Колеги няколко дни си нямах работа и реших да си полирам капака на двигателя и за около 8 часа търкане с 5 вида шкурки вижте както се получи.Моля Ви кажете си мненията .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полиране на капак
Collapse
X
-
PaUnOff написа:Лак или някакво покритие не си му слагал нали? Айде да те помоля да снимаш капака след няколко седмици да видим дали е останал лъскав, или е потамнял алуминия (окислил се е)Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
PaUnOff написа:Лак или някакво покритие не си му слагал нали? Айде да те помоля да снимаш капака след няколко седмици да видим дали е останал лъскав, или е потамнял алуминия (окислил се е)Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
BMW E46 2.0i 150 HP
Коментар
-
shikito написа:Можеш ли да кажеп, какви шкурки (какъв абразив) по точно си използвал да хвана и аз да се позанимавам..Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
BMW E46 2.0i 150 HP
Коментар
-
Tqnkata написа:колега при мен не се получи чак толкова добре.Все пак не е като преди де личи си,че освежовано....Може би е защото ползвах само 2 вида шкурки просто нямах повече под ръка или пък защото на 1.6 колекторите са грапави,а не е гладък метал като при тебFiat Brava 1.8 ELX 113 HP
BMW E46 2.0i 150 HP
Коментар
-
g.paskov написа:Tqnkata написа:колега при мен не се получи чак толкова добре.Все пак не е като преди де личи си,че освежовано....Може би е защото ползвах само 2 вида шкурки просто нямах повече под ръка или пък защото на 1.6 колекторите са грапави,а не е гладък метал като при тебFIAT Bravo Club Plovdiv
Con Asistencia di Veloce
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар