Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

купе 2000 турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    купе 2000 турбо

    здравеите колеги доиде време и аз да се похваля наи сетне италянската макина запали вече успешно пресадих мотора от ланчия капа 2000 16в турбо в купето има доста доискосурявания оште като прекарване на турбо пътища интеркулер и приспособяване на полуоски. специално за колегите които правят съштия проект мога да кажа кое как съм преправил да стане. имам много мало снимки но ще ги пусна ще има и оште в последствие като цяло самия двигател скорости преправяне на жилата на скоростите и водната инсталация дори и ел инсталацията с изклиучение на няколко кабела които в последствие ми излезнаха скъпо но тва е друга бира ми отнеха 2 седмици с обикаляне и търсене на стоики на двигателя и жила за скоростите от фиат купе турбо та само тея 3 кабела ми струваха един изгорял комп и много други мъки и 1 месец забавяне но не по моя вина а на ел техника но както и да е. ето малко снимки.

    #2
    Успех,дръж ни в течение !
    leave something of the happiness you bring

    Коментар


      #3
      и така полуоските на капата са дадени да се преправят с външни карета от купе. и сега си търся подходящт интеркулер и въпрос към колегите които разбират от турбо коли интересува ме Блоу офа стандартно на капата връшта въздуха в студената част на турбото дали ако искарам маркуча от там и го пусна тоя въздух на вън да излиза ште има някаъкъв проблем да не се получи някаква турбо дупка хем да съска.

      Коментар


        #4
        може да почне да гасне при връщане на газта на свободна, но пробвай ако искаш да се чува.
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          toko.bg написа:
          и така полуоските на капата са дадени да се преправят с външни карета от купе. и сега си търся подходящт интеркулер и въпрос към колегите които разбират от турбо коли интересува ме Блоу офа стандартно на капата връшта въздуха в студената част на турбото дали ако искарам маркуча от там и го пусна тоя въздух на вън да излиза ште има някаъкъв проблем да не се получи някаква турбо дупка хем да съска.
          Колега аз карам с външен разтоварващ клапан и няма ядове.Твоя е рециркулиращ,но те са малко кекави,ако ще надуваш по сериозно го сменяй задължително.Единствения пробмем е че може малко повече да подхарчва тъй като дебитомера вечее отмерил това количество въздух и ще пусне гориво за него.Поне така съм чул от големите тунери
          Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

          Коментар


            #6
            от снимките виждам чи си с оригиналния бошовски клапан който не е стока по добре се ориентирай към нещо шумно и двойномембраноо и външно двумембранно заради дебитомера ( ако има такъв ) ако е само по мап може и едномембранно
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              има дебитомер и аз така си мислех че ште почне да праи пинизи ако го изулирам благодаря за отговорите колеги за сега ште го оставя така.И ако може колегата WhitePower да обясни за тея 2 менбрани клапани че ништо не разбирам. и какъв е принципа на свързване при тях.

              Коментар


                #8
                Принципа на монтаж е същия като на едномембранния, само че когато колата е в атмосферен режим, сиреч не надува ,буталото на клапана седи отворено заради вакума, който му се подава от колектора и бърка дебитмера.Няма философия просто слагай двумембранен и не се притеснявай.
                Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                Коментар


                  #9
                  Браво колега много се радвам че си готов с проекта.Разказваи всичко подробно ,че и аз съм по този път Успех с продължението
                  [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                  Коментар


                    #10
                    значи колега едни от основните неща които ти трябват са жила от фият купе турбо заедно с планките към които се хващат към скоростите и с преработка на каповия механизъм и ползване на жилото за задна стана,съшто ти трябват предната лапа на мотора от купе турбо дето на нея са сички датчици за маслото маслото за турбото съшто се преправя и съшто стоиката на скоростите дето е от пред пак от фиат купе турбо но не става трябва и малка преработка,горния тампон до ангренажа ползваш от атмосверния двигател заедно с стоиката а задния дето се хвашта на моста трябва да се изработи преработва се и трабата която е до ангренажа за охлаждането че идва дълга моторчето на оборотире съшто се мести че казанчето на нидравликата пречи. аз ползвам водния радиатор на капата заштото на него има извод за охлаждане на турбото та и там съм преправил сичките тръби съответно и захваштането на радиатора за климатика и трабите отзад към компресора обшто зето сичко се преправя за да стане тоя мотор.

                    Коментар


                      #11
                      Аммм защо не ползва скоростна кутия от купе турбо?Нямаше ли да е по лесно ?
                      [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                      Коментар


                        #12
                        Колега, по отношение на Блоу-Оф (БайПас за по-точно) клапана, даже и да не надуваш повече от стандартното, го свали за проверка, 99% е сигурно че ще откриеш скъсана диафрагма. И най-чистия и добър вариант е да се придържаш към Истината и да сложиш алуминиев, бутало с пружина (и се регулира). Чистене и смазване един път в годината и става нов. Никакви мембрани, диафрагми, ластици, двойни, тройни и т.н. HKS имат модели с диафрагма и въпреки цените им, и те се късат. Освен едното свистене (което няма да накара комшиите да си мислят че т’ва ти е анти-лаг системата, а по скоро да им разсмее кокошките) такъв с външно разтоварване ще ти бърка и МАПа, и работата и здравето на турбото. Колкото до проблемите...те идват с времето и е по-добре да се избягват.С геройчна задача си се заел, успех!
                        Coupe 20VT

                        Коментар


                          #13
                          avtokrator написа:
                          Колега, по отношение на Блоу-Оф (БайПас за по-точно) клапана, даже и да не надуваш повече от стандартното, го свали за проверка, 99% е сигурно че ще откриеш скъсана диафрагма. И най-чистия и добър вариант е да се придържаш към Истината и да сложиш алуминиев, бутало с пружина (и се регулира). Чистене и смазване един път в годината и става нов. Никакви мембрани, диафрагми, ластици, двойни, тройни и т.н. HKS имат модели с диафрагма и въпреки цените им, и те се късат. Освен едното свистене (което няма да накара комшиите да си мислят че т’ва ти е анти-лаг системата, а по скоро да им разсмее кокошките) такъв с външно разтоварване ще ти бърка и МАПа, и работата и здравето на турбото. Колкото до проблемите...те идват с времето и е по-добре да се избягват.С геройчна задача си се заел, успех!
                          не съм съгласен аз съм с дебитомер и с мап и съм с 2 мембранен клапан и няма никакви проблеми слагали са поръчвани от мен същите клапани на 2.0 20В турбо 3 броя на едно 16В турбо и на алфа 2.0 16В ТС турбо и .....и няма никакви проблеми нито с турбината нито с дебитомера не си прав разликата между истинските и китайските е на колко бара ще разтоварва китайските до 0.4 си на сърч на турбината но истинските двумембранни външни клапани разтоварват на 0.1 бар за звука не говоримеа твъдението че външните клапани скапват турбината не го разбирам , как така външния клапан я скапва ???? идеята е да няма сърчене и да разтоварва бързо за да нямаш бекпрежър на перките на студения охлюв в следсвие затварянето на дроселаето ти и пример http://www.youtube.com/watch?v=_6wtev0aTQU
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            сигурно щеше да е по лесно с кутия от купе турбо но тоя двигател скорости и сичко останало ми доидоха без пари горе долу клапана за рецеркулация за сега ще остане стандартния че нешто куцат финансите.

                            Коментар


                              #15
                              Викам да не спамим темата на колегата със спорове за клапани. Въпросното клипче нищо не доказва, освен че успешно докарва звука на ръчната на камион. МАПа не казвам, че ще му навреди, по-скоро МАПа индиректно ще навреди в течение на времето, по единствената причина, че за него тоя въздух, ’дет го изхвърля клапана, е на път за цилиндрите, и за него се приготвя съответното количество гориво. Няма го въздуха, но бенза остава, т.е обогатява ти сместа. Колкото до турбото, чисто механично погледнато, рязкото разтоварване на компресорната част не води до нищо полезно, нито за лагерите и уплътненията, нито за самата турбина, по-точно обратното. За спомагане на бързото развъртане също с нищо не помага. Трябва да се извърши работа (сгъсти въздух) един път вече извършена и пропиляна, и то след рязка смяна на режима. ’Ма всеки си има мнение.
                              Coupe 20VT

                              Коментар

                              Working...
                              X