Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

купе 2000 турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    avtokrator написа:
    Викам да не спамим темата на колегата със спорове за клапани. Въпросното клипче нищо не доказва, освен че успешно докарва звука на ръчната на камион. МАПа не казвам, че ще му навреди, по-скоро МАПа индиректно ще навреди в течение на времето, по единствената причина, че за него тоя въздух, ’дет го изхвърля клапана, е на път за цилиндрите, и за него се приготвя съответното количество гориво. Няма го въздуха, но бенза остава, т.е обогатява ти сместа. Колкото до турбото, чисто механично погледнато, рязкото разтоварване на компресорната част не води до нищо полезно, нито за лагерите и уплътненията, нито за самата турбина, по-точно обратното. За спомагане на бързото развъртане също с нищо не помага. Трябва да се извърши работа (сгъсти въздух) един път вече извършена и пропиляна, и то след рязка смяна на режима. ’Ма всеки си има мнение.
    А мойто лично мнение, колега е, че не е лошо в постовете ти да смениш думичката МАП с думичката МАФ, щото иначе немат никъв смисъл

    Коментар


      #17
      Оказваш се прав, то треа се чете малко по-бавно понекога, та да не стават правописни грешки
      Coupe 20VT

      Коментар


        #18
        неска и полуоските са готови и ги сложих на колата пробвах е ускорява прилично като се смята че е без интеркулер

        Коментар


          #19
          и не след дълго доиде време да видим кво сме надробили вътре в моторя след яка ръчка тази вечер малко позатегна тоя мотор и ето какво установих на бързо че е станало с двете свешти на 2и4рти цилиндри предполагам че има стопени бутала сигурно и турбината е заминала ако са флезнали парчета от буталата и мотора е зтегнал утрешната дисекция ште покаже от какво е починал.

          Коментар


            #20
            ето и какво излезна днес.

            Коментар


              #21
              Ужасна гледка! Ремък ли е направил поразията(прескочили зъби) или клапаните са се откопчали?

              Коментар


                #22
                проблема предполагам доиде от там че като беше колата при жичкаджията да връзва жиците понеже нямаше ангренажен капак беше испуснал един кабел вътре и беше прескочила с доста зъби палеше и работеше като дизел та и по зле като си я зех от него презацепих ангренажния ремък и колата си заспа но явно клапаните с били набити особено испускателните които са кухи и явно са се скъсали след 1000 километра отам резултата е тотален брак на целия мотор вклиучително и турбината.

                Коментар


                  #23
                  макар че снимките на главата са с лошо качество, нещо ми се виждат следи от яки детонации по скуишбандовете на главата на всички цилиндри.А и свещите изглеждат май разтопени.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #24
                    И моито мнение е, че в тоз двигател е имало яко детонции-от тия снимки поне според мен си личи и по главата и буталата и на уж ’здравите’ цилиндри.Мноо кофти гледка

                    Коментар


                      #25
                      Гледката е много неприятна колега , а сега какво смяваш да правиш като цяло със всичко ?
                      ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
                      Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
                      Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!

                      Коментар


                        #26
                        мисля да турбинирам неиния си двигател атмосверния хем да стане законна колата

                        Коментар


                          #27
                          toko.bg написа:
                          мисля да турбинирам неиния си двигател атмосверния хем да стане законна колата
                          провери си инсталацията за лоши връзки на инжектори, нок сензор, бензинова помпа, която между другото гаранция е овехтяла и е за коша ако не е сменяна скоро.Дебитомер, бензинов филтър, регулатор на налягането на бензина, проблем с маркучето за вкуум/налягане към бенз. регулатор, и на последно място преди да се даде цялата газ отиди при някой тунингист да ти я види със широколентова сонда за да не правиш отново мотор.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            свештите не са разтопени това е от скъсаните клапани просто са размазани другите две бутала само изглеждат здрави целия смукателен колектор беше пълен с парчета бутала които са засмукани и от по малко пострадалите цилиндри и сичко е полепнало с дребни стружки затова мисля че изглежда се едно е имало детонации бензиновата помпа е от капата и цялата инсталация само ме самнява че като е разкодиран компа е станала някаква шашма щото тоя двигател като беше в капата не вървеше така верно че е по тежка кола ама в купето тоя двг направо полудя имам чуството че турбината надуваше повече от заводското на 3 скорост колата стига 150 изклучва за кратко инжексиона после дига 160 на 6000 оборота и иам чуството че може още но не настъпвам повече за това имам чуството че нещо не е нарад компа. И един въпрос кам ici ако направя камерата на буталата от атмосверния двг като тази на турбото да ли ще може да ги ползвам тях.

                            Коментар


                              #29
                              атмосферните бутала са с доста дебело чело по спомени около 11 мм спрямо пак по спомени 9мм на турбо-буталата, обаче нямаш никакъв шанс да се стругова толкова дълбока чинийка колкото ти трябва.Ако ти дотрябват бутала ще има скоро едни от Интеграле за продаване буквално нови на не повече от 1500км заедно със сегментите с хубава цена, пиши на ЛС ако те интересуват.Иначе бууст метър имаше ли да видиш на колко е надувало турбото, да не е правило някакви надуви доста над 1.2 бара и това да е причина за кашата.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #30
                                буст метър нямам

                                Коментар

                                Working...
                                X