Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика м/у Бензиново/Дизелово Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлика м/у Бензиново/Дизелово Turbo

    Уважаеми колеги,Нека някой, който е компетентен да напише разликите и приликите между Бензиновите и Дизеловите Турбо компресори!Мисля, че темата ще е полезна и ще отговори на много въпроси, от рода на: Става ли безниново турбо на дизелова кола, какво се преправя и т.н.?Поздрави!

    #2
    И аз скоро питах за подобно нещо - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...081&highlight=
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      И на мене ще ми е много интересно да разбера повече по този въпрос!
      Drive or Die!

      Коментар


        #4
        mihail.nikolov21 написа:
        И на мене ще ми е много интересно да разбера повече по този въпрос!
        Да и аз бих искал да знам повече!!!!
        http://www.youtube.com/watch?v=xooUGFGwCl8

        Коментар


          #5
          Много въпроси без никъкви отговори
          FIAT Bravo Club Plovdiv
          Con Asistencia di Veloce

          Коментар


            #6
            Ами аз знам само че при бензиновите автомобили има вариянт да се намали турбо лага (времето което е нужно на турбината да се развърти) чрез анти-лаг докато при дизелите това няма как да стане щото нафтата не се възпланява като бензина ами се подгрява,следователно няма какво да впръсква гориво за да подържа турбото постоянно в обороти аз така си го обяснявам.Ако греша моля поправете ме :D
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #7
              бензиново турбо на дизелова кола може да се кара - теоретично сега вече модерните дизелови турбини са с променлива геометрия или така наречените VGT турбочрджърипоради променливата геометрия дизелите почти нямат лаг и турбината поддържа едно и също налягане в по голям диапазон на оборотипримерно от 1200 то 3500защо не може на бензинови двигатели да се ползват стандартни турбини с променлива геомертия - защото температурата на горене на бензина и на дизела са различни и ще прегорят перките много бързо , въпреки че порше вече са започнали да използват такива турбини за бензинови мотори иначе бенинови турбини вече е ясно
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Ако ти отговаря,турбината на фланец ,А/R-ве,на кубатура на двг.и т.н,слагаи я нека е от дизел,аз лично съм видял турбо ккк 16 ли беше 24 ли беше няма значение от голф 2-1,6 тд на друг бензинов голф и колата си беше ок мн. време...а и още доста такива случаи има...
                успеха цена няма.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря Ви колеги!Дано има и още мнения, за да може темата да е по-полезна на всички ни!Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    veskol написа:
                    Ако ти отговаря,турбината на фланец ,А/R-ве,на кубатура на двг.и т.н,слагаи я нека е от дизел,аз лично съм видял турбо ккк 16 ли беше 24 ли беше няма значение от голф 2-1,6 тд на друг бензинов голф и колата си беше ок мн. време...а и още доста такива случаи има...
                    КККк16 или К24 не е с променлива геометрия и е от турбините старо поколение което предполага че тогава са правили едн вид турбини и се слагат на каквото им дойде сега вече 90 % от турбините на дизеляците са с променлива геометрия други опити , турбина от БМВ дизел на пунто ГТ -бачка по 1 месец и къса оста
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      veskol написа:
                      Ако ти отговаря,турбината на фланец ,А/R-ве,на кубатура на двг.и т.н,слагаи я нека е от дизел,аз лично съм видял турбо ккк 16 ли беше 24 ли беше няма значение от голф 2-1,6 тд на друг бензинов голф и колата си беше ок мн. време...а и още доста такива случаи има...
                      КККк16 или К24 не е с променлива геометрия и е от турбините старо поколение което предполага че тогава са правили едн вид турбини и се слагат на каквото им дойде сега вече 90 % от турбините на дизеляците са с променлива геометрия други опити , турбина от БМВ дизел на пунто ГТ -бачка по 1 месец и къса оста
                      абсолютно си прав за тва,че не е с пром.геометрия,ама незнам от кво бмв турбото(и то дизел) би паснало на пунто едно пунто което ще му се дава газ,иска малко по-друга турбина...доколкото съм се занимавал с бмв-та де ...
                      успеха цена няма.

                      Коментар


                        #12
                        Може да се заменят, стига да не са здали багажа ( ’ма то тогава къде ли е смисъла) С променлива геометрия има и за бензинови мотори, и като цяло е да поддържат по-добра характеристика в по-широк диапазон. Масово ОЕМ се слагат под-размерни турбо/комп. за да се намали до минимум темата с лага, което пък води до неефективност в високите обороти, и за това са се напънали да направят тия с променливата геометрия (’щот те са си измислени преди мноого години) В общи линии дават проблеми (именно им се къса оста и се смилат когато не работи регулировката, но то си се случва и докато си е на дизеловия мотор-донор, и не са най-срещаните. На БМВ не е им чуждо да си скапват турбинките, а и не само на тях, ’ма какво да се прави, нищо не е кат’ някога: да караш антика на 900хил.км и да гледаш как колегата не излиза от сервиза с последния модел на 50хил. Анти-лаг системите нямат нищо общо с тия турбо-та, за които си говорим, ’щот ще им се стопи съдържанието за няколко минути, ако не го изпревари изп.колектор Иначе казано темата е дълга...
                        Coupe 20VT

                        Коментар

                        Working...
                        X