Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Атмосферен тунинг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Executer написа:
    Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!! Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!
    Ритмото вървеше много здраво!
    Drive or Die!

    Коментар


      #32
      mihail.nikolov21 написа:
      Ритмото вървеше много здраво!
      Кво говориш направо се цепеше въздуха!! Даде 6то време в генералното. Като над него са само турбини, a и под него не липсват такива!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #33
        Executer написа:
        mihail.nikolov21 написа:
        Ритмото вървеше много здраво!
        Кво говориш направо се цепеше въздуха!! Даде 6то време в генералното. Като над него са само турбини, a и под него не липсват такива!
        Извинявам се за спама, но да те питам!Знаеш ли причината, поради която пунтото не стартира 2-рия ден!
        Drive or Die!

        Коментар


          #34
          Е хубаво де,колеги сега примерно искам да си кача някой кон отгоре5-10 понеже искам малко да се промени-я ми омразнала колата я искам да променя нещо.Какво бих си променил по нея без значение,че атмосферния дв бил труден за тунинг-все пак може да емалко,но добре направено и съд стил.
          "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
          Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

          Коментар


            #35
            Като начало. Едно ремонтче ... примерно сегменти и биелни лагери.. и каквото още излезе ако има такова де ии то само ако се налага. Сваляне на главата до максимум. Разпробиване на всички отвори - всмукателни и изпускателни, както и след това полирането им. Разпробиване на всмукателните тръби и тяхното полиране. Можеби по голям дросел (защо не). Генерация с по голямо ФИ на тръбата. Спортен филтър за по-безпроблемно преминаване на въздуха. По големи дюзи. Чип. И след това .. олекотени валове... олекотяване на маховик. Ако си правиш колата за ръчкане и я караш един път в седмицата свали си и климатика.. защо да го върти и него. Може и скоростите да се сменят с други с по-добри предавателни числа.. ии друго за сега не се сещам..
            Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
            Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
            Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
            Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

            Коментар


              #36
              Аз исках да добавя 5-10 коня,а не да правя нова кола и въпроса ми бе хипотетично казано.
              "Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
              Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont

              Коментар


                #37
                mihail.nikolov21 написа:
                Извинявам се за спама, но да те питам!Знаеш ли причината, поради която пунтото не стартира 2-рия ден!
                От тази година системата HANS е задължителна!! Доколкото разбрах е нямал такава, твърдял е че я е забравил на финала. Към cenitel:Разпробиването се казва портване! Като след него е хубаво да се смени и разпределнителния вал! Ако е 16ка и двата!Можеш да си поръчаш и 4-2-1 изпускателен колектор и чак след него има смисъл да се изправя и разширява генерацията! Олекотяване на маховик зависи! Ако искаш да правиш бегачка се олекотява повече, ако караш по магистрала обаче не е хубаво да се прекалява! Темата е дълга общо взето! Edit: Също така хубаво масълце, хубави кабели и свъщи.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #38
                  Колегата е абсолютно прав! Тръгне ли се .. темата стажа мноого дълга.. но ако успееш .. усещането като се качваш на колата е съвсем различно.
                  Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                  Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                  Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                  Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                  Коментар


                    #39
                    Ето я Астрата за която говорех по рано.На този клип се пуска с Хонда Сивик В-тек мисля че е хндата е 125 коня,кито се е возил в такава знае какво ускорение има.Хондата е олекотена на макс и генерация на 63.Астрата я наказа стабилно на няма и 400 метра. --> http://www.vbox7.com/play:3a78b16d
                    [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                    Коментар


                      #40
                      http://www.vbox7.com/play:5464cac7 мисля ,че това момче повече от добре обяснява как си е напраил колата по -бърза
                      FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                      НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                      Коментар


                        #41
                        Тая вектра е на колега който е регистриран и в нашия форум - Zender! Евала му!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар

                        Working...
                        X