Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
    преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварение
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      Евалата ICI
      Kaрам разумно...от време на време.

      Коментар


        #18
        ninjata написа:
        Евалата ICI
        Бог си !

        Коментар


          #19
          благодаря колеги :D
          WhitePower написа:
          ici написа:
          Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
          преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварение
          за съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #20
            Колега да не развалихте някой Лансер за тая Дедра бре Шегувам се Успех!
            FIAT Bravo Club Plovdiv
            Con Asistencia di Veloce

            Коментар


              #21
              ici написа:
              благодаря колеги :D
              WhitePower написа:
              ici написа:
              Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
              преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварение
              за съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.
              Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонация

              Коментар


                #22
                hf hpe написа:
                ici написа:
                благодаря колеги :D
                WhitePower написа:
                ici написа:
                Колата е страдала от зверски детонации и преигнишън, имала е късмет че се е разминала със стапянето на буталата.Както се вижда тъкмо са били почнали да се поразтапят при горния пояс.Отделно при разглабянето се видя проблема с повлеклия среден основен лагер и замазания колянов вал, това най-вероятно е повлияно от поизносените срени лагери на баланс валовете понеже те се мажат директно от маслото на средния основен и така там се е получил пад на налягане и повличането е факт.Последва смяната с друг хубав колянов вал и премахването и затапването на мазането на баланс валовете което дава с около един бар по-високо налягане в маслените магистрали.
                преингнитшън ще рече ниско предварение или високо щото пукотевици повечето лучай са от много голямно предварение
                за съжаление не можах да прочета чипа с който беше дошла колата, при всяко четене с програматора се получаваше различен бин.Преигнишън в смисъл доста по-ранно запалване причинено от повишеното налягане предизвикано от детонациите и последващото стръмно покачване на температурата в цилиндъра от много по-ранния пик на налягането в цилиндъра.Малко двусмислено и е като лавинообразна верижна реакция и от това се топят буталата.
                Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонация
                Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  hf hpe написа:
                  Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонация
                  Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
                  Май и двамата говорите за едно и също - hf hpe казва че ранно запалване не може да се получи от детонации - т.е. може би има в пред вид обратното, което всъщност е вярното - това което казва Стефан.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #24
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #25
                      Tqnkata написа:
                      Колега да не развалихте някой Лансер за тая Дедра бре Шегувам се Успех!
                      Ами може и така да се каже - от мотора на Лансера не остана много оригинално "желязо", просто му измъкнах всичко що е сток Така става като дойде Дядо Мраз с големия чувал с подаръците http://www.youtube.com/watch?v=j30K7...layer_embedded
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        #26
                        [quote="hf hpe"]
                        ici написа:
                        Ици нещо си се объркалпреигнишън не може да се получи от детонация
                        Колега или нещо си объркал в словореда на този ти пост или според мен си в голяма грешка.

                        Коментар


                          #27
                          [quote="Stefan Hadjov"]
                          hf hpe написа:
                          Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
                          Колега Хаджов, за пореден път си в заблуда, за някой явления случващи се в ДВГ-тата :D От преигнишън можеш да получиш много ’чаровни’ дупки в буталата, нищо друго интересно не се получава

                          Коментар


                            #28
                            [quote="biser_as"]
                            Stefan Hadjov написа:
                            hf hpe написа:
                            Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
                            Колега Хаджов, за пореден път си в заблуда, за някой явления случващи се в ДВГ-тата :D От преигнишън можеш да получиш много ’чаровни’ дупки в буталата, нищо друго интересно не се получава
                            Недей да се впускаш в спорове след като не си достатъчно запознат с тези неща.От преигнишен първо ще получиш детонационен режим на работа в двигателя и ако ти си водача и не обърнеш внимание или не знаеш какво е това,тогава може да последват "чаровните"последствия.

                            Коментар


                              #29
                              [quote="Stefan Hadjov"]
                              biser_as написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              hf hpe написа:
                              Май че ти си се объркал-детонация се получава от преигнишън.
                              Колега Хаджов, за пореден път си в заблуда, за някой явления случващи се в ДВГ-тата :D От преигнишън можеш да получиш много ’чаровни’ дупки в буталата, нищо друго интересно не се получава
                              Недей да се впускаш в спорове след като не си достатъчно запознат с тези неща.От преигнишен първо ще получиш детонационен режим на работа в двигателя и ако ти си водача и не обърнеш внимание или не знаеш какво е това,тогава може да последват "чаровните"последствия.
                              Аз в спорове мога да си се впускам, колкото си искам, а дали съм подготвен едва ли точно ти можеш да прецениш :D Не е лошо ти първо да се информираш хубаво, под преигнишън и детонация при бензинови двигатели какво се има в предвид, кога точно се получават, какви са последствията от едното и от другото, дали са 2 различни неща и появата на кое от тях може да предизвика появата на другото

                              Коментар


                                #30
                                Може да си сигурен,че доста по добре от тебе съм информиран.

                                Коментар

                                Working...
                                X