Коментар


            #35
            Е как да ми даваш повече обяснения, като най-вероятно така ще се овъртолиш и накрая ще излезе,че ти май имаш нужда да почетеш повечко А щеше да е хубаво да ми отговориш на въпросите (все пак ти си чел и знаеш много повече от всички) и да ме изкараш от заблудата, в която явно живея, тта да знам какво е тва нещо детонация и какво е преигнишън при бензиновите мотори. :D

            Коментар


              #36
              ебаси таман исках да ми разлакувате какво се има в предвид преингнишън щото аз разбирам само то предварения и бедни смеси и детонации
              Power Under Pressure

              Коментар


                #37
                не не и на мен ми стана интересно .. продължаваите да разказвате
                Целта е една,скороста е различна - HGT !

                Коментар


                  #38
                  WhitePower написа:
                  ебаси таман исках да ми разлакувате какво се има в предвид преингнишън щото аз разбирам само то предварения и бедни смеси и детонации
                  Ами най-добрия ти вариант според мен да получиш правилно тълкование или отговор на твоя въпрос, е той да е от колегата Хаджов-все пак той е единствения, който е чел много и всякаква литература и има почти безгранични знания относно бензиновите двигатели. :D И понеже ще помислиш, че те пързалям нещо, много лесно ще те убедя, че тва е твоя човек. Говоря ти за колега с едни от най-иновативните твърдения в съвременното автомобилостроене, а именно:1. Широколентовата ламбда сонда няма никакво приложение при бензиновите двигатели-един вид, тя е измислена за да се взимат безсмисленно парите на хората и информацията, която дава е напълно излишна и безполезна. А при тунинг пък няма никакво приложение.2. Бензиновите двигатели работят при ламбда=1 (демек смес 14,7:1) в целия си работен диапазон и без значение от натоварването.3. Стабилизиращата щанга е сложена в автомобилите за да ги направи по-нестабилни и да развали возията на пътниците, дори действието и е дестабилизиращо върху автомобила и премахването на този конструктивен ’дефект’ е нещо, което всеки трябва да направи или поне да опита (най-вече за да не се вътри за биалетки). 4.Шаси динамометъра (дино-то) е супер неточна и безмисленна машина, която всеки може да си манипулира и да си показва каквито си реши цифрички. Нищо полезно като информация не може да се получи от нея.Сигурно има и още такива ’симпатични’ теории ако се позамисля, но смятам, че и тия ще са ти достатъчни за да те убедят откого най-вече трябва да черпиш знания и да му вярваш безгранично.Щеше да е хубаво да чуем отговори на въпросите ми към него, но аз лично не вярвам тва да стане и ще си живеем неуки и занапред. :D

                  Коментар


                    #39
                    Ей, голямо осиране на темата на човека. Хубаво е модераторите да я разчистят малко - да преместят последните постове в нова тема в техническия раздел, примерно, пък там да се спори.
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      #40
                      даммммчетене се учи в 1 класда разбереш прочетеното обаче явно е трудноИци е написал: Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите...Наистина изречение написано без много правопис/да не се разбира като упрек, и аз пиша понякога така/, но поради тази причина и малко неразбрано.От написаното аз си правя извода, че по-ранното запалване е следствие на повишеното налягане предизвикано от детонации.Което и според моите познания е грешно.

                      Коментар


                        #41
                        Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно

                        Коментар


                          #42
                          biser_as написа:
                          Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
                          давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не може

                          Коментар


                            #43
                            hf hpe написа:
                            biser_as написа:
                            Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
                            давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не може
                            Колега,с тази личност е излишно да се спори-загубено време.Сам виждаш че е на светлинни години от тези неща.Спори се с човек,който с познанията си може да те разбере.Случая не е такъв.

                            Коментар


                              #44
                              може ли аз да кажа какво съм разбрал преингнишън - както казвате се получава от :бедна смес + високо предварение , и голямо налягане в цилиндъра - водят до вторични детонации който чупят буталото ако на това викат пре-ингнишън кажете
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                hf hpe написа:
                                biser_as написа:
                                Колега hf hpe, извинявай, може и да не съм разбрал с кое точно в поста на ici не си съгласен и какво си имал в предвид, просто коментирах, че написаното от теб "преигнишън не може да се получи от детонации" (погледнато само по себе си) според моите познания е грешно
                                давай тогава убеди ме, че преигнишън може да се получи от детонациязащото според мен не може
                                Колега hf hpe, предполагам знаеш много добре причините водещи до преигнишън, знаеш добре също, че и продължителни детонации, водят до екстремно повишаване на температурата на компонентите (свещи, бутала и клапани и нагара по тях) в горивната камера, тъй че не виждам проблем тези прегряти свещи да са причина за преигнишън. Не си ли съгласен с такова развитие на нещата?

                                Коментар

                                Working...
                                X