Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

купе 2000 турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    и понеже намерих бутала от 8 клапана турбо които има идеи да казва как да ги преработя за да станат за 16 клапановата глава

    Коментар


      #32
      колегата от ланчия форума veskol ме посаветва да челосам буталата с 2мм. тои е челосал неговите с 1,5мм. и степента му била 8,2/1 и нямамл проблеми

      Коментар


        #33
        toko.bg написа:
        колегата от ланчия форума veskol ме посаветва да челосам буталата с 2мм. тои е челосал неговите с 1,5мм. и степента му била 8,2/1 и нямамл проблеми
        Колега това е голяма глупост,по-тоя начин може да я разредиш,но не можеш да избегнеш проблема с евентуален удар на клапани понеже фрезенга е на друго място.Добър майстор може да ти направи фрезенг за клапаните,правено е
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #34
          Ako това са биле детонации, (а като гледам е било така) поне малко от малкото не се ли чуваха отввън, че да спреш да и даваш гас? Направо ме е жал за двигателчето като гледам на какво е станало Информативно - коляновия вал в какво състояние излезе след това чудо?П.П. Като гледам си се приготвил май да махаш и баланс валовете
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #35
            не мисля че са били детонации по ништо не си личеше да е имало детонации сичко си е стандартно не надувана и турбината даже просто сичко ме кара да си мисля че скъсан клапан е причинил цялата работа ако е имало детонации трябваше да има счупно бутало коляновия вал нищо му няма на биелите също но не са замервани още какъв точно фрезенк трябва да с енаправи само за двата клапана ли или за чтирите и колко дълбок.

            Коментар


              #36
              ivanko_rs написа:
              toko.bg написа:
              колегата от ланчия форума veskol ме посаветва да челосам буталата с 2мм. тои е челосал неговите с 1,5мм. и степента му била 8,2/1 и нямамл проблеми
              Колега това е голяма глупост,по-тоя начин може да я разредиш,но не можеш да избегнеш проблема с евентуален удар на клапани понеже фрезенга е на друго място.Добър майстор може да ти направи фрезенг за клапаните,правено е
              незнам кое е глупост в случая ,които няма никва логика да опрат клапаните след като буталото е челосано с дълбочината на фрезенга в цялата си окръжност... единствения минус от цялата тая работа е,че остават в недоход буталата,аз карам така и немам никви ядове до 7500об/мин.(там съм я ограничил) и други са правили тоя номер с 8-м клапанови бутала...
              успеха цена няма.

              Коментар


                #37
                veskol написа:
                незнам кое е глупост в случая ,които няма никва логика да опрат клапаните след като буталото е челосано с дълбочината на фрезенга в цялата си окръжност... единствения минус от цялата тая работа е,че остават в недоход буталата,аз карам така и немам никви ядове до 7500об/мин.(там съм я ограничил) и други са правили тоя номер с 8-м клапанови бутала...
                И колко км. ще те изкарат тези бутала на бууст 1,5 бара ? Нестига че толкова много ги орязвате отгоре,ами че и ги карате на 7500 оборота.Тоз мотор с тез тежките карантии ич не му идат тез обороти,а ако кажеш че ги носи,щи кажа че ако нямаш рейсингови биели ще им отвориш долните глави при по-сериозно даване на газ,като уточнявам че не става въпрос за улични дръпки,а сериозно натоварване примерно на Калояново
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #38
                  далече съм от мисълта,че е по-добрия вариянт от бутала 16кл. но аз направих този номер поради причината,че имам от другите в повече... иначе досега доста се е по-изпутявала колата и нема проблем но и несе кара в тези обороти винаги естествено,там е края макар че нема никои вече след 1000об/мин. по на долу,а за кованата карантия там е истината ама за сега така...
                  успеха цена няма.

                  Коментар


                    #39
                    за сега зе въздържам да слагам тея бутала още не мога да намеря 16 к бутала колегата ици ми обеща едни от интегралето което прави сега но трябва да ги свали

                    Коментар


                      #40
                      veskol написа:
                      далече съм от мисълта,че е по-добрия вариянт от бутала 16кл. но аз направих този номер поради причината,че имам от другите в повече... иначе досега доста се е по-изпутявала колата и нема проблем но и несе кара в тези обороти винаги естествено,там е края макар че нема никои вече след 1000об/мин. по на долу,а за кованата карантия там е истината ама за сега така...
                      Мдаа,прав си,аз примерно установих че смяна на 6000 или макс 6500 особено на по-висока предавка,визирам 4-та и 5-та е по-добрия варинат от смяна на ограничител или почти на него.Като причината е същата която изткваш и ти,а именно почва да се задъхва,а и следейки буустметъра се вижда че пада и надува.Кованата карантия си е кована,ама и парите са и пари .... за съжаление
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #41
                        toko.bg написа:
                        за сега зе въздържам да слагам тея бутала още не мога да намеря 16 к бутала колегата ици ми обеща едни от интегралето което прави сега но трябва да ги свали
                        позабавиха се рейсинг биелите за гралето и мотора ще се отвори чак като дойдат за да може да се покара лекичко до тогава :D , най-рано към средата на ноември ще е това.
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #42
                          караите лекичко да не износите много буталата :D а ето и малко шукарики случаино ако на някои му се намира сакса от дедра 2000 8к турбо да казва че с тая новата турбинка много голямо фи

                          Коментар

                          Working...
                          X