Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Атмосферен тунинг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    WhitePower написа:
    има ли още мераклии за атмосферен тунинг
    За какво може да е лесно, като може да е трудно!! Всичко е въпрос на личен вкус и преценка!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      Executer написа:
      WhitePower написа:
      има ли още мераклии за атмосферен тунинг
      За какво може да е лесно, като може да е трудно!! Всичко е въпрос на личен вкус и преценка!
      защо да си слагам ТУРБО на стойност 2000-3000лв. и да си гидна колата с 50-тина коня отгорекато мога да си направя атмосферен тунинг за същите пари и да я дина с 15-20 коня отгоре
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #18
        Да така, атмосферния тунинг не е оправдан при такива цели! Ако искаш да имаш по-силна street кола със сигурност е по-добре турбо! Напомпаните атмосферки не са рентабилни за градско, камо ли за извънградско каране! Колкото по-сериозен е атмосферния тунинг, толкова колата ти се отдалечава от типа street!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #19
          да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
          leave something of the happiness you bring

          Коментар


            #20
            Bravo 1.9 JTD написа:
            да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
            Колега ако не се злоупотребява с бууста на турбината двигатела ще изкара не по малко от атмосферен такъв.
            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

            Коментар


              #21
              Bravo 1.9 JTD написа:
              да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
              И не само! Ако турбото беше толкова по-добро, нямаше да се разработват атмосферни мотори за рали! Ето и пример от настоящето! Защо Митко Илиев изостави Turbo Lancer-а и преминава към Skoda Fabia S2000?http://news.automedia.bg/read/9416.html
              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

              Коментар


                #22
                Executer написа:
                Bravo 1.9 JTD написа:
                да ама па атмосферните мотори са много по-здрави въпреки недостатъците пред принудителното пълнене
                И не само! Ако турбото беше толкова по-добро, нямаше да се разработват атмосферни мотори за рали! Ето и пример от настоящето! Защо Митко Илиев изостави Turbo Lancer-а и преминава към Skoda Fabia S2000?http://news.automedia.bg/read/9416.html
                тука бъркате нещата за рали при класове са много по различни от нашите коли - при нашите правила няма , демек колко буст искаш толкова . колата ати може да е лека или тежкапри турбо колите имаш един консуматив повече на 200000км - турбината при тунингован автомобил - независимо тои Хатмосферен или турбо всичко е консумативи ето един пример как от 1.4 се вадят 200 коня без напънха сега го направи същото с атмосферен -200 коня
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  BeAsT BRAVO HGT написа:
                  sUkI написа:
                  Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...
                  Яйде това за нитрото го знаем даи малко инфо за това което си правил кви кинти е как колата върви с тези 170 коня това за нитрото го знаем ама аз не го броя че то е като пръднята като я испуснеш и сичко свършва :D :D :D :D :D
                  Баце кво инфо те интересува?Отиваш в Пловдив или софия ,качвате я на дино мерите я преди процедурите и след това я мерите след процедурите и виждаш черно на бяло кво се е случило!Колата върви прилично,разхода е добър!Колата върви с кола и половина зад купе 16в турбо с чип!

                  Got nos?

                  Коментар


                    #24
                    Колеги наистина в турбото е истината.. но все пак има хора които правят нещата за идеята. Тунинга не е само турбо... За мен като лично мнение .. да си турбинираш колата не означава да си смениш двигателя.. тогава просто си си сменил двигателя Това е пак е труден проект .. но е най-лесният. По трудно ще си присадиш турбо с всичките карантии които трябва да се качват още.. но за мен кефа тогава е много голям. Да знаеш стоковия си двигател колко медено си го моднал, и че най-вече нещата са ти се получли и нещо е излезнало изпод всичкия този труд. Камоли да се напъваш да правиш атмосферна резачка.. там нещата стават много по трудно, защото зада постигнеш добре осезаем ефект трябва доста повече да се занимаеш!
                    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                    Коментар


                      #25
                      тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #26
                        BeAsT BRAVO HGT написа:
                        Denev86 написа:
                        Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
                        със стоков двигател 200 коня не знам нека да се похвали и каже какво точно е правил и проверка с динометъра
                        Явно го няма в форума Жалко можеше да каже нещо интересно
                        [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                        Коментар


                          #27
                          Executer написа:
                          Eто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!
                          Не знам но аз ше бъда там тъкмо ше почерпим свежи идеии за нашите бързачки

                          Коментар


                            #28
                            Bravo 1.9 JTD написа:
                            тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си
                            Смешен си .Стериопор може само да я твоя грозен дизел , но не и моята кола задклавиатурен рейсър!

                            Got nos?

                            Коментар


                              #29
                              Bravo 1.9 JTD Мнение Пуснато на: Пет Апр 16, 2010 8:54 pm Заглавие:тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика Rolling Eyes Shocked много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си Neutral
                              Убеден съм че не е най-слабия мотор! Има хиляди по слаби мотори ,а 2.0 въобще не е слаб мотор.Качи се и виж за какво става въпрос преди да говориш колега! (и ако си се качвал и не си останал впечатлен значи нещо не е било наред! ) (съжалявам за спама)

                              Коментар


                                #30
                                batkoty написа:
                                Bravo 1.9 JTD Мнение Пуснато на: Пет Апр 16, 2010 8:54 pm Заглавие:тва браво на Суки е най-вървежното в цялата галактика Rolling Eyes Shocked много вървят тия ХГТ-та или май само на звук го докарват и се ронат като стериопор... Няма спор че е най-слабия 2-литров мотор в класа си Neutral
                                Убеден съм че не е най-слабия мотор! Има хиляди по слаби мотори ,а 2.0 въобще не е слаб мотор.Качи се и виж за какво става въпрос преди да говориш колега! (и ако си се качвал и не си останал впечатлен значи нещо не е било наред! ) (съжалявам за спама)
                                съгласен съм с теб,

                                Коментар

                                Working...
                                X