Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Полиране на капак

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Полиране на капак

    Колеги няколко дни си нямах работа и реших да си полирам капака на двигателя и за около 8 часа търкане с 5 вида шкурки вижте както се получи.Моля Ви кажете си мненията .
    Прикачени файлове
    Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
    BMW E46 2.0i 150 HP

    #2
    Лак или някакво покритие не си му слагал нали? Айде да те помоля да снимаш капака след няколко седмици да видим дали е останал лъскав, или е потамнял алуминия (окислил се е)
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    Коментар


      #3
      много яко изглежда
      ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
      Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
      Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

      Коментар


        #4
        Браво, колега съпер си много е готино.
        http://www.youtube.com/watch?v=xooUGFGwCl8

        Коментар


          #5
          Можеш ли да кажеп, какви шкурки (какъв абразив) по точно си използвал да хвана и аз да се позанимавам..
          Продавам трабант с цвят бананова кора с лек удар от валяк... Ако ви няма мога да ви го пусна под вратата... :D

          Коментар


            #6
            PaUnOff написа:
            Лак или някакво покритие не си му слагал нали? Айде да те помоля да снимаш капака след няколко седмици да видим дали е останал лъскав, или е потамнял алуминия (окислил се е)
            маи ще има нужда от нещо което го запази в времето,има лакове специално за цветни метали....
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #7
              PaUnOff написа:
              Лак или някакво покритие не си му слагал нали? Айде да те помоля да снимаш капака след няколко седмици да видим дали е останал лъскав, или е потамнял алуминия (окислил се е)
              Нищи не съм го слагал само го минах с много шкурки и като стигнах до 2500 вече беше в това състояние ще ти кача още една снимка че тая не е много добра ето колега само ми напомни да ти го снимам пак но казват че няма да му стане нищо
              Прикачени файлове
              Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
              BMW E46 2.0i 150 HP

              Коментар


                #8
                shikito написа:
                Можеш ли да кажеп, какви шкурки (какъв абразив) по точно си използвал да хвана и аз да се позанимавам..
                1 с пила за да се махнат дупките 2 Р1203 Р2404 Р600 или нещо такова5 Р800 водно6 Р2000 водно7 Р2500 водно8 полираща паста и вълнен парцали остана 9 2 дена работа приблизително УСПЕХ на всички и искам снимки да видя какво се е получило при вас.
                Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                BMW E46 2.0i 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Колеги ся обмисля колектора ся само с 120 си минат но утре имам имен ден и други ден може да Ви покажа и тях
                  Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                  BMW E46 2.0i 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    колега при мен не се получи чак толкова добре.Все пак не е като преди де личи си,че освежовано....Може би е защото ползвах само 2 вида шкурки просто нямах повече под ръка или пък защото на 1.6 колекторите са грапави,а не е гладък метал като при теб
                    Прикачени файлове
                    FIAT Bravo Club Plovdiv
                    Con Asistencia di Veloce

                    Коментар


                      #11
                      Tqnkata написа:
                      колега при мен не се получи чак толкова добре.Все пак не е като преди де личи си,че освежовано....Може би е защото ползвах само 2 вида шкурки просто нямах повече под ръка или пък защото на 1.6 колекторите са грапави,а не е гладък метал като при теб
                      Колега и при мен не беше яко търкане и това е става много яко в неделя може да мина на събирането в пловдив да ти го покажа
                      Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                      BMW E46 2.0i 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        g.paskov написа:
                        Tqnkata написа:
                        колега при мен не се получи чак толкова добре.Все пак не е като преди де личи си,че освежовано....Може би е защото ползвах само 2 вида шкурки просто нямах повече под ръка или пък защото на 1.6 колекторите са грапави,а не е гладък метал като при теб
                        Колега и при мен не беше яко търкане и това е става много яко в неделя може да мина на събирането в пловдив да ти го покажа
                        заповядай!
                        FIAT Bravo Club Plovdiv
                        Con Asistencia di Veloce

                        Коментар

                        Working...
                        X