Уважаеми колеги! Всички ние имаме доста наблюдения... и очевидното е че 60% от потребителите във форумите за автомобили незнаят какво/как/ и защо го пишат! Някой неща който, правят колата много по приятна за каране! 1 Смяна на кулера с по-голям и на по подходящо място - Ефекта: по-студен въздух , следователно по богат на кислород2 Бяйпас на турбоклапана и монтаж на BOV клапан - Ефекта: по-бързо разтоварване на турбото,възможност за поддържане на по-голямо нялягане, регулиране на налягането, предпазване на турбото, хубав и съскащ звук3 Смяна на масления радиатор с по-голям - Ефекта: поддържане на по ниска темп. на маслото при по високи обороти, по-добро мазане на турбото и мотора,поради запазените свойства на маслото 4 Спортен въздушен филтър - Ефекта: по-бързо и безпрепядствено нахлуване на въздух5 Промяна на генерацията, премахване на Гърнета,Катализатор, Права тръба 65мм и само едно гърне накрая - Ефекта: Бързо излизане на отработените газовеИскам да попитам мнението ви ЗА : - смяна на разпръсквачи/промяна в дюзите или помпата , за подобряване мощноста на двигателя на автомобилът! Ако някой знае нещо и има желание, нека сподели! До сега съм правил само бензинови автомобили и ТУК съм много бос! Целта е по голям въртящ момент!Колата е Fiat Bravo TD100, 97 год. Двигателя е M720LT19T , а турбото е GT154 -0001Моля не пишете , глупости като ЧИПосване и т.н. .....Желая на всички, безаварийно каране и много здраве!Благодаря за отнетото време, ще чета с интерес какво предлагате!Поздрави!П.С. Нещата в червено и синъо са тествани!Грешен раздел->Преместена!Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Bravo TD100
Collapse
X
-
Колега, опитай се да прочетеш думата препяДствие, моля те.Модераторите, моля Ви, след 48 часа ми изтрийте мнениетоSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
1. И по-голяма лаг !2. Да, ако беше бензиново турбо.Тука остава съъссссс ефекта.3. Най-вероятно си прав, аз лично нямам такъв радиатор.4. Ефекта до ден днешен е спорен.5. При изрядни такива премахването им на ТД100 е абсолютно НЕНУЖНО, това се прави на къде по-напомпани двигатели.Не знам, какви разпръсквачи биха станали, но в конкретния случай ефекта би бил положителен, само ако старите са за смяна. Не очаквай прираст.Двигателя ти е 182A7.000, а турбото - в момента ме мързи да проверя п.с. точките писани от мен са тестваниF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Geraka написа:emzo написа:Двигателя ти е 182A7.000, а турбото - в момента ме мързи да проверя
Коментар
-
Това за лага си е вярно! При смяна на кулер с по голям се сменя и турбината. Оригиналната е разчетена за тоя си кулер. По-голямо налягане от турбината можеш да изкараш с нова такава. Иначе по-кратък живот или скорошна авария. По-голям маслен радиатор-повече масло и по-бавно загряване зимата. Това пък за право гърне си е чиста глупост, освен ако не се промени и ъгъла на отваряне и затваряне на клапаните чрез смяна на вала! Колега къде оставяш съпротивлението на газовете, което е изчислено от конструктора при проектиране на двигателя?!? Да не говорим за екологията и за това че в най скоро време и в БГ няма да можеш да изкараш кола на пътя без катализатор! Според мен темата е за боклука.П.П. Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!
Коментар
-
ALCPT написа:iuly_vn написа:Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: Тунинг на Bravo TD100
ALCPT написа:2 Бяйпас на турбоклапана и монтаж на BOV клапан - Ефекта: по-бързо разтоварване на турбото,възможност за поддържане на по-голямо нялягане, регулиране на налягането, предпазване на турбото, хубав и съскащ звукМодераторски екип на fiat-bg.org[/color]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар