здравеите колеги доиде време и аз да се похваля наи сетне италянската макина запали вече успешно пресадих мотора от ланчия капа 2000 16в турбо в купето има доста доискосурявания оште като прекарване на турбо пътища интеркулер и приспособяване на полуоски. специално за колегите които правят съштия проект мога да кажа кое как съм преправил да стане. имам много мало снимки но ще ги пусна ще има и оште в последствие като цяло самия двигател скорости преправяне на жилата на скоростите и водната инсталация дори и ел инсталацията с изклиучение на няколко кабела които в последствие ми излезнаха скъпо но тва е друга бира ми отнеха 2 седмици с обикаляне и търсене на стоики на двигателя и жила за скоростите от фиат купе турбо та само тея 3 кабела ми струваха един изгорял комп и много други мъки и 1 месец забавяне но не по моя вина а на ел техника но както и да е. ето малко снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
купе 2000 турбо
Collapse
X
-
и така полуоските на капата са дадени да се преправят с външни карета от купе. и сега си търся подходящт интеркулер и въпрос към колегите които разбират от турбо коли интересува ме Блоу офа стандартно на капата връшта въздуха в студената част на турбото дали ако искарам маркуча от там и го пусна тоя въздух на вън да излиза ште има някаъкъв проблем да не се получи някаква турбо дупка хем да съска.
Коментар
-
toko.bg написа:и така полуоските на капата са дадени да се преправят с външни карета от купе. и сега си търся подходящт интеркулер и въпрос към колегите които разбират от турбо коли интересува ме Блоу офа стандартно на капата връшта въздуха в студената част на турбото дали ако искарам маркуча от там и го пусна тоя въздух на вън да излиза ште има някаъкъв проблем да не се получи някаква турбо дупка хем да съска.Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Принципа на монтаж е същия като на едномембранния, само че когато колата е в атмосферен режим, сиреч не надува ,буталото на клапана седи отворено заради вакума, който му се подава от колектора и бърка дебитмера.Няма философия просто слагай двумембранен и не се притеснявай.Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
значи колега едни от основните неща които ти трябват са жила от фият купе турбо заедно с планките към които се хващат към скоростите и с преработка на каповия механизъм и ползване на жилото за задна стана,съшто ти трябват предната лапа на мотора от купе турбо дето на нея са сички датчици за маслото маслото за турбото съшто се преправя и съшто стоиката на скоростите дето е от пред пак от фиат купе турбо но не става трябва и малка преработка,горния тампон до ангренажа ползваш от атмосверния двигател заедно с стоиката а задния дето се хвашта на моста трябва да се изработи преработва се и трабата която е до ангренажа за охлаждането че идва дълга моторчето на оборотире съшто се мести че казанчето на нидравликата пречи. аз ползвам водния радиатор на капата заштото на него има извод за охлаждане на турбото та и там съм преправил сичките тръби съответно и захваштането на радиатора за климатика и трабите отзад към компресора обшто зето сичко се преправя за да стане тоя мотор.
Коментар
-
Колега, по отношение на Блоу-Оф (БайПас за по-точно) клапана, даже и да не надуваш повече от стандартното, го свали за проверка, 99% е сигурно че ще откриеш скъсана диафрагма. И най-чистия и добър вариант е да се придържаш към Истината и да сложиш алуминиев, бутало с пружина (и се регулира). Чистене и смазване един път в годината и става нов. Никакви мембрани, диафрагми, ластици, двойни, тройни и т.н. HKS имат модели с диафрагма и въпреки цените им, и те се късат. Освен едното свистене (което няма да накара комшиите да си мислят че т’ва ти е анти-лаг системата, а по скоро да им разсмее кокошките) такъв с външно разтоварване ще ти бърка и МАПа, и работата и здравето на турбото. Колкото до проблемите...те идват с времето и е по-добре да се избягват.С геройчна задача си се заел, успех!Coupe 20VT
Коментар
-
avtokrator написа:Колега, по отношение на Блоу-Оф (БайПас за по-точно) клапана, даже и да не надуваш повече от стандартното, го свали за проверка, 99% е сигурно че ще откриеш скъсана диафрагма. И най-чистия и добър вариант е да се придържаш към Истината и да сложиш алуминиев, бутало с пружина (и се регулира). Чистене и смазване един път в годината и става нов. Никакви мембрани, диафрагми, ластици, двойни, тройни и т.н. HKS имат модели с диафрагма и въпреки цените им, и те се късат. Освен едното свистене (което няма да накара комшиите да си мислят че т’ва ти е анти-лаг системата, а по скоро да им разсмее кокошките) такъв с външно разтоварване ще ти бърка и МАПа, и работата и здравето на турбото. Колкото до проблемите...те идват с времето и е по-добре да се избягват.С геройчна задача си се заел, успех!Power Under Pressure
Коментар
-
Викам да не спамим темата на колегата със спорове за клапани. Въпросното клипче нищо не доказва, освен че успешно докарва звука на ръчната на камион. МАПа не казвам, че ще му навреди, по-скоро МАПа индиректно ще навреди в течение на времето, по единствената причина, че за него тоя въздух, ’дет го изхвърля клапана, е на път за цилиндрите, и за него се приготвя съответното количество гориво. Няма го въздуха, но бенза остава, т.е обогатява ти сместа. Колкото до турбото, чисто механично погледнато, рязкото разтоварване на компресорната част не води до нищо полезно, нито за лагерите и уплътненията, нито за самата турбина, по-точно обратното. За спомагане на бързото развъртане също с нищо не помага. Трябва да се извърши работа (сгъсти въздух) един път вече извършена и пропиляна, и то след рязка смяна на режима. ’Ма всеки си има мнение.Coupe 20VT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар