Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сложих си джантите за постоянно-вижте как изглежда.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сложих си джантите за постоянно-вижте как изглежда.

    Преди няколко дена монтирах джантите (докъто си купя секрети и се мина доста време )Имам някой добри и някой лоши впечатления от смяната на цолажа и размера.Старите ми летни гуми бяха 165/65/14Зимните които махнах онзи ден 175/65/14Новите летни гуми са 195/55/15Хубавото е,че колата стана доста по стабилна,днес я пробвах на завои с доста агресивно каране и мога да кажа,че е доста по стабилна от преди.Пък и по красива.С новите жантета и новия размер гуми колата взе да вози една идея по твърдо.По неприятното е,че започна да набира по тромаво,май-малко и тежат тези гуми и джанти.Все пак е само 70к.с. (по книжка )Чудя се отпред дали да не мина на 195/50 с цел да приближа диаметъра да стария,че сега е малко в червеното.Но си мисля че с 195/50 ще ми опадат пломбите.Гледам че си карате фиатите масово с 195/50 и направо се чудя как издържате.Едвам намерих на 55 гуми,поне на 50 са по масови.Може и да взема 2 бройки от някой.Вижте как стоят на колата:
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    мноо готини
    Целта е една,скороста е различна - HGT !

    Коментар


      #3
      стойкаджийска е бравоо
      Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


      FIAT BRAVO 1.8GT
      FIAT BRAVO 1.9TD ex

      Коментар


        #4
        vaskoni_1980 написа:
        стойкаджийска е бравоо
        Колега твойте с какво ет са и отзад с какъв размер си,че при мен на ет30 отзад с 195/55 минава точно на 2мм от веждата и опира в гумата която е по извитата част на вратата,ама малко де.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          И на 50 да я свалиш няма да и стане по леко на колата просто е по голяма и по широка гумата,но пък ще си по стабилен в завой а разлика във возията м/у 50 и 55 почти няма

          Коментар


            #6
            Аз карам с ет27 195/50 15ки + 5мм фланци отзад и съвсем леко закачаше преди да махна фланците, относно стабилността има осезаема разлика в кръговите ама нещо тръгва с гъзът пак
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              S.W.A.T. написа:
              Аз карам с ет27 195/50 15ки + 5мм фланци отзад и съвсем леко закачаше преди да махна фланците, относно стабилността има осезаема разлика в кръговите ама нещо тръгва с гъзът пак
              това може да е от окачването вече или от меки гуми
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #8
                Еми гумите 2.3 бара окачването отзад е заводското за 1.4 ие 71 коня + нови тампони на задния мост и нови амортисьори и пружини от 1.8 16в свалени задни гуми нови корморанки гама б2, относно тръгването на задницата естествено и аз имам пръст в това, но ми се вижда странно за кола с предно вече няколко пъти ми се е случвало да влизам по завои като кола с задно предаване
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  2.3 е много май.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    Аз с мойто 1.4 я карах на 195/50/15, но 195/45 щяха да и бъдат по-добре! Уникална стабилност, почти като на релси!@ S.W.A.T. намери си някви газови амортесьори за отзад и пружини от купе ако не искаш да я сваляш много!
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      S.W.A.T. написа:
                      Еми гумите 2.3 бара окачването отзад е заводското за 1.4 ие 71 коня + нови тампони на задния мост и нови амортисьори и пружини от 1.8 16в свалени задни гуми нови корморанки гама б2, относно тръгването на задницата естествено и аз имам пръст в това, но ми се вижда странно за кола с предно вече няколко пъти ми се е случвало да влизам по завои като кола с задно предаване
                      А може също така и от прекалено твърди гуми.2.3 е наистина множко.pecata джантичките заспиват на Типо-то ти
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        #12
                        Колега къртиш просто с тия джанти

                        Коментар


                          #13
                          Executer написа:
                          Аз с мойто 1.4 я карах на 195/50/15, но 195/45 щяха да и бъдат по-добре! Уникална стабилност, почти като на релси!@ S.W.A.T. намери си някви газови амортесьори за отзад и пружини от купе ако не искаш да я сваляш много!
                          Даже хич не искам да я свалям относно амортисьорите газови са, но марка Dampo Ето за това става въпрос... даже се вижда къде комшото паркира върху мен имам и оригиналните от донора BOGE но нещо ми се видяха по-меки от моите и ги смених пак
                          Прикачени файлове
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            #14
                            SWATджантите ти седят като мойте,по изнесени.Изглежда мн добре.Отпред с спортни пружини ли си,мойта седи малко по вирната.Ако някой продава капачки които ще станат на мойте джанти,нека да сподели.Ще ги опазарим.Че иначе трябва да се правят home made.
                            Fiat Tipo
                            Corsa b комби !

                            Коментар


                              #15
                              Пружините са от донора 1.8/16 и са по-дебели, но мотора си тежи С джантите от пунто беше много схлупена..
                              Прикачени файлове
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар

                              Working...
                              X