Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проект Мареа_ELX 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проект Мареа_ELX 1.9JTD

    здравейте колеги сигорно това е поредната тема за тунинг на такъв автомобил....но предпочитам да имам собствена за да дискотираме в нея нещата които мисля да "ъпгреидна"Като начало искам да кажа че автомобила (Мареа_ELX 1.9JTD 105кс 2000г.- в момента е на 100 000км) няма да го правя за състезателен а за всекидневна кола... просто любителИдеята ми е следната*ремап ECU-то- тук може някой да похвали някой в софия който се справя добре с тази процедура а не си играе на "проба грешка"*Нов интеркулер поставен отпред на бронята- интеркулера който мисля че ще се събере точно в средния сектор на решетката на бронята http://racing-mania.com/browse/produ...lеr550*140*65 * Нещото което не съм сигорен дали ще има нужда от него - Буст контролер- за това се надявам вие да кажете какви са последствията от него*Blow off - необходим ли ще е*всмукателната система също ще бъде подобрена с нов филтър и по добро място за засмукванесегаа нещата които мме интересуват: Интеркулера предполагам че ще трябва да го поставя преди ремапа на компа...за да могат да се направят по подхоящи настроики (предполагам че ще трябва по голям дебит след като е по голям интеркулера)след ремапа поведението на колата и двигаеля сигорно ще се промени...имам в предвид след като се очаква да тръгне повече сигорно ще почне да пуши повече - нещо което ненавиждам...или си въобразявамразхода най вероятно ще се покачи , което не ме притесняваживота на турбината много ли ще се съкрати...или зависи от уменията на ремапа-ра - или пак си въобразявамкато цяло според вас този мини проект заслужава ли си?ПСП: В момента колата ми издава някакъв странен звук като стигне 4000 оборота нещо средно между пищене и свистене...нямам идея от какво е...предполагам от турбината или спукан кулер можеби...но определено не е нормално

    #2
    По-голям кулер - по-голям лаг.Блоу оф-а - само съссскането от него.След ремап ще започнат маховик-съединител проблемите, така че ще трябва да се научиш да я караш по-специфично:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=55666Като заключение:- направи профилактика на MAF-a- почисти турбо пътищата, интеркулер, провери турбината за луфтове - за всичко има теми във форума- иди да ти я мапнат някъде, като внимаваш да не ти одерат кожатаИ се кефи на колата, защото толкова са и взъможностите, без допълнителни и скъпо струващи подмени на части
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      какво имаш в предвид под по специфично каране...без рязка и бърза смяна на скоростите по плавно отпускане на съединителя и т.н.аз чеве имах проблеми със съединителя и маховика...смених всияко ПСП: май май инвестицията в ремап само няма да е достатачна..или кефа ще е временен доакто устискат съединителя и маховика докато не се разшава

      Коментар


        #4
        Ако си прочел хубаво линка, ти е станало ясно, че слабото звено е маховика.В зависимост от самия мап - да не даваш газ до долу преди 2500рпм на 4та и 5та предавка.Може би ако си с чисто нов маховик, отначало няма да има проблеми и ще почне след време на 5та да прави проблеми, а после на 4та, а после и на 3та , а после .... ще мислиш за нова кола
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          А и по-големи буклуци от Валео продавани в БГ няма.За дизелите имам напредвид.Т.е. дай пари само за ремап и не се вкарвай във филми.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            ами както казах колата ми е за ежеднавна и ми върши перфектна работа из града (софия)след като ремапа води до такива последствия със съединител и Маховик...няма смисал да правя тези ъпгреидище сменя само турбопътищата с по хубави , ще сменя и кулера защото е пукнат(макаръ и малко) - само трябва да реша дали с оригинал или да изкарам някои на бронята и някой по добър филтър от e-bay...евентоално ще проуча как стоят нещата със генерациятапри бензиновите съм сменял генерацията с права тръба, но пре дизелите незнам как стоят нещата...става ли толкова "грозно" шумна като при бензинаПСП: възможно ли е да се свали кулера без да се сваля бронята

            Коментар


              #7
              Трудно е, тясно е, бронята се сваля лесно.Мисля, че не си ме разбрал, аз заставам твърдо зад ремапа, просто има някое специфики при карането, но се свиква бързо.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Трудно е, тясно е, бронята се сваля лесно.Мисля, че не си ме разбрал, аз заставам твърдо зад ремапа, просто има някое специфики при карането, но се свиква бързо.
                мен ме притесняват датчиците за въз.възглавници....да не ги прецакаммай ще е най добре да набарам някоя среща на JTD и някой колега ако се навие да повози и да ми обясни какво шо

                Коментар


                  #9
                  Te трябва да са зад бронята, на нея няма нищо.Поне при мен е така.Слагай същия интеркулер.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Te трябва да са зад бронята, на нея няма нищо.Поне при мен е така.Слагай същия интеркулер.
                    а да сменя ли местото му или да го слжа пак на същотоспукан интеркулер може ли да се залепи?

                    Коментар


                      #11
                      Всяка промяна, трябва да се коригира после, съвета ми е същия от друга кола, на същото място.Нямам идея за лепенето
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        малко темата позацикли но нямах свободно време....тази събота и неделя ще сменям турбо пътищата - миля да заменя гумените съединения със тръби от неръждавейка...въпроса ми е дебелината на тръбите как ще е най добре да са по дебели по тънки или със диаметъра на орегиналните...през седмицата ще махам катализатора и се чудя направо дали да не махна цялата генерация и да сложа пак неръждавейка ( и пак питам на колко мм да е или както е орегиналната генерация)ще стане ли много по шумнаремапа ще го оставя за последенПСП: интеркулера има ли начин сам да го залепя с някакъв течен метал или си трябва маистор (препоръчаите някои софииски ако сте ползвали услугите му)

                        Коментар

                        Working...
                        X