Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на Bravo TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тунинг на Bravo TD100

    Уважаеми колеги! Всички ние имаме доста наблюдения... и очевидното е че 60% от потребителите във форумите за автомобили незнаят какво/как/ и защо го пишат! Някой неща който, правят колата много по приятна за каране! 1 Смяна на кулера с по-голям и на по подходящо място - Ефекта: по-студен въздух , следователно по богат на кислород2 Бяйпас на турбоклапана и монтаж на BOV клапан - Ефекта: по-бързо разтоварване на турбото,възможност за поддържане на по-голямо нялягане, регулиране на налягането, предпазване на турбото, хубав и съскащ звук3 Смяна на масления радиатор с по-голям - Ефекта: поддържане на по ниска темп. на маслото при по високи обороти, по-добро мазане на турбото и мотора,поради запазените свойства на маслото 4 Спортен въздушен филтър - Ефекта: по-бързо и безпрепядствено нахлуване на въздух5 Промяна на генерацията, премахване на Гърнета,Катализатор, Права тръба 65мм и само едно гърне накрая - Ефекта: Бързо излизане на отработените газовеИскам да попитам мнението ви ЗА : - смяна на разпръсквачи/промяна в дюзите или помпата , за подобряване мощноста на двигателя на автомобилът! Ако някой знае нещо и има желание, нека сподели! До сега съм правил само бензинови автомобили и ТУК съм много бос! Целта е по голям въртящ момент!Колата е Fiat Bravo TD100, 97 год. Двигателя е M720LT19T , а турбото е GT154 -0001Моля не пишете , глупости като ЧИПосване и т.н. .....Желая на всички, безаварийно каране и много здраве!Благодаря за отнетото време, ще чета с интерес какво предлагате!Поздрави!П.С. Нещата в червено и синъо са тествани!Грешен раздел->Преместена!Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Колега, опитай се да прочетеш думата препяДствие, моля те.Модераторите, моля Ви, след 48 часа ми изтрийте мнението
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      1. И по-голяма лаг !2. Да, ако беше бензиново турбо.Тука остава съъссссс ефекта.3. Най-вероятно си прав, аз лично нямам такъв радиатор.4. Ефекта до ден днешен е спорен.5. При изрядни такива премахването им на ТД100 е абсолютно НЕНУЖНО, това се прави на къде по-напомпани двигатели.Не знам, какви разпръсквачи биха станали, но в конкретния случай ефекта би бил положителен, само ако старите са за смяна. Не очаквай прираст.Двигателя ти е 182A7.000, а турбото - в момента ме мързи да проверя п.с. точките писани от мен са тествани
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Двигателя ти е 182A7.000, а турбото - в момента ме мързи да проверя
        Garrett GT1544 - Тествано от мен Иначе колега сподели има ли ефект и какъв е след всички описани точки.
        Прикачени файлове
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Geraka написа:
          emzo написа:
          Двигателя ти е 182A7.000, а турбото - в момента ме мързи да проверя
          Garrett GT1544 - Тествано от мен Иначе колега сподели има ли ефект и какъв е след всички описани точки.
          GT154 ...... погледни колко вида са! Там където пише турбо код ( turbo code) В случая твоето е GT1544 ..... виж си др, цифриhttp://www.dieselevante.it/turbochar...sp?idfam=GT154

          Коментар


            #6
            Това за лага си е вярно! При смяна на кулер с по голям се сменя и турбината. Оригиналната е разчетена за тоя си кулер. По-голямо налягане от турбината можеш да изкараш с нова такава. Иначе по-кратък живот или скорошна авария. По-голям маслен радиатор-повече масло и по-бавно загряване зимата. Това пък за право гърне си е чиста глупост, освен ако не се промени и ъгъла на отваряне и затваряне на клапаните чрез смяна на вала! Колега къде оставяш съпротивлението на газовете, което е изчислено от конструктора при проектиране на двигателя?!? Да не говорим за екологията и за това че в най скоро време и в БГ няма да можеш да изкараш кола на пътя без катализатор! Според мен темата е за боклука.П.П. Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              За каква екология говорим като на 80% и отгоре са им затапени ЕГР-клапаните

              Коментар


                #8
                Благодаря за мненията ВИС уважение!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!
                  Колега тази помпа, незнам да се управлява от ECU ? ?? ? ?? ? ? ?? ?Модела не е JTD

                  Коментар


                    #10
                    ALCPT написа:
                    iuly_vn написа:
                    Можеш да вдигнеш мощноста на тоя мотор, с увеличаване на цикловата порция гориво. Това става с рзвиване на пластмасовта черна тапа на помпата, завъртане на вала на двигателя за да пасне в отвора регулиращият болт и завиваш по посока на час. стрелка с четвърт оборот. Не повече!!! Използва се шестограм 5мм. Добре е да се промени и ъгълът на изпреварване на впръскването, но в никакъв случай от помпата а чрез презаписване на софтуера в компа. Последното си е доста пипкава работа и свързана с познания. Аз съм увеличил малко порциона само и колата дърпа с една идея по-яко! С учудване забелязах че не ми се отрази върху разхода, освен ако не я настъпя повечко!
                    Колега тази помпа, незнам да се управлява от ECU ? ?? ? ?? ? ? ?? ?Модела не е JTD
                    Тая помпа наистина не се управлява от ЕКУ, но ЕКУ-то управлява изцяло аванса на автомаричния регулатор вътре в помпата, чрез регулиране на налягането на буталото на регулатора чрез авансаторния клапан. Така точният аванс се определя по всички показатели, снемайки се сигнал от всички датчици по двигателя без изключение! Ето защо тоя двигател максимално се доближава по КПД до JTD мотора. Т.Е разликата в мощноста на двата базови двигателя е само 5 коня. Това е поради прецизното регулиране на аванса (за разлика от обикновен дизел) според моментното работно състояние на двигателя спрямо температура, натоварване, постъпващ въздух, обороти и т.н.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #11
                      Re: Тунинг на Bravo TD100

                      ALCPT написа:
                      2 Бяйпас на турбоклапана и монтаж на BOV клапан - Ефекта: по-бързо разтоварване на турбото,възможност за поддържане на по-голямо нялягане, регулиране на налягането, предпазване на турбото, хубав и съскащ звукМодераторски екип на fiat-bg.org[/color]
                      Колега, това на TD100 ли си го тествал.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар

                      Working...
                      X