Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Атмосферен тунинг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Атмосферен тунинг

    Здравейте колеги! Правя тази тема за колегите които са вложили усилия и труд да "напомпят" своите италианки без помоща на турбо компресора. Има ли такива сред нас? И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :P
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    #2
    Какво стана колеги? Да няма само италианки с тунинг на километража, педалите и скоростния лост + 5 коли с турбо :P
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    Коментар


      #3
      Ем няма мераклиии , да се сдобиеш с хубава глава спортна , прави колектори , да се освободиш от катализатора да си изправиш системата за гърнето .... друго не са сещам кво може да се направи ко има понадъхани да сменят колянови валове , спортни бутала и кобилици + клапани ... (за да е пълен филма) и ефекта без турбо няма да е много голям а усилята големи
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
        AUDI 1.8 20V TURBO
        ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          Re: Атмосферен тунинг

          nonamecrew написа:
          .......... И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :P
          Колега приятелски съвет ти давам,ако нямаш друга кола за ежедневка изобщо не се захващай с тази която си върви нормално .От атмосферен двигател може най бързо и най евтино да извадиш истински коне само с нитро система но тя не е практична за ежедневно ползване(литъра е 24лв)Ако ти е мерак за истинска бегачка събирай пари за автомобил с турбокомпресор и си приготви една торба с пари и още една с нерви и се гмуркай без много да му мислиш.
          Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

          Коментар


            #6
            ivan_dice написа:
            Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
            Доста добре си изброил колега,макар че и по първите две точки има кво още да се каже.... третата наи ми допада!Конете които ще извадиш при амтмосферката не си заслужават разходите-колкото и коне + да извадиш ще са ти малко а като се обърнеш назад средствата дадени до тук ще са доста.
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #7
              Kолегите нещо пак откачиха Темата не е за това какво искам аз и какво не.. Тя е за тези хора които са решили да направят нещо с двигателите си без намесата на турбо. Дали ще са спортни валове, лагери, тръби, нитро, и каквото се сетите още. Просто нека видим дали наистина има някой който се е постарал, а не поросто както каза колегата да му бръмчи колата.
              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

              Коментар


                #8
                ivan_dice написа:
                Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
                то колегата ябясни дулго и безрезултатно начинание и сигурно и за това още никои не се захващал и похвалил

                Коментар


                  #9
                  Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
                  [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                  Коментар


                    #10
                    Denev86 написа:
                    Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
                    със стоков двигател 200 коня не знам нека да се похвали и каже какво точно е правил и проверка с динометъра

                    Коментар


                      #11
                      Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...

                      Got nos?

                      Коментар


                        #12
                        Denev86 написа:
                        Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
                        Колега не знам какъв му е проекта на твоя познат,но от ГСИ С20ХЕ не могат да се извадят такива коне,където е къде къде над бравото.Нищо лично към собствениците на браво,но не вярвайте много на дигиталните тюнери дето ги раздават смело конете по 20 30 процента отгоре за атмосферки.
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #13
                          sUkI написа:
                          Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...
                          Яйде това за нитрото го знаем даи малко инфо за това което си правил кви кинти е как колата върви с тези 170 коня това за нитрото го знаем ама аз не го броя че то е като пръднята като я испуснеш и сичко свършва :D :D :D :D :D

                          Коментар


                            #14
                            Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!! Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Executer написа:
                              Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!! Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!
                              до тука ги сметнах около 20000 лева за ритмото +- 5000.има ли още мераклии за атмосферен тунинг
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X