Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

evo Dedra

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ICI как мислиш 230ммвото валео дали ще одържи 2.0 16вт до към 1.5 буст със стоковото Т3 турбо или ще бера ядове ?
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      S.W.A.T. написа:
      ICI как мислиш 230ммвото валео дали ще одържи 2.0 16вт до към 1.5 буст със стоковото Т3 турбо или ще бера ядове ?
      Ти па отде се сдоби с такоз нящу Е вече препатка в правилната посока По въпроса ти,когато си сложих мотора го затворих с нов съединител Валео и то на натискане,не на дърпане.Само около два месеца вървя на заводското налягане от 0,8 бара и след това преминах на 1,5 бара.Докато я разглобихме за слагане на трансмисията 4х4 и керамичния диск с обратния съединител не съм имал никакви ядове с нормалния съединител.Имам с него около 10 000км
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        На някой да му се намира тръбата от даунпайпа до меката връзка за 8 клапанов че само това ми липства от пъзела? А еднакви ли са с на 16 кл? Чудя се дали да я правя или да търся оргиналдъ.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          има едни немски марки искат да си играят :D и при мен ще е на натиск съединителя... с дистрибуторното запалване Какво ще кажете... АЕМ или Innovate... Kъм коя марка за широколентова да се насоча
          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
          '97 Coupe 16VT 262WHP+

          Коментар


            S.W.A.T. написа:
            има едни немски марки искат да си играят :D и при мен ще е на натиск съединителя... с дистрибуторното запалване Какво ще кажете... АЕМ или Innovate... Kъм коя марка за широколентова да се насоча
            Innovate MTX-L
            Joro написа:
            На някой да му се намира тръбата от даунпайпа до меката връзка за 8 клапанов че само това ми липства от пъзела? А еднакви ли са с на 16 кл? Чудя се дали да я правя или да търся оргиналдъ.
            пиши ЛС в Ланчиа форума на binobambino, той има
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              ici написа:
              S.W.A.T. написа:
              има едни немски марки искат да си играят :D и при мен ще е на натиск съединителя... с дистрибуторното запалване Какво ще кажете... АЕМ или Innovate... Kъм коя марка за широколентова да се насоча
              Innovate MTX-L
              Joro написа:
              На някой да му се намира тръбата от даунпайпа до меката връзка за 8 клапанов че само това ми липства от пъзела? А еднакви ли са с на 16 кл? Чудя се дали да я правя или да търся оргиналдъ.
              пиши ЛС в Ланчиа форума на binobambino, той има
              моя иновейт LC-1 пристигна преди дни вече го монтирах и първите впечатления са добри
              uno turbo 1.3 i.e' 86
              renault 19 1.8 16v
              uaz 469 4.0 turbo
              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
              trabant 601 69'

              Коментар


                Тука местния тунинг шоп вика иновейтите много горели, не знам какво има в предвид и ми каза, че в сряда ще има АЕМ и май ще е такава...
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  S.W.A.T. написа:
                  Тука местния тунинг шоп вика иновейтите много горели, не знам какво има в предвид и ми каза, че в сряда ще има АЕМ и май ще е такава...
                  Три имам, на 3 различни коли, досега за година и 7-8 месеца не съм имал ядове......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    ФЕРАРИСТ написа:
                    S.W.A.T. написа:
                    Тука местния тунинг шоп вика иновейтите много горели, не знам какво има в предвид и ми каза, че в сряда ще има АЕМ и май ще е такава...
                    Три имам, на 3 различни коли, досега за година и 7-8 месеца не съм имал ядове......
                    Стабиляга си , признавам Хората за една се стискат, камо ли 3 ..
                    Турбо..... Фиат Турбо.....


                    http://img146.imageshack.us/img146/3713/podpisfiat.jpg

                    Коментар


                      Те сондите и на иновейта и на АЕМ са едни и същи на бош .сондата ако е монтирана както трябва в горната част на трабата или максимално в нея част не задържа големи капки конденз и сутрин като се пали ако се чака да светне диода без да прекъсне това означава че се е подгряла и ако е мокра се е изсушила, а и днес я свързах с компа има добра програма и запис на логове.http://vbox7.com/play:30d95032.но и АЕМ-а си е достатачно доказан ,но пък иновейта си имат турботаймер техен комбиниран с АФР и волтаж.както и два аналогови изхода за широколентова и теснолентова.Аналогов изход един (жълто)е 1.1V = 14 AFR и 0,1 V = 15 AFR. Това е симулирана теснолентовсигнал. Аналогов изход две (кафяв) е настроена като 0 V = 7,35 AFR и 5V =22.39 AFR.
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        x_X_x написа:
                        Стабиляга си , признавам Хората за една се стискат, камо ли 3 ..
                        Мое пътя да не гледам, но АФР и налягане на маслото винаги трябва да виждам.......
                        bebito^^^ написа:
                        Те сондите и на иновейта и на АЕМ са едни и същи на бош .
                        По мое мнение не са......куплунзите са различни......чесно казано на АЕМ не съм виждал контролерите какви им са, но ми попадна сензор с различна букса......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Аз не съм писал,че купунгите са същите а ,че сондите са същите ето на АЕМ сондата си е същата куплунга е сменен според нуждите, и както се вижда и двете ползват една и съща сонда въпроса е кой има по добър контролер и повече екстри!ето на АЕМ контролера,не се виждат кабелите за логовете ин и оуткакто и чете в по тесни граници/ Reads Gasoline AFR values from 8.5 to 18:1 AFR/ по горе съм писал двата порта на инновейта.и като му броя и кабелите е с един порт срещу двата на иновейта
                          uno turbo 1.3 i.e' 86
                          renault 19 1.8 16v
                          uaz 469 4.0 turbo
                          renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                          trabant 601 69'

                          Коментар


                            Не мисля да излитам, идеята е да видя ако нещата станат сложни преди да виждам през буталото маслото в картера Мисля, че ще ми върши работа :]
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              S.W.A.T. написа:
                              Не мисля да излитам, идеята е да видя ако нещата станат сложни преди да виждам през буталото маслото в картера Мисля, че ще ми върши работа :]
                              в такъв случай си вземи само сондата и контролера и китайски уред,той уреда си показва това което му каже сондтата(е няма да е толквоа ефектен но си показва) а и винаги може да боднеш компа към кабела за портовете който ти седи така и така вътре ,
                              uno turbo 1.3 i.e' 86
                              renault 19 1.8 16v
                              uaz 469 4.0 turbo
                              renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                              trabant 601 69'

                              Коментар


                                bebito^^^ написа:
                                S.W.A.T. написа:
                                Не мисля да излитам, идеята е да видя ако нещата станат сложни преди да виждам през буталото маслото в картера Мисля, че ще ми върши работа :]
                                в такъв случай си вземи само сондата и контролера и китайски уред,той уреда си показва това което му каже сондтата(е няма да е толквоа ефектен но си показва) а и винаги може да боднеш компа към кабела за портовете който ти седи така и така вътре ,
                                няма смисъл да взема сонда и контролер LC-1 само, при положение че на същата цена вече има контролер и уред в едно - последният модел на Иновейт МТХ-Л
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X