здравейте колеги сигорно това е поредната тема за тунинг на такъв автомобил....но предпочитам да имам собствена за да дискотираме в нея нещата които мисля да "ъпгреидна"Като начало искам да кажа че автомобила (Мареа_ELX 1.9JTD 105кс 2000г.- в момента е на 100 000км) няма да го правя за състезателен а за всекидневна кола... просто любителИдеята ми е следната*ремап ECU-то- тук може някой да похвали някой в софия който се справя добре с тази процедура а не си играе на "проба грешка"*Нов интеркулер поставен отпред на бронята- интеркулера който мисля че ще се събере точно в средния сектор на решетката на бронята http://racing-mania.com/browse/produ...lеr550*140*65 * Нещото което не съм сигорен дали ще има нужда от него - Буст контролер- за това се надявам вие да кажете какви са последствията от него*Blow off - необходим ли ще е*всмукателната система също ще бъде подобрена с нов филтър и по добро място за засмукванесегаа нещата които мме интересуват: Интеркулера предполагам че ще трябва да го поставя преди ремапа на компа...за да могат да се направят по подхоящи настроики (предполагам че ще трябва по голям дебит след като е по голям интеркулера)след ремапа поведението на колата и двигаеля сигорно ще се промени...имам в предвид след като се очаква да тръгне повече сигорно ще почне да пуши повече - нещо което ненавиждам...или си въобразявамразхода най вероятно ще се покачи , което не ме притесняваживота на турбината много ли ще се съкрати...или зависи от уменията на ремапа-ра - или пак си въобразявамкато цяло според вас този мини проект заслужава ли си?ПСП: В момента колата ми издава някакъв странен звук като стигне 4000 оборота нещо средно между пищене и свистене...нямам идея от какво е...предполагам от турбината или спукан кулер можеби...но определено не е нормално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проект Мареа_ELX 1.9JTD
Collapse
X
-
По-голям кулер - по-голям лаг.Блоу оф-а - само съссскането от него.След ремап ще започнат маховик-съединител проблемите, така че ще трябва да се научиш да я караш по-специфично:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=55666Като заключение:- направи профилактика на MAF-a- почисти турбо пътищата, интеркулер, провери турбината за луфтове - за всичко има теми във форума- иди да ти я мапнат някъде, като внимаваш да не ти одерат кожатаИ се кефи на колата, защото толкова са и взъможностите, без допълнителни и скъпо струващи подмени на частиF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
какво имаш в предвид под по специфично каране...без рязка и бърза смяна на скоростите по плавно отпускане на съединителя и т.н.аз чеве имах проблеми със съединителя и маховика...смених всияко ПСП: май май инвестицията в ремап само няма да е достатачна..или кефа ще е временен доакто устискат съединителя и маховика докато не се разшава
Коментар
-
Ако си прочел хубаво линка, ти е станало ясно, че слабото звено е маховика.В зависимост от самия мап - да не даваш газ до долу преди 2500рпм на 4та и 5та предавка.Може би ако си с чисто нов маховик, отначало няма да има проблеми и ще почне след време на 5та да прави проблеми, а после на 4та, а после и на 3та , а после .... ще мислиш за нова колаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
ами както казах колата ми е за ежеднавна и ми върши перфектна работа из града (софия)след като ремапа води до такива последствия със съединител и Маховик...няма смисал да правя тези ъпгреидище сменя само турбопътищата с по хубави , ще сменя и кулера защото е пукнат(макаръ и малко) - само трябва да реша дали с оригинал или да изкарам някои на бронята и някой по добър филтър от e-bay...евентоално ще проуча как стоят нещата със генерациятапри бензиновите съм сменял генерацията с права тръба, но пре дизелите незнам как стоят нещата...става ли толкова "грозно" шумна като при бензинаПСП: възможно ли е да се свали кулера без да се сваля бронята
Коментар
-
emzo написа:Трудно е, тясно е, бронята се сваля лесно.Мисля, че не си ме разбрал, аз заставам твърдо зад ремапа, просто има някое специфики при карането, но се свиква бързо.
Коментар
-
малко темата позацикли но нямах свободно време....тази събота и неделя ще сменям турбо пътищата - миля да заменя гумените съединения със тръби от неръждавейка...въпроса ми е дебелината на тръбите как ще е най добре да са по дебели по тънки или със диаметъра на орегиналните...през седмицата ще махам катализатора и се чудя направо дали да не махна цялата генерация и да сложа пак неръждавейка ( и пак питам на колко мм да е или както е орегиналната генерация)ще стане ли много по шумнаремапа ще го оставя за последенПСП: интеркулера има ли начин сам да го залепя с някакъв течен метал или си трябва маистор (препоръчаите някои софииски ако сте ползвали услугите му)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар