Уважаеми колеги,Нека някой, който е компетентен да напише разликите и приликите между Бензиновите и Дизеловите Турбо компресори!Мисля, че темата ще е полезна и ще отговори на много въпроси, от рода на: Става ли безниново турбо на дизелова кола, какво се преправя и т.н.?Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлика м/у Бензиново/Дизелово Turbo
Collapse
X
-
-
Ами аз знам само че при бензиновите автомобили има вариянт да се намали турбо лага (времето което е нужно на турбината да се развърти) чрез анти-лаг докато при дизелите това няма как да стане щото нафтата не се възпланява като бензина ами се подгрява,следователно няма какво да впръсква гориво за да подържа турбото постоянно в обороти аз така си го обяснявам.Ако греша моля поправете ме :Dleave something of the happiness you bring
Коментар
-
бензиново турбо на дизелова кола може да се кара - теоретично сега вече модерните дизелови турбини са с променлива геометрия или така наречените VGT турбочрджърипоради променливата геометрия дизелите почти нямат лаг и турбината поддържа едно и също налягане в по голям диапазон на оборотипримерно от 1200 то 3500защо не може на бензинови двигатели да се ползват стандартни турбини с променлива геомертия - защото температурата на горене на бензина и на дизела са различни и ще прегорят перките много бързо , въпреки че порше вече са започнали да използват такива турбини за бензинови мотори иначе бенинови турбини вече е ясноPower Under Pressure
Коментар
-
veskol написа:Ако ти отговаря,турбината на фланец ,А/R-ве,на кубатура на двг.и т.н,слагаи я нека е от дизел,аз лично съм видял турбо ккк 16 ли беше 24 ли беше няма значение от голф 2-1,6 тд на друг бензинов голф и колата си беше ок мн. време...а и още доста такива случаи има...Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:veskol написа:Ако ти отговаря,турбината на фланец ,А/R-ве,на кубатура на двг.и т.н,слагаи я нека е от дизел,аз лично съм видял турбо ккк 16 ли беше 24 ли беше няма значение от голф 2-1,6 тд на друг бензинов голф и колата си беше ок мн. време...а и още доста такива случаи има...успеха цена няма.
Коментар
-
Може да се заменят, стига да не са здали багажа ( ’ма то тогава къде ли е смисъла) С променлива геометрия има и за бензинови мотори, и като цяло е да поддържат по-добра характеристика в по-широк диапазон. Масово ОЕМ се слагат под-размерни турбо/комп. за да се намали до минимум темата с лага, което пък води до неефективност в високите обороти, и за това са се напънали да направят тия с променливата геометрия (’щот те са си измислени преди мноого години) В общи линии дават проблеми (именно им се къса оста и се смилат когато не работи регулировката, но то си се случва и докато си е на дизеловия мотор-донор, и не са най-срещаните. На БМВ не е им чуждо да си скапват турбинките, а и не само на тях, ’ма какво да се прави, нищо не е кат’ някога: да караш антика на 900хил.км и да гледаш как колегата не излиза от сервиза с последния модел на 50хил. Анти-лаг системите нямат нищо общо с тия турбо-та, за които си говорим, ’щот ще им се стопи съдържанието за няколко минути, ако не го изпревари изп.колектор Иначе казано темата е дълга...Coupe 20VT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар