За какво може да е лесно, като може да е трудно!! Всичко е въпрос на личен вкус и преценка!
защо да си слагам ТУРБО на стойност 2000-3000лв. и да си гидна колата с 50-тина коня отгорекато мога да си направя атмосферен тунинг за същите пари и да я дина с 15-20 коня отгоре
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Да така, атмосферния тунинг не е оправдан при такива цели! Ако искаш да имаш по-силна street кола със сигурност е по-добре турбо! Напомпаните атмосферки не са рентабилни за градско, камо ли за извънградско каране! Колкото по-сериозен е атмосферния тунинг, толкова колата ти се отдалечава от типа street!
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
И не само! Ако турбото беше толкова по-добро, нямаше да се разработват атмосферни мотори за рали! Ето и пример от настоящето! Защо Митко Илиев изостави Turbo Lancer-а и преминава към Skoda Fabia S2000?http://news.automedia.bg/read/9416.html
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
И не само! Ако турбото беше толкова по-добро, нямаше да се разработват атмосферни мотори за рали! Ето и пример от настоящето! Защо Митко Илиев изостави Turbo Lancer-а и преминава към Skoda Fabia S2000?http://news.automedia.bg/read/9416.html
тука бъркате нещата за рали при класове са много по различни от нашите коли - при нашите правила няма , демек колко буст искаш толкова . колата ати може да е лека или тежкапри турбо колите имаш един консуматив повече на 200000км - турбината при тунингован автомобил - независимо тои Хатмосферен или турбо всичко е консумативи ето един пример как от 1.4 се вадят 200 коня без напънха сега го направи същото с атмосферен -200 коня
Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...
Яйде това за нитрото го знаем даи малко инфо за това което си правил кви кинти е как колата върви с тези 170 коня това за нитрото го знаем ама аз не го броя че то е като пръднята като я испуснеш и сичко свършва :D :D :D :D :D
Баце кво инфо те интересува?Отиваш в Пловдив или софия ,качвате я на дино мерите я преди процедурите и след това я мерите след процедурите и виждаш черно на бяло кво се е случило!Колата върви прилично,разхода е добър!Колата върви с кола и половина зад купе 16в турбо с чип!
Колеги наистина в турбото е истината.. но все пак има хора които правят нещата за идеята. Тунинга не е само турбо... За мен като лично мнение .. да си турбинираш колата не означава да си смениш двигателя.. тогава просто си си сменил двигателя Това е пак е труден проект .. но е най-лесният. По трудно ще си присадиш турбо с всичките карантии които трябва да се качват още.. но за мен кефа тогава е много голям. Да знаеш стоковия си двигател колко медено си го моднал, и че най-вече нещата са ти се получли и нещо е излезнало изпод всичкия този труд. Камоли да се напъваш да правиш атмосферна резачка.. там нещата стават много по трудно, защото зада постигнеш добре осезаем ефект трябва доста повече да се занимаеш!
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си
Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
със стоков двигател 200 коня не знам нека да се похвали и каже какво точно е правил и проверка с динометъра
Явно го няма в форума Жалко можеше да каже нещо интересно
тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си
Смешен си .Стериопор може само да я твоя грозен дизел , но не и моята кола задклавиатурен рейсър!
Bravo 1.9 JTD Мнение Пуснато на: Пет Апр 16, 2010 8:54 pm Заглавие:тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика Rolling Eyes Shocked много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си Neutral
Убеден съм че не е най-слабия мотор! Има хиляди по слаби мотори ,а 2.0 въобще не е слаб мотор.Качи се и виж за какво става въпрос преди да говориш колега! (и ако си се качвал и не си останал впечатлен значи нещо не е било наред! ) (съжалявам за спама)
Bravo 1.9 JTD Мнение Пуснато на: Пет Апр 16, 2010 8:54 pm Заглавие:тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика Rolling Eyes Shocked много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си Neutral
Убеден съм че не е най-слабия мотор! Има хиляди по слаби мотори ,а 2.0 въобще не е слаб мотор.Качи се и виж за какво става въпрос преди да говориш колега! (и ако си се качвал и не си останал впечатлен значи нещо не е било наред! ) (съжалявам за спама)
Коментар