avtokrator написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
купе 2000 турбо
Collapse
X
-
и не след дълго доиде време да видим кво сме надробили вътре в моторя след яка ръчка тази вечер малко позатегна тоя мотор и ето какво установих на бързо че е станало с двете свешти на 2и4рти цилиндри предполагам че има стопени бутала сигурно и турбината е заминала ако са флезнали парчета от буталата и мотора е зтегнал утрешната дисекция ште покаже от какво е починал.
Коментар
-
проблема предполагам доиде от там че като беше колата при жичкаджията да връзва жиците понеже нямаше ангренажен капак беше испуснал един кабел вътре и беше прескочила с доста зъби палеше и работеше като дизел та и по зле като си я зех от него презацепих ангренажния ремък и колата си заспа но явно клапаните с били набити особено испускателните които са кухи и явно са се скъсали след 1000 километра отам резултата е тотален брак на целия мотор вклиучително и турбината.
Коментар
-
Гледката е много неприятна колега , а сега какво смяваш да правиш като цяло със всичко ?ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар
-
toko.bg написа:мисля да турбинирам неиния си двигател атмосверния хем да стане законна колата
Коментар
-
свештите не са разтопени това е от скъсаните клапани просто са размазани другите две бутала само изглеждат здрави целия смукателен колектор беше пълен с парчета бутала които са засмукани и от по малко пострадалите цилиндри и сичко е полепнало с дребни стружки затова мисля че изглежда се едно е имало детонации бензиновата помпа е от капата и цялата инсталация само ме самнява че като е разкодиран компа е станала някаква шашма щото тоя двигател като беше в капата не вървеше така верно че е по тежка кола ама в купето тоя двг направо полудя имам чуството че турбината надуваше повече от заводското на 3 скорост колата стига 150 изклучва за кратко инжексиона после дига 160 на 6000 оборота и иам чуството че може още но не настъпвам повече за това имам чуството че нещо не е нарад компа. И един въпрос кам ici ако направя камерата на буталата от атмосверния двг като тази на турбото да ли ще може да ги ползвам тях.
Коментар
-
атмосферните бутала са с доста дебело чело по спомени около 11 мм спрямо пак по спомени 9мм на турбо-буталата, обаче нямаш никакъв шанс да се стругова толкова дълбока чинийка колкото ти трябва.Ако ти дотрябват бутала ще има скоро едни от Интеграле за продаване буквално нови на не повече от 1500км заедно със сегментите с хубава цена, пиши на ЛС ако те интересуват.Иначе бууст метър имаше ли да видиш на колко е надувало турбото, да не е правило някакви надуви доста над 1.2 бара и това да е причина за кашата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар