Здравейте колеги! Правя тази тема за колегите които са вложили усилия и труд да "напомпят" своите италианки без помоща на турбо компресора. Има ли такива сред нас? И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Атмосферен тунинг
Collapse
X
-
Ем няма мераклиии , да се сдобиеш с хубава глава спортна , прави колектори , да се освободиш от катализатора да си изправиш системата за гърнето .... друго не са сещам кво може да се направи ко има понадъхани да сменят колянови валове , спортни бутала и кобилици + клапани ... (за да е пълен филма) и ефекта без турбо няма да е много голям а усилята големи>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Атмосферен тунинг
nonamecrew написа:.......... И нека споделят опита си за начинаещите тунинг маниаци които разполагат с ограничени финанси... :PПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
ivan_dice написа:Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Kолегите нещо пак откачиха Темата не е за това какво искам аз и какво не.. Тя е за тези хора които са решили да направят нещо с двигателите си без намесата на турбо. Дали ще са спортни валове, лагери, тръби, нитро, и каквото се сетите още. Просто нека видим дали наистина има някой който се е постарал, а не поросто както каза колегата да му бръмчи колата.Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
ivan_dice написа:Колега nonamecrew какво има толкова за атмосферен тунинг .... варианти 2 1. или ти е здрав двигателя с добро налягане + някои подобрения по генерацията за изгодящи газове (премахване на катализатор за вдигане на малко мощност)2. или си от газарите с издухан двигател който така отчаяно настъпваш по пътя и спортния му накрайник отзаде реве та се къса а той си мислиш че колата му лети с бясна скорост.Има и 3-ти тип. Тези на които двигателите им са що годе здрави все още ... доволни са от вървежа и разхода на автомобила си и не се занимават с глупости за вдигане на мощност с атмосфери. Който е искал да си вдигне стабилно мощността на колата от колегите си е сложил ТУРБО, + - 5, 10 коня .... не са от кой знае колко голямо значение /това е мое мнение/
Коментар
-
Denev86 написа:Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.Йончев
Коментар
-
Denev86 написа:Незнам ама има един колега от Плевен,кара черено матово браво.До колкото знам е близо 200 коня,така че могат да се пипат колите.Ако е от форума нека да разкаже какво ми е пипал И.ЙончевПродавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
sUkI написа:Браво ХГТ ВИС с мап,cai и генерация на 63мм ми извади 170коня с нитро 50 шота 220коня...
Коментар
-
Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!! Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Executer написа:Ако искаш як атмосферен мотор трябва да обърнеш голямо внимание на детайлите!!! Валове, бутала, повишаване на степента на сгъстяване, модифициране на горивната камера, перфектни изпускателни колектори (4-2-1 или 4-1), много е важно и ПОРТВАНЕТО на главата, лека и здрава карантия в мотора (за да се развинтва бързо). Също много важно е и точното предварение! Най накрая идва ред на поставянето на индивидуални дросели за всеки цилиндър и перфектна настройка на впръскването!! Общо взето целта е високи обороти без да се счупи, а това е много трудно!! Ето пример какво може да се постигне със 1.6 двувалов блок със 16 кова глава от sedici!!http://www.youtube.com/watch?v=AbNXp-Y30oMEто и onboard кадри:http://www.youtube.com/watch?v=aXI4_sJxYeoАко някой е запален тази кола ще участва на Планинското състезание в Благоевград в Неделя!Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар