Айде, буталата пак са навън.Днес се оказа че трябва да се коригира клиренса бутало-глава, та буталата ще преминат лека механична доработка на короната, после малко измервания и сметки за да видя какво е положението със степента на сгъстяване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
evo Dedra
Collapse
X
-
Takaa, долнището вече е готово.Сегментите бяха гапнати на желаните стойности на ключовете, короните на буталата бяха коригирани за желания клиренс спрямо главата, прелях ръбовете и всичко е в готовност за затваряне с главата. Работен клиренс клапани - бутала, бол ( 5мм и 3.5мм) :D Степен на сгъстяване 8.7:1 при гарнитура 1.1мм, идеално за перформанс ежедневка, ще е с подобрена икономичност в офбууст режимите :D Следват преправянки за термостата, жилото на газта и тубо-пътя към дросела ... и още други дреболии.Окачването е Hormann пружини и Кони червено.
Коментар
-
Дали може малко да се намеся в темата и да помоля да ме светнете от къде да търся да напазарувам малко окачване :D ? Ще са ми необходими и на мен едни пружини и едни амортисьори и ако споделите от къде купувате .. ще съм благодаренFiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
porosenoq написа:Дали може малко да се намеся в темата и да помоля да ме светнете от къде да търся да напазарувам малко окачване :D ? Ще са ми необходими и на мен едни пружини и едни амортисьори и ако споделите от къде купувате .. ще съм благодарен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар